Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla Kustomera?

Szukasz alternatywy dla platformy obsługi klienta Kustomer? Przejdź na LiveAgent i zapewnij światowej klasy obsługę klienta za pośrednictwem naszej platformy omnichannel . Dodaj odrobinę ludzkiego charakteru do interakcji z klientami i zwiększ zaangażowanie klientów, oszczędzając na jednym z naszych przystępnych planów cenowych .

Zapewnij najlepszą możliwą obsługę klienta dzięki odpowiednim narzędziom do tworzenia kopii zapasowych zespołu obsługi klienta. Zwiększ produktywność agentów dzięki naszemu wielokanałowemu systemowi obsługi zgłoszeń .

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent, lub wypróbuj ją już dziś, korzystając z naszej bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej .

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Zestaw narzędzi z naciskiem na satysfakcję klienta

Zapewnij wyjątkową obsługę klienta w ulubionych kanałach obsługi klienta i przekraczaj oczekiwania klientów. LiveAgent ma odpowiednie narzędzia , aby pomóc zespołowi obsługi klienta zapewnić najlepszą obsługę klienta.

Rozwiązuj problemy w całym kanale dzięki naszej bogatej w funkcje platformie do zarządzania zgłoszeniami który obejmuje e-maile , czat na żywo , call center , baza wiedzy i media społecznościowe Facebook , Twitter i Instagram . Każdy z nich jest wspierany przez zaawansowane funkcje, które zwiększają wydajność agentów i pomagają stworzyć potężny help desk.

Potężny zestaw narzędzi do obsługi klienta obejmuje wszystko

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Potężny portal obsługi klienta stworzony przez Ciebie

Jedno narzędzie, takie jak Baza wiedzy , może mieć duże znaczenie dla całego doświadczenia klienta . Baza wiedzy dla klientów to doskonała funkcja zwiększająca produktywność , która umożliwia zaawansowanym klientom samodzielne rozwiązywanie problemów za pomocą przydatnych artykułów.

Nasze edytor WYSIWYG ułatwia tworzenie przydatnych artykułów pełnych przydatnych informacji . Możesz także dostosować opcje marki i utworzyć bazę wiedzy reprezentującą cele biznesowe i tożsamość. Baza wiedzy to po prostu wygodna opcja samoobsługi i podstawowa funkcja dla każdego działu pomocy.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Popraw swój czas reakcji dzięki ulepszonej funkcjonalności

Doświadczenie w obsłudze klienta zależy od bezproblemowego doświadczenia agenta z oprogramowaniem pomocy technicznej . LiveAgent ma wszystko, czego potrzebujesz do lepszego zarządzania relacjami z klientami. Zwiększ średni czas odpowiedzi dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku, podłącz kanały społecznościowe , a nawet Viber .

Wszystko jest wspierane przez podstawowe funkcje, które usprawniają przepływ pracy. Twórz inteligentne automatyzacje , które sortują Twoją komunikację i chronią Cię przed kolizja agentów . Śledź historię klientów , dodaj tagi , notatki , filtry lub utwórz dużą liczbę integracje , które łączą Twój przepływ pracy w jednym interfejsie .

Uniwersalne, nowoczesne oprogramowanie do obsługi klienta

Łatwe w obsłudze oprogramowanie do obsługi klienta zapewniające doskonałą obsługę klienta

Chcemy odpowiadać na prośby klientów, tak jak Ty. Dlatego nasza konsultingowa obsługa klienta jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dla każdego, kto szuka informacji .

Zostaw nam wiadomość przez e-mail lub czat na żywo , zadzwoń do nas lub spójrz na nasz portal klienta zawsze, gdy potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się czegoś o usługach. Możesz również przeczytać artykuły w naszej akademii LiveAgent , aby uzyskać informacje o tym, jak działają centra kontaktowe, jak poprawić zadowolenie klientów w każdych okolicznościach.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Dokładamy wszelkich starań, aby spełnić oczekiwania klientów

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Gotowy, aby zostać zadowolonym klientem?

Zapraszamy na wycieczkę po LiveAgent i już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny . Nie ma żadnych zobowiązań ani informacji o karcie kredytowej. Jeśli już zdecydowałeś się skorzystać z jednego z naszych planów, możesz je zobaczyć tutaj .

LiveAgent oferuje przystępny model cenowy odpowiedni dla firm o większej wielkości . Więc jesteś gotowy? Kliknij poniższy przycisk i zacznij od razu.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo