Szukasz alternatywy dla platformy obsługi klienta Kustomer? Przejdź na LiveAgent i zapewnij światowej klasy obsługę klienta za pośrednictwem naszej platformy omnichannel . Dodaj odrobinę ludzkiego charakteru do interakcji z klientami i zwiększ zaangażowanie klientów, oszczędzając na jednym z naszych przystępnych planów cenowych .
Zapewnij najlepszą możliwą obsługę klienta dzięki odpowiednim narzędziom do tworzenia kopii zapasowych zespołu obsługi klienta. Zwiększ produktywność agentów dzięki naszemu wielokanałowemu systemowi obsługi zgłoszeń .
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent, lub wypróbuj ją już dziś, korzystając z naszej bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej .
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Zapewnij wyjątkową obsługę klienta w ulubionych kanałach obsługi klienta i przekraczaj oczekiwania klientów. LiveAgent ma odpowiednie narzędzia , aby pomóc zespołowi obsługi klienta zapewnić najlepszą obsługę klienta.
Rozwiązuj problemy w całym kanale dzięki naszej bogatej w funkcje platformie do zarządzania zgłoszeniami który obejmuje e-maile , czat na żywo , call center , baza wiedzy i media społecznościowe – Facebook , Twitter i Instagram . Każdy z nich jest wspierany przez zaawansowane funkcje, które zwiększają wydajność agentów i pomagają stworzyć potężny help desk.
Jedno narzędzie, takie jak Baza wiedzy , może mieć duże znaczenie dla całego doświadczenia klienta . Baza wiedzy dla klientów to doskonała funkcja zwiększająca produktywność , która umożliwia zaawansowanym klientom samodzielne rozwiązywanie problemów za pomocą przydatnych artykułów.
Nasze edytor WYSIWYG ułatwia tworzenie przydatnych artykułów pełnych przydatnych informacji . Możesz także dostosować opcje marki i utworzyć bazę wiedzy reprezentującą cele biznesowe i tożsamość. Baza wiedzy to po prostu wygodna opcja samoobsługi i podstawowa funkcja dla każdego działu pomocy.
Doświadczenie w obsłudze klienta zależy od bezproblemowego doświadczenia agenta z oprogramowaniem pomocy technicznej . LiveAgent ma wszystko, czego potrzebujesz do lepszego zarządzania relacjami z klientami. Zwiększ średni czas odpowiedzi dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku, podłącz kanały społecznościowe , a nawet Viber .
Wszystko jest wspierane przez podstawowe funkcje, które usprawniają przepływ pracy. Twórz inteligentne automatyzacje , które sortują Twoją komunikację i chronią Cię przed kolizja agentów . Śledź historię klientów , dodaj tagi ,
Chcemy odpowiadać na prośby klientów, tak jak Ty. Dlatego nasza konsultingowa obsługa klienta jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dla każdego, kto szuka informacji .
Zostaw nam wiadomość przez e-mail lub czat na żywo strong >, zadzwoń do nas lub spójrz na nasz portal klienta zawsze, gdy potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się czegoś o usługach. Możesz również przeczytać artykuły w naszej akademii LiveAgent , aby uzyskać informacje o tym, jak działają centra kontaktowe, jak poprawić zadowolenie klientów w każdych okolicznościach.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Zapraszamy na wycieczkę po LiveAgent i już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny . Nie ma żadnych zobowiązań ani informacji o karcie kredytowej. Jeśli już zdecydowałeś się skorzystać z jednego z naszych planów, możesz je zobaczyć tutaj .
LiveAgent oferuje przystępny model cenowy odpowiedni dla firm o większej wielkości . Więc jesteś gotowy? Kliknij poniższy przycisk i zacznij od razu.
Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach