Szukasz alternatywy dla Kustomera?

Szukasz alternatywy dla platformy obsługi klienta Kustomer? Przejdź na LiveAgent i zapewnij światowej klasy obsługę klienta za pośrednictwem naszej platformy omnichannel . Dodaj odrobinę ludzkiego charakteru do interakcji z klientami i zwiększ zaangażowanie klientów, oszczędzając na jednym z naszych przystępnych planów cenowych .

Zapewnij najlepszą możliwą obsługę klienta dzięki odpowiednim narzędziom do tworzenia kopii zapasowych zespołu obsługi klienta. Zwiększ produktywność agentów dzięki naszemu wielokanałowemu systemowi obsługi zgłoszeń .

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent, lub wypróbuj ją już dziś, korzystając z naszej bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej .

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Zestaw narzędzi z naciskiem na satysfakcję klienta

Zapewnij wyjątkową obsługę klienta w ulubionych kanałach obsługi klienta i przekraczaj oczekiwania klientów. LiveAgent ma odpowiednie narzędzia , aby pomóc zespołowi obsługi klienta zapewnić najlepszą obsługę klienta.

Rozwiązuj problemy w całym kanale dzięki naszej bogatej w funkcje platformie do zarządzania zgłoszeniami który obejmuje e-maile , czat na żywo , call center , baza wiedzy i media społecznościowe Facebook , Twitter i Instagram . Każdy z nich jest wspierany przez zaawansowane funkcje, które zwiększają wydajność agentów i pomagają stworzyć potężny help desk.

Potężny zestaw narzędzi do obsługi klienta obejmuje wszystko

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Potężny portal obsługi klienta stworzony przez Ciebie

Jedno narzędzie, takie jak Baza wiedzy , może mieć duże znaczenie dla całego doświadczenia klienta . Baza wiedzy dla klientów to doskonała funkcja zwiększająca produktywność , która umożliwia zaawansowanym klientom samodzielne rozwiązywanie problemów za pomocą przydatnych artykułów.

Nasze edytor WYSIWYG ułatwia tworzenie przydatnych artykułów pełnych przydatnych informacji . Możesz także dostosować opcje marki i utworzyć bazę wiedzy reprezentującą cele biznesowe i tożsamość. Baza wiedzy to po prostu wygodna opcja samoobsługi i podstawowa funkcja dla każdego działu pomocy.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Popraw swój czas reakcji dzięki ulepszonej funkcjonalności

Doświadczenie w obsłudze klienta zależy od bezproblemowego doświadczenia agenta z oprogramowaniem pomocy technicznej . LiveAgent ma wszystko, czego potrzebujesz do lepszego zarządzania relacjami z klientami. Zwiększ średni czas odpowiedzi dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku, podłącz kanały społecznościowe , a nawet Viber .

Wszystko jest wspierane przez podstawowe funkcje, które usprawniają przepływ pracy. Twórz inteligentne automatyzacje , które sortują Twoją komunikację i chronią Cię przed kolizja agentów . Śledź historię klientów , dodaj tagi , notatki , filtry lub utwórz dużą liczbę integracje , które łączą Twój przepływ pracy w jednym interfejsie .

Uniwersalne, nowoczesne oprogramowanie do obsługi klienta

Łatwe w obsłudze oprogramowanie do obsługi klienta zapewniające doskonałą obsługę klienta

Chcemy odpowiadać na prośby klientów, tak jak Ty. Dlatego nasza konsultingowa obsługa klienta jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dla każdego, kto szuka informacji .

Zostaw nam wiadomość przez e-mail lub czat na żywo strong >, zadzwoń do nas lub spójrz na nasz portal klienta zawsze, gdy potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się czegoś o usługach. Możesz również przeczytać artykuły w naszej akademii LiveAgent , aby uzyskać informacje o tym, jak działają centra kontaktowe, jak poprawić zadowolenie klientów w każdych okolicznościach.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Dokładamy wszelkich starań, aby spełnić oczekiwania klientów

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gotowy, aby zostać zadowolonym klientem?

Zapraszamy na wycieczkę po LiveAgent i już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny . Nie ma żadnych zobowiązań ani informacji o karcie kredytowej. Jeśli już zdecydowałeś się skorzystać z jednego z naszych planów, możesz je zobaczyć tutaj .

LiveAgent oferuje przystępny model cenowy odpowiedni dla firm o większej wielkości . Więc jesteś gotowy? Kliknij poniższy przycisk i zacznij od razu.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Artykuły powiązane zAlternatywa Kustomer
Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

Liveagent może wykrywać wiadomości e-mail wyglądające na spam. W niektórych systemach pomocy technicznej tego rodzaju zgłoszenia są nazywane zgłoszeniami zawieszonymi.

Zgłoszenie zawieszone

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia językowe. Jest doskonałą alternatywą dla Intercom w budowaniu relacji z klientami.

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.

Zbierz więcej informacji o swoich zgłoszeniach dzięki polom zgłoszeń. Pola zgłoszeń można dostosować, dodając więcej informacji, które pomogą Ci je uporządkować.

Pola zgłoszeń

LiveAgent to platforma służąca do wsparcia przenoszenia danych, z dziennikiem zmian i zapytaniami ofertowymi. Firma oferuje program lojalnościowy i partnerstwa VoIP. Na ich stronie istnieje blog, słowniczek, akademia, szablony, webinary oraz test pisania. Można się też zapisać do newslettera. Wszystkie prawa zastrzeżone. Tworzenie konta w LiveAgent wymaga podania danych do logowania, a po zakończeniu procesu użytkownik otrzymuje dostęp do swojego pulpitu nawigacyjnego. Stronie używa plików cookie, a użytkownik ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia polityki prywatności i plików cookies.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo