Szukasz alternatywy dla Kustomera?

Szukasz alternatywy dla platformy obsługi klienta Kustomer? Przejdź na LiveAgent i zapewnij światowej klasy obsługę klienta za pośrednictwem naszej platformy omnichannel . Dodaj odrobinę ludzkiego charakteru do interakcji z klientami i zwiększ zaangażowanie klientów, oszczędzając na jednym z naszych przystępnych planów cenowych .

Zapewnij najlepszą możliwą obsługę klienta dzięki odpowiednim narzędziom do tworzenia kopii zapasowych zespołu obsługi klienta. Zwiększ produktywność agentów dzięki naszemu wielokanałowemu systemowi obsługi zgłoszeń .

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent, lub wypróbuj ją już dziś, korzystając z naszej bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej .

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Zestaw narzędzi z naciskiem na satysfakcję klienta

Zapewnij wyjątkową obsługę klienta w ulubionych kanałach obsługi klienta i przekraczaj oczekiwania klientów. LiveAgent ma odpowiednie narzędzia , aby pomóc zespołowi obsługi klienta zapewnić najlepszą obsługę klienta.

Rozwiązuj problemy w całym kanale dzięki naszej bogatej w funkcje platformie do zarządzania zgłoszeniami który obejmuje e-maile , czat na żywo , call center , baza wiedzy i media społecznościowe – Facebook , Twitter i Instagram . Każdy z nich jest wspierany przez zaawansowane funkcje, które zwiększają wydajność agentów i pomagają stworzyć potężny help desk.

Potężny zestaw narzędzi do obsługi klienta obejmuje wszystko

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Potężny portal obsługi klienta stworzony przez Ciebie

Jedno narzędzie, takie jak Baza wiedzy , może mieć duże znaczenie dla całego doświadczenia klienta . Baza wiedzy dla klientów to doskonała funkcja zwiększająca produktywność , która umożliwia zaawansowanym klientom samodzielne rozwiązywanie problemów za pomocą przydatnych artykułów.

Nasze edytor WYSIWYG ułatwia tworzenie przydatnych artykułów pełnych przydatnych informacji . Możesz także dostosować opcje marki i utworzyć bazę wiedzy reprezentującą cele biznesowe i tożsamość. Baza wiedzy to po prostu wygodna opcja samoobsługi i podstawowa funkcja dla każdego działu pomocy.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Popraw swój czas reakcji dzięki ulepszonej funkcjonalności

Doświadczenie w obsłudze klienta zależy od bezproblemowego doświadczenia agenta z oprogramowaniem pomocy technicznej . LiveAgent ma wszystko, czego potrzebujesz do lepszego zarządzania relacjami z klientami. Zwiększ średni czas odpowiedzi dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku, podłącz kanały społecznościowe , a nawet Viber .

Wszystko jest wspierane przez podstawowe funkcje, które usprawniają przepływ pracy. Twórz inteligentne automatyzacje , które sortują Twoją komunikację i chronią Cię przed kolizja agentów . Śledź historię klientów , dodaj tagi , notatki , filtry lub utwórz dużą liczbę integracje , które łączą Twój przepływ pracy w jednym interfejsie .

Uniwersalne, nowoczesne oprogramowanie do obsługi klienta

Łatwe w obsłudze oprogramowanie do obsługi klienta zapewniające doskonałą obsługę klienta

Chcemy odpowiadać na prośby klientów, tak jak Ty. Dlatego nasza konsultingowa obsługa klienta jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dla każdego, kto szuka informacji .

Zostaw nam wiadomość przez e-mail lub czat na żywo strong >, zadzwoń do nas lub spójrz na nasz portal klienta zawsze, gdy potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się czegoś o usługach. Możesz również przeczytać artykuły w naszej akademii LiveAgent , aby uzyskać informacje o tym, jak działają centra kontaktowe, jak poprawić zadowolenie klientów w każdych okolicznościach.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Dokładamy wszelkich starań, aby spełnić oczekiwania klientów

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gotowy, aby zostać zadowolonym klientem?

Zapraszamy na wycieczkę po LiveAgent i już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny . Nie ma żadnych zobowiązań ani informacji o karcie kredytowej. Jeśli już zdecydowałeś się skorzystać z jednego z naszych planów, możesz je zobaczyć tutaj .

LiveAgent oferuje przystępny model cenowy odpowiedni dla firm o większej wielkości . Więc jesteś gotowy? Kliknij poniższy przycisk i zacznij od razu.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porównaj nas z innymi

    Artykuły powiązane zAlternatywa Kustomer
    Czat na żywo to rodzaj komunikacji internetowej, która odbywa się w czasie rzeczywistym. Czat internetowy na żywo nie wymaga korzystania z żadnego dodatkowego oprogramowania do czatu.

    Czat na żywo

    Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, umożliwiające kontakt z agentami w czasie rzeczywistym i przesyłanie plików. LiveAgent oferuje tę funkcję oraz inne kanały komunikacji.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Śledź, co się dzieje, gdy jesteś z dala od laptopa. LiveAgent ma mobilną aplikację pomocy technicznej dla systemów iOS i Android.

    Mobilne aplikacje pomocy technicznej

    LiveAgent oferuje różnorodne funkcje, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, obsługę e-mail i aplikacje mobilne. Firma oferuje trzy subskrypcje, a aplikacje mobilne są zawarte w każdej subskrypcji bez dodatkowych opłat. Bezpłatny 14-dniowy okres próbny jest również dostępny.

    Helpdesk lub wsparcie techniczne to system informacyjno-komunikacyjny, który koncentruje się przede wszystkim na technologii informacyjnej. Kliknij po więcej.

    Portal pomocy technicznej

    Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i preferencje dla obsługi klienta przez człowieka. LiveAgent oferuje darmowy portal pomocy technicznej, który można dostosować do potrzeb firmy i klientów.

    Wsparcie na żywo to metoda obsługi klienta. Umożliwia klientom i odwiedzającym komunikację z zespołem obsługi klienta firmy.

    Wsparcie na żywo

    "LiveAgent oferuje wsparcie na żywo poprzez czat, samoobsługę klienta i dostęp do bazy wiedzy, obniżając koszty wsparcia i zwiększając satysfakcję klientów."

    Can't find the support contact information? Check out LiveAgent directories and get in touch with the support you're seeking.

    Katalog obsługi klienta

    LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania wsparcia klienta, integracje, programy lojalnościowe i wiele innych funkcji. Dostępne są również szablony, webinary i testy pisania. Dodatkowo, firma oferuje wsparcie techniczne oraz programy partnerskie.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x