Szukasz alternatywy dla OTRS?

Jeśli szukasz alternatywy dla OTRS, wypróbuj LiveAgent już dziś. LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta z inteligentnym zarządzaniem usługami oraz wiele funkcji umożliwiających współpracę, odpowiednich do zarządzania usługami przedsiębiorstwa i obsługi klientów.

Wykonuj najlepszą pracę w godzinach pracy i zapewnij doskonałą obsługę zarówno klientom, jak i zespołom serwisowym dzięki elastycznemu rozwiązaniu. Zarządzanie zgłoszeniami , śledzenie czasu , historia zgłoszeń , czat w czasie rzeczywistym na urządzeniach mobilnych i wiele więcej istotnych narzędzi biznesowych mogą być Twoje za uczciwą cenę.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie możliwości zarządzania zadaniami i inne kluczowe funkcje ma LiveAgent. Lub wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pojedyncza platforma do intuicyjnego zarządzania zadaniami i obsługi klienta

LiveAgent dokłada wszelkich starań, aby spełnić wymagania biznesowe, oferując bogactwo funkcji. Obejmuje to zarządzanie pracownikami , czas & frekwencję i inne zadania kierownicze przy jednoczesnym zapewnieniu najlepszych narzędzi do obsługi klienta.

Wykonuj pracę z jednej skrzynki odbiorczej

Zarządzanie zgłoszeniami to kluczowe narzędzie przepływu pracy, które obsługuje wszystkie przychodzące e-maile , czat na żywo , media społecznościowe i komunikacja call center do jednej skrzynki odbiorczej . Możesz również utworzyć portal klienta, aby gromadzić wiedzę firmową w artykułach bazy wiedzy z jednej platformy.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Łatwiejszy przepływ pracy, który oszczędza Twój czas

Oszczędzaj czas swojego zespołu i twórz silne procesy firmowe dzięki intuicyjnemu workflow. Oprócz systemu zgłoszeń, LiveAgent oferuje wiele cyfrowych opcji wspierających przepływ pracy, takich jak tagi , filtrowanie , grywalizacja & plakietki , monitorowanie sieci , i inne funkcje zapewniające sukces w biznesie.

Rozwiązanie do obsługi klienta z zarządzaniem zgłoszeniami omnichannel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Utwórz osobiste połączenie za pośrednictwem czatu w czasie rzeczywistym

Wiele alternatyw świetnie sobie radzi z oprogramowaniem do obsługi klienta, jednak nie wszystkie z nich zapewniają widżet czatu w czasie rzeczywistym. LiveAgent ma najszybszy dostępny czat z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy .

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Przygotuj się na zadowolonych klientów

Oceny satysfakcji klienta i zarządzanie obsługą klienta można łatwo poprawić, umieszczając prosty przycisk czatu w czasie rzeczywistym w Twojej witrynie . Klienci przeglądający Twoją witrynę mogą po prostu kliknąć i rozmawiać z Twoimi agentami w dowolnym momencie.

Zadbaj o przyjemną pracę dzięki odpowiednim funkcjom

W połączeniu z funkcjami takimi jak time-tracking, widok pisania na klawiaturze w czasie rzeczywistym , grywalizacja i inne funkcje wkładu pracowników LiveAgent zapewnia , że możesz zrobić wszystko za pomocą jednego oprogramowania do zarządzania obsługą klienta.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Czat na żywo zapewniający doskonałą obsługę klientów

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funkcje i integracje zapewniające wydajną obsługę klienta

Skorzystaj z krytycznych narzędzi biznesowych i rób więcej w godzinach pracy . Każde narzędzie LiveAgent jest wspierane przez efektywne funkcje współpracy, które działają na różnych platformach i sprawiają, że dobrze prosperujące firmy zwiększają poziom zadowolenia użytkowników.

Świetne zarządzanie przepływem pracy

Raportowanie usług, planowanie pracowników, monitorowanie sieci i inne zadania związane z zarządzaniem można łatwo obsługiwać z przyjaznego dla użytkownika interfejsu poprzez intuicyjne przepływy pracy . Te cyfrowe przepływy pracy mogą obsługiwać wszelkie żądania klientów i zarządzać wbudowanym portalem samoobsługowym.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc w każdej chwili

Ponadto dbamy o zadowolenie zadowolonych użytkowników. Dlatego możesz kontaktować się z nami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli nie możesz sobie z nimi poradzić. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość, kiedy będziesz tego potrzebować.

Zadowoleni użytkownicy obsługują żądania klientów dzięki LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy, aby wypróbować to za darmo?

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś lub przejrzyj nasze plany cenowe , aby sprawdzić, który z nich najlepiej sprawdza się w Twoich procesach biznesowych. Zachęcamy do sprawdzenia dodatkowych zasobów i użyteczności LiveAgent jako inteligentnego oprogramowania do zarządzania usługami.

Czy spełniliśmy wymagania Twojej firmy? Kliknij poniższy przycisk i zacznij korzystać z LiveAgent już dziś.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Porównaj nas z innymi

    Artykuły powiązane zAlternatywa OTRS
    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Migracja do Liveagent jest łatwa dzięki jednej z naszych gotowych wtyczek. Liveagent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Liveagent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

    Przenieś swoje dane do LiveAgent

    LiveAgent to najczęściej recenzowane i najlepiej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla firm. Zyskaj więcej za mniej dzięki LiveAgent i dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Dowiedz się więcej o światowej klasy wsparciu klientów.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x