Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla OTRS?

Jeśli szukasz alternatywy dla OTRS, wypróbuj LiveAgent już dziś. LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta z inteligentnym zarządzaniem usługami oraz wiele funkcji umożliwiających współpracę, odpowiednich do zarządzania usługami przedsiębiorstwa i obsługi klientów.

Wykonuj najlepszą pracę w godzinach pracy i zapewnij doskonałą obsługę zarówno klientom, jak i zespołom serwisowym dzięki elastycznemu rozwiązaniu. Zarządzanie zgłoszeniami , śledzenie czasu , historia zgłoszeń , czat w czasie rzeczywistym na urządzeniach mobilnych i wiele więcej istotnych narzędzi biznesowych mogą być Twoje za uczciwą cenę .

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie możliwości zarządzania zadaniami i inne kluczowe funkcje ma LiveAgent. Lub wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Pojedyncza platforma do intuicyjnego zarządzania zadaniami i obsługi klienta

LiveAgent dokłada wszelkich starań, aby spełnić wymagania biznesowe, oferując bogactwo funkcji. Obejmuje to zarządzanie pracownikami , czas & frekwencję i inne zadania kierownicze przy jednoczesnym zapewnieniu najlepszych narzędzi do obsługi klienta.

Wykonuj pracę z jednej skrzynki odbiorczej

Zarządzanie zgłoszeniami to kluczowe narzędzie przepływu pracy, które obsługuje wszystkie przychodzące e-maile , czat na żywo , media społecznościowe i komunikacja call center do jednej skrzynki odbiorczej . Możesz również utworzyć portal klienta, aby gromadzić wiedzę firmową w artykułach bazy wiedzy z jednej platformy.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Łatwiejszy przepływ pracy, który oszczędza Twój czas

Oszczędzaj czas swojego zespołu i twórz silne procesy firmowe dzięki intuicyjnemu workflow. Oprócz systemu zgłoszeń, LiveAgent oferuje wiele cyfrowych opcji wspierających przepływ pracy, takich jak tagi , filtrowanie , grywalizacja & plakietki , monitorowanie sieci , i inne funkcje zapewniające sukces w biznesie.

Rozwiązanie do obsługi klienta z zarządzaniem zgłoszeniami omnichannel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Utwórz osobiste połączenie za pośrednictwem czatu w czasie rzeczywistym

Wiele alternatyw świetnie sobie radzi z oprogramowaniem do obsługi klienta, jednak nie wszystkie z nich zapewniają widżet czatu w czasie rzeczywistym. LiveAgent ma najszybszy dostępny czat z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy .

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Przygotuj się na zadowolonych klientów

Oceny satysfakcji klienta i zarządzanie obsługą klienta można łatwo poprawić, umieszczając prosty przycisk czatu w czasie rzeczywistym w Twojej witrynie . Klienci przeglądający Twoją witrynę mogą po prostu kliknąć i rozmawiać z Twoimi agentami w dowolnym momencie.

Zadbaj o przyjemną pracę dzięki odpowiednim funkcjom

W połączeniu z funkcjami takimi jak time-tracking, widok pisania na klawiaturze w czasie rzeczywistym , grywalizacja i inne funkcje wkładu pracowników LiveAgent zapewnia , że możesz zrobić wszystko za pomocą jednego oprogramowania do zarządzania obsługą klienta.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Czat na żywo zapewniający doskonałą obsługę klientów

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funkcje i integracje zapewniające wydajną obsługę klienta

Skorzystaj z krytycznych narzędzi biznesowych i rób więcej w godzinach pracy . Każde narzędzie LiveAgent jest wspierane przez efektywne funkcje współpracy, które działają na różnych platformach i sprawiają, że dobrze prosperujące firmy zwiększają poziom zadowolenia użytkowników.

Świetne zarządzanie przepływem pracy

Raportowanie usług, planowanie pracowników, monitorowanie sieci i inne zadania związane z zarządzaniem można łatwo obsługiwać z przyjaznego dla użytkownika interfejsu poprzez intuicyjne przepływy pracy . Te cyfrowe przepływy pracy mogą obsługiwać wszelkie żądania klientów i zarządzać wbudowanym portalem samoobsługowym.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc w każdej chwili

Ponadto dbamy o zadowolenie zadowolonych użytkowników. Dlatego możesz kontaktować się z nami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli nie możesz sobie z nimi poradzić. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość, kiedy będziesz tego potrzebować.

Zadowoleni użytkownicy obsługują żądania klientów dzięki LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Gotowy, aby wypróbować to za darmo?

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś lub przejrzyj nasze plany cenowe , aby sprawdzić, który z nich najlepiej sprawdza się w Twoich procesach biznesowych. Zachęcamy do sprawdzenia dodatkowych zasobów i użyteczności LiveAgent jako inteligentnego oprogramowania do zarządzania usługami.

Czy spełniliśmy wymagania Twojej firmy? Kliknij poniższy przycisk i zacznij korzystać z LiveAgent już dziś.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo