Jeśli szukasz alternatywy dla OTRS, wypróbuj LiveAgent już dziś. LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta z inteligentnym zarządzaniem usługami oraz wiele funkcji umożliwiających współpracę, odpowiednich do zarządzania usługami przedsiębiorstwa i obsługi klientów.
Wykonuj najlepszą pracę w godzinach pracy i zapewnij doskonałą obsługę zarówno klientom, jak i zespołom serwisowym dzięki elastycznemu rozwiązaniu. Zarządzanie zgłoszeniami , śledzenie czasu , historia zgłoszeń , czat w czasie rzeczywistym na urządzeniach mobilnych i wiele więcej istotnych narzędzi biznesowych mogą być Twoje za uczciwą cenę .
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie możliwości zarządzania zadaniami i inne kluczowe funkcje ma LiveAgent. Lub wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
LiveAgent dokłada wszelkich starań, aby spełnić wymagania biznesowe, oferując bogactwo funkcji. Obejmuje to zarządzanie pracownikami , czas & frekwencję i inne zadania kierownicze przy jednoczesnym zapewnieniu najlepszych narzędzi do obsługi klienta.
Zarządzanie zgłoszeniami to kluczowe narzędzie przepływu pracy, które obsługuje wszystkie przychodzące e-maile , czat na żywo , media społecznościowe i komunikacja call center do jednej skrzynki odbiorczej . Możesz również utworzyć portal klienta, aby gromadzić wiedzę firmową w artykułach bazy wiedzy z jednej platformy.
Oszczędzaj czas swojego zespołu i twórz silne procesy firmowe dzięki intuicyjnemu workflow. Oprócz systemu zgłoszeń, LiveAgent oferuje wiele cyfrowych opcji wspierających przepływ pracy, takich jak tagi , filtrowanie , grywalizacja & plakietki , monitorowanie sieci , i inne funkcje zapewniające sukces w biznesie.
Wiele alternatyw świetnie sobie radzi z oprogramowaniem do obsługi klienta, jednak nie wszystkie z nich zapewniają widżet czatu w czasie rzeczywistym. LiveAgent ma najszybszy dostępny czat z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy .
Oceny satysfakcji klienta i zarządzanie obsługą klienta można łatwo poprawić, umieszczając prosty przycisk czatu w czasie rzeczywistym w Twojej witrynie . Klienci przeglądający Twoją witrynę mogą po prostu kliknąć i rozmawiać z Twoimi agentami w dowolnym momencie.
W połączeniu z funkcjami takimi jak time-tracking, widok pisania na klawiaturze w czasie rzeczywistym , grywalizacja i inne funkcje wkładu pracowników LiveAgent zapewnia , że możesz zrobić wszystko za pomocą jednego oprogramowania do zarządzania obsługą klienta.
Skorzystaj z krytycznych narzędzi biznesowych i rób więcej w godzinach pracy . Każde narzędzie LiveAgent jest wspierane przez efektywne funkcje współpracy, które działają na różnych platformach i sprawiają, że dobrze prosperujące firmy zwiększają poziom zadowolenia użytkowników.
Raportowanie usług, planowanie pracowników, monitorowanie sieci i inne zadania związane z zarządzaniem można łatwo obsługiwać z przyjaznego dla użytkownika interfejsu poprzez intuicyjne przepływy pracy . Te cyfrowe przepływy pracy mogą obsługiwać wszelkie żądania klientów i zarządzać wbudowanym portalem samoobsługowym.
Ponadto dbamy o zadowolenie zadowolonych użytkowników. Dlatego możesz kontaktować się z nami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli nie możesz sobie z nimi poradzić. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość, kiedy będziesz tego potrzebować.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś lub przejrzyj nasze plany cenowe , aby sprawdzić, który z nich najlepiej sprawdza się w Twoich procesach biznesowych. Zachęcamy do sprawdzenia dodatkowych zasobów i użyteczności LiveAgent jako inteligentnego oprogramowania do zarządzania usługami.
Czy spełniliśmy wymagania Twojej firmy? Kliknij poniższy przycisk i zacznij korzystać z LiveAgent już dziś.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
Przenieś swoje dane do LiveAgent
Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowana niż chatboty, 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent oferuje różne funkcje, takie jak czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach