Black Friday za nami!

Choć kampania Black Friday już za nami, nasi klienci nadal otrzymują korzystne oferty! Wypróbuj LiveAgent i zdobądź przewagę nad Twoją konkurencją z inteligentnym narzędziem do wielokanałowej obsługi klienta.

Black Friday LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj już teraz za darmo Nie wymagamy danych karty kredytowej.
Artykuły powiązane zBlack Friday
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące funkcje czatu na żywo, call center i system obsługi zgłoszeń. Zapewnia spersonalizowaną obsługę klienta, integracje i wsparcie 24/7. Dowiedz się więcej o LiveAgent i zacznij korzystać z darmowego okresu próbnego!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.

LiveAgent pomaga branży detalicznej w zapewnieniu najlepszej możliwej obsługi klienta. LiveAgent - jedno rozwiązanie omnichannel, które usatysfakcjonuje każdego klienta.

Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego

Oprogramowanie LiveAgent oferuje wielojęzyczne wsparcie na czacie, integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych i rozwiązania dla branży detalicznej. Zapewnia lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu.

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, aby zapewnić wyjątkowe wsparcie. Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent już dziś.

Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent!

Firma powinna skupić się na dostarczaniu wartości klientom, zmniejszaniu ich wysiłków i zapewnianiu szybkiej, spersonalizowanej obsługi, aby zwiększyć sprzedaż. Oprogramowanie pomocy technicznej, takie jak LiveAgent, oferuje zaawansowane funkcje, integracje i łatwość obsługi, co może poprawić jakość obsługi klienta i zwiększyć sprzedaż.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x