Black Friday za nami!

Choć kampania Black Friday już za nami, nasi klienci nadal otrzymują korzystne oferty! Wypróbuj LiveAgent i zdobądź przewagę nad Twoją konkurencją z inteligentnym narzędziem do wielokanałowej obsługi klienta.

Black Friday LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj już teraz za darmo Nie wymagamy danych karty kredytowej.
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zBlack Friday
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące funkcje czatu na żywo, call center i system obsługi zgłoszeń. Zapewnia spersonalizowaną obsługę klienta, integracje i wsparcie 24/7. Dowiedz się więcej o LiveAgent i zacznij korzystać z darmowego okresu próbnego!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.

LiveAgent pomaga branży detalicznej w zapewnieniu najlepszej możliwej obsługi klienta. LiveAgent - jedno rozwiązanie omnichannel, które usatysfakcjonuje każdego klienta.

Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego

Oprogramowanie LiveAgent oferuje wielojęzyczne wsparcie na czacie, integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych i rozwiązania dla branży detalicznej. Zapewnia lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu.

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, aby zapewnić wyjątkowe wsparcie. Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent już dziś.

Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent!

Firma powinna skupić się na dostarczaniu wartości klientom, zmniejszaniu ich wysiłków i zapewnianiu szybkiej, spersonalizowanej obsługi, aby zwiększyć sprzedaż. Oprogramowanie pomocy technicznej, takie jak LiveAgent, oferuje zaawansowane funkcje, integracje i łatwość obsługi, co może poprawić jakość obsługi klienta i zwiększyć sprzedaż.

Darmowe narzędzie czatu na żywo od LiveAgent pozwoli Ci na swobodną komunikację oraz zamieni odwiedzających w klientów. Skorzystaj z najszybszego widgetu czatu.

Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje alternatywę dla Samange i Freshcaller, zapewniając lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową. Wsparcie w aplikacji oraz darmowe narzędzie czatu na żywo to kluczowe elementy udanego biznesu. Integracja z Twitterem zapewnia rozwiązanie o przystępnych cenach.

Zmierz dwa razy, tnij raz! LiveAgent pomaga uporządkować komunikację według priorytetów. Dowiedz się więcej, jak narzędzie help desk może pomóc branży modowej.

Narzędzie obsługi klienta dla branży modowej

Oprogramowanie LiveAgent oferuje obsługę klienta w wielu językach, narzędzia do obsługi i bogate wsparcie, jest alternatywą dla innych systemów. Pomaga w skutecznym marketingu biznesu poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x