Eksportuj zgłoszenia ze strony widoku zgłoszeń do pliku CSV do pobrania, aby uzyskać migawkę danych w momencie wybrania tej opcji.

Dane zgłoszenia w eksporcie CSV obejmują:
- Status
- Imię
- Nazwisko
- ID zgłoszenia
- ID działu
- Nazwę działu
- ID agenta
- Nazwisko agenta
- Tagi
- Temat
- Podgląd e-maila
- Datę utworzenia
- ID rozmowy
- Datę zmiany
- Datę rozwiązana
- Datę ponownego otwarcia
- Zmianę statusu
- Liczbę wiadomości przychodzących
- Liczbę wiadomości wychodzących
Możesz wybrać kolumny danych zgłoszenia, które chcesz uwzględnić w pliku eksportu.
Obejrzyj wideo, jak to działa:
Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń to kluczowe narzędzie dla firmy. Umożliwia skuteczną komunikację z klientem i zwiększa satysfakcję oraz przychody.
System zarządzania zgłoszeniami
Automatyzacja reguł i analiza danych pomagają agentom zaoszczędzić czas i poprawić wydajność. Wsparcie omnichannel i wbudowany CRM są niezbędne dla systemu zarządzania zgłoszeniami. Przedstawiciele z różnych działów korzystają z systemu, w tym agenci obsługi klienta, pracownicy IT i marketerzy.