Odpowiadanie klientom osobiście jest oczywiście bardzo cenne, ale nie zawsze jest wygodne. Pisanie w kółko tej samej odpowiedzi do klientów może być czasochłonne i nieefektywne. Dlatego gotowe wiadomości mogą zaoszczędzić trochę czasu i można je wykorzystać do napisania odpowiedzi na pytania, które się nie powtarzają.
Podany przykład: Daisy otrzymuje zgłoszenie od klienta. Mówi o typowym problemie z ich oprogramowaniem. Rozwiązanie tego problemu jest proste. Zamiast pisać odpowiedź, używa gotowej wiadomości informującej klienta, jak rozwiązać problem.
Gotowe wiadomości umożliwiają szybkie odpowiadanie na typowe żądania za pomocą standardowej odpowiedzi. Pozwalają przyspieszyć reakcję dzięki zastosowaniu predefiniowanej sekwencji tekstu.
Czym wiadomości z gotowych wiadomości różnią się od wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi?
- Gotowe wiadomości mogą przechowywać tylko krótką sekwencję tekstu
- Podczas tworzenia wstępnie zdefiniowanej odpowiedzi możesz zdefiniować temat wiadomości e-mail
Answer FAQs with a single click
Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
LiveAgent offers a range of features to improve customer service efficiency, including pre-defined responses, attachments, copy and paste images, export of reports, forwarding, search and replace, divided tickets, email notifications, WYSIWYG editor, online history, tabbed tickets, agent collision detection, and agent ranking. These features help save time, improve professionalism, and motivate and track agent performance.
Komunikacja z klientami jest kluczowa dla sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klientów i przemysłu. Przyciski połączeń umożliwiają łatwe i szybkie nawiązanie kontaktu z firmą, co wpływa pozytywnie na doświadczenie klienta i zwiększenie sprzedaży.