Odpowiadanie klientom osobiście jest oczywiście bardzo cenne, ale nie zawsze jest wygodne. Pisanie w kółko tej samej odpowiedzi do klientów może być czasochłonne i nieefektywne. Dlatego gotowe wiadomości mogą zaoszczędzić trochę czasu i można je wykorzystać do napisania odpowiedzi na pytania, które się nie powtarzają.
Podany przykład: Daisy otrzymuje zgłoszenie od klienta. Mówi o typowym problemie z ich oprogramowaniem. Rozwiązanie tego problemu jest proste. Zamiast pisać odpowiedź, używa gotowej wiadomości informującej klienta, jak rozwiązać problem.
Gotowe wiadomości umożliwiają szybkie odpowiadanie na typowe żądania za pomocą standardowej odpowiedzi. Pozwalają przyspieszyć reakcję dzięki zastosowaniu predefiniowanej sekwencji tekstu.
Answer FAQs with a single click
Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.
Start free 14-day trialJako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach