Odpowiadanie klientom osobiście jest oczywiście bardzo cenne, ale nie zawsze jest wygodne. Pisanie w kółko tej samej odpowiedzi do klientów może być czasochłonne i nieefektywne. Dlatego gotowe wiadomości mogą zaoszczędzić trochę czasu i można je wykorzystać do napisania odpowiedzi na pytania, które się nie powtarzają.
Podany przykład: Daisy otrzymuje zgłoszenie od klienta. Mówi o typowym problemie z ich oprogramowaniem. Rozwiązanie tego problemu jest proste. Zamiast pisać odpowiedź, używa gotowej wiadomości informującej klienta, jak rozwiązać problem.
Gotowe wiadomości umożliwiają szybkie odpowiadanie na typowe żądania za pomocą standardowej odpowiedzi. Pozwalają przyspieszyć reakcję dzięki zastosowaniu predefiniowanej sekwencji tekstu.
Czym wiadomości z gotowych wiadomości różnią się od wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi?
- Gotowe wiadomości mogą przechowywać tylko krótką sekwencję tekstu
- Podczas tworzenia wstępnie zdefiniowanej odpowiedzi możesz zdefiniować temat wiadomości e-mail
Answer FAQs with a single click
Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Agent oferuje szybką i płynną komunikację z klientami poprzez integrację z WhatsAppem. Oferuje także narzędzie do obsługi klienta online, które zwiększa satysfakcję klientów. Telsome jest dostawcą usług telefonicznych dla firm, oferującym integrację z call center LiveAgent oraz zaawansowane funkcjonalności. LiveAgent jest wydajnym narzędziem do obsługi klienta online.
LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu oraz biznesu, w tym wsparcie, przenoszenie danych, system statusu i dziennik zmian. Firma posiada program lojalnościowy oraz oferuje swoje usługi partnerom VoIP. Na stronie znajduje się blog, słowniczek, i akademia, a także możliwość uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach przez subskrypcję newslettera. LiveAgent posiada regulamin polityki prywatności i bezpieczeństwa.