Od czasu do czasu każdy musi zrobić sobie przerwę. Możesz to zrobić za pomocą funkcji Pauza podczas przerwy na kawę lub załatwiania spraw osobistych. Podczas pauzy nikt nie będzie Ci przeszkadzał, więc ciesz się spokojną chwilą i wracaj, gdy będziesz gotowy.
LiveAgent oferuje agentom i administratorom opcję przejścia w tryb „Wstrzymaj”. Zwykle służy do wyłączania otrzymywania zgłoszeń , czatów i dzwoni podczas krótkiej nieobecności w biurze (na przykład podczas lunchu lub przerwy na kawę).
Przykład
Gdy agent wychodzi z biura na krótką przerwę (np. na lunch, kawę), klikając Wstrzymaj, konto agenta staje się nieaktywne – na jego wstrzymane konto nie pojawią się żadne zgłoszenia, czaty ani połączenia. Gdy agent wróci, klikając Wznów, jego konto przechodzi w tryb aktywny. Agent nie musi się wylogowywać i logować na swoje konto.
Czas spędzony na przerwie nie liczy się w raporcie pracy agenta jako godziny pracy.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
The TEXT provides an overview of the latest marketing trends and strategies, including the importance of digital presence and customer engagement. It also discusses the impact of social media and influencer marketing on brand promotion. Additionally, it highlights the significance of data-driven decision making and personalized marketing approaches for better customer retention and acquisition.
This text discusses the importance of marketing and how it can impact a business's success. It emphasizes the need for strategic and targeted marketing efforts to reach the right audience and achieve business goals. Effective marketing can lead to increased brand awareness, customer engagement, and ultimately, higher sales and revenue.