Wersja próbna

Pauza

Od czasu do czasu każdy musi zrobić sobie przerwę. Możesz to zrobić za pomocą funkcji Pauza podczas przerwy na kawę lub załatwiania spraw osobistych. Podczas pauzy nikt nie będzie Ci przeszkadzał, więc ciesz się spokojną chwilą i wracaj, gdy będziesz gotowy.

LiveAgent oferuje agentom i administratorom opcję przejścia w tryb „Wstrzymaj”. Zwykle służy do wyłączania otrzymywania zgłoszeń , czatów i dzwoni podczas krótkiej nieobecności w biurze (na przykład podczas lunchu lub przerwy na kawę).

Przykład

Gdy agent wychodzi z biura na krótką przerwę (np. na lunch, kawę), klikając Wstrzymaj, konto agenta staje się nieaktywne – na jego wstrzymane konto nie pojawią się żadne zgłoszenia, czaty ani połączenia. Gdy agent wróci, klikając Wznów, jego konto przechodzi w tryb aktywny. Agent nie musi się wylogowywać i logować na swoje konto.

Czas spędzony na przerwie nie liczy się w raporcie pracy agenta jako godziny pracy.

Need a short break?

Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo