Od czasu do czasu każdy musi zrobić sobie przerwę. Możesz to zrobić za pomocą funkcji Pauza podczas przerwy na kawę lub załatwiania spraw osobistych. Podczas pauzy nikt nie będzie Ci przeszkadzał, więc ciesz się spokojną chwilą i wracaj, gdy będziesz gotowy.
LiveAgent oferuje agentom i administratorom opcję przejścia w tryb „Wstrzymaj”. Zwykle służy do wyłączania otrzymywania zgłoszeń , czatów i dzwoni podczas krótkiej nieobecności w biurze (na przykład podczas lunchu lub przerwy na kawę).
Przykład
Gdy agent wychodzi z biura na krótką przerwę (np. na lunch, kawę), klikając Wstrzymaj, konto agenta staje się nieaktywne – na jego wstrzymane konto nie pojawią się żadne zgłoszenia, czaty ani połączenia. Gdy agent wróci, klikając Wznów, jego konto przechodzi w tryb aktywny. Agent nie musi się wylogowywać i logować na swoje konto.
Czas spędzony na przerwie nie liczy się w raporcie pracy agenta jako godziny pracy.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Start free 14-day trialJako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach