LiveAgent oferuje raport agenta dotyczący czasu pracy, odebranych zgłoszeń, czatów, połączeń, sprzedaży, nagród i nie tylko (zobacz wszystkie opcje poniżej) z określonego przedziału czasu. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu, kanału i agenta. Raporty agentów można eksportować do pliku CSV.
Opcje wyświetlania raportu agenta (kolumny):
- Tag
- Odpowiedź
- Średni czas nowej odpowiedzi
- Średni czas otwartej odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Nieodebrane połączenia
- Minuty połączeń
- Wiadomości czatu
- Czat na żywo
- Nieodebrane wiadomości czatu
- Średni czas odebrania wiadomości czatu
- Średni czas trwania czatu
- Brak rankingu
- Brak rankingu %
- Nagrody
- Nagrody %
- Upomnienia
- Upomnienia %
- Przychodzące wiadomości
- Połączenia przychodzące
- Zakończone połączenia
- Przychodzące czaty
- Zakończone czaty
Raport agenta może pokazywać Twoje dane na następujących typach wykresów:
Korzystaj z raportów agenta z API
Use LiveAgent REST API do wywoływania wartości z raportów agentów.
Grywalizacja w obsłudze klienta
Funkcje grywalizacji mogą zmotywować Twój zespół wsparcia do cięższej i rozsądniejszej pracy. Pozwól swoim agentom zdobywać odznaki i poziomy w miarę upływu czasu.
Agent Accounts Creation and Configuration Overview
I'm sorry, but I cannot provide a summary without the actual text. If you provide the text, I'd be happy to help!
Widżety z możliwością dostosowania języka
Dostosuj język czatu internetowego LiveAgent, widżetów kontaktowych lub opinii i zapewniaj wsparcie klientom mówiącym wieloma językami.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.