LiveAgent oferuje raport agenta dotyczący czasu pracy, odebranych zgłoszeń, czatów, połączeń, sprzedaży, nagród i nie tylko (zobacz wszystkie opcje poniżej) z określonego przedziału czasu. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu, kanału i agenta. Raporty agentów można eksportować do pliku CSV.
Opcje wyświetlania raportu agenta (kolumny):
- Tag
- Odpowiedź
- Średni czas nowej odpowiedzi
- Średni czas otwartej odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Nieodebrane połączenia
- Minuty połączeń
- Wiadomości czatu
- Czat na żywo
- Nieodebrane wiadomości czatu
- Średni czas odebrania wiadomości czatu
- Średni czas trwania czatu
- Brak rankingu
- Brak rankingu %
- Nagrody
- Nagrody %
- Upomnienia
- Upomnienia %
- Przychodzące wiadomości
- Połączenia przychodzące
- Zakończone połączenia
- Przychodzące czaty
- Zakończone czaty
Raport agenta może pokazywać Twoje dane na następujących typach wykresów:
Korzystaj z raportów agenta z API
Use LiveAgent REST API do wywoływania wartości z raportów agentów.
System Dziennik aktywności jest niezwykle przydatny dla przedsiębiorstw, umożliwia organizację pracy agentów oraz analizowanie aktywności. W LiveAgent dziennik aktywności pozwala na zobaczenie wszystkich czynności wykonanych przez personel obsługi klienta. Można go znaleźć w konfiguracji narzędzi dziennika audytu.
Podpis agenta to specjalny podpis, który agenci mogą dostosowywać w ustawieniach profilu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, oferujące bezpłatną wersję próbną i narzędzia dla przemysłu i biznesu. Szablon odpowiedzi agenta ułatwia pracę i oszczędza czas zespołu obsługi klienta. Czat na żywo i oprogramowanie obsługi reklamacji pomagają firmom poprawić obsługę i zwiększyć sprzedaż. LiveAgent oferuje wsparcie klientów i centrum wsparcia, a także integracje i alternatywy dla wielu branż i biznesów.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
The importance of handling customer complaints professionally and efficiently is highlighted, with live chat software being a useful tool for increasing customer satisfaction and providing 24/7 support. LiveAgent is recommended as an alternative to Kayako and offers multiple features and integrations to improve customer service. The "Resolve" button is described as a task manager for high-priority requests and associated SLAs, with the CEO highlighting LiveAgent's combination of live chat, ticketing, and automation for excellent customer support.