Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Raport agenta

LiveAgent oferuje raport agenta dotyczący czasu pracy, odebranych zgłoszeń, czatów, połączeń, sprzedaży, nagród i nie tylko (zobacz wszystkie opcje poniżej) z określonego przedziału czasu. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu, kanału i agenta. Raporty agentów można eksportować do pliku CSV.

Opcje wyświetlania raportu agenta (kolumny):

  • Tag
  • Odpowiedź
  • Średni czas nowej odpowiedzi
  • Średni czas otwartej odpowiedzi
  • Połączenia głosowe
  • Nieodebrane połączenia
  • Minuty połączeń
  • Wiadomości czatu
  • Czat na żywo
  • Nieodebrane wiadomości czatu
  • Średni czas odebrania wiadomości czatu
  • Średni czas trwania czatu
  • Brak rankingu
  • Brak rankingu %
  • Nagrody
  • Nagrody %
  • Upomnienia
  • Upomnienia %
  • Przychodzące wiadomości
  • Połączenia przychodzące
  • Zakończone połączenia
  • Przychodzące czaty
  • Zakończone czaty

Raport agenta może pokazywać Twoje dane na następujących typach wykresów:

Korzystaj z raportów agenta z API

Use LiveAgent REST API do wywoływania wartości z raportów agentów.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo