Wersja próbna

Raport agenta

LiveAgent oferuje raport agenta dotyczący czasu pracy, odebranych zgłoszeń, czatów, połączeń, sprzedaży, nagród i nie tylko (zobacz wszystkie opcje poniżej) z określonego przedziału czasu. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu, kanału i agenta. Raporty agentów można eksportować do pliku CSV.

Opcje wyświetlania raportu agenta (kolumny):

  • Tag
  • Odpowiedź
  • Średni czas nowej odpowiedzi
  • Średni czas otwartej odpowiedzi
  • Połączenia głosowe
  • Nieodebrane połączenia
  • Minuty połączeń
  • Wiadomości czatu
  • Czat na żywo
  • Nieodebrane wiadomości czatu
  • Średni czas odebrania wiadomości czatu
  • Średni czas trwania czatu
  • Brak rankingu
  • Brak rankingu %
  • Nagrody
  • Nagrody %
  • Upomnienia
  • Upomnienia %
  • Przychodzące wiadomości
  • Połączenia przychodzące
  • Zakończone połączenia
  • Przychodzące czaty
  • Zakończone czaty

Raport agenta może pokazywać Twoje dane na następujących typach wykresów:

Korzystaj z raportów agenta z API

Use LiveAgent REST API do wywoływania wartości z raportów agentów.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo