Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

evilleHistóriadeSucesso 1

E-ville

E-ville ma obecnie 4 pełnoetatowych agentów pomocy technicznej. Ci goście zapewniają wsparcie dla ponad 100 000 klientów w 2 krajach. To już coś, prawda? Niesamowity zespół wsparcia E-ville przegląda 4 000 (!) zgłoszeń każdego miesiąca. Tak, wciąż mówimy o tych 4 agentach, o których wspomnieliśmy wcześniej. Ich głównym kanałem komunikacji jest stara dobra poczta e-mail, a udostępniona skrzynka odbiorcza w Thunderbirdzie po prostu już jej nie ogranicza.

Główny cel korzystania z oprogramowania pomocy technicznej jest poprawa obsługi klienta. Właśnie to zrobił LiveAgent dla eshop E-ville.com. Możemy wykrzykiwać frazy, takie jak „doskonała skuteczność” lub „zadowolenie klienta”, wszystko, czego chcemy, ale nie ma sensu używać tych terminów bez starych dobrych faktów i liczb do stań ​​za nimi. Cóż, zaczynamy, spójrzmy, co tu mamy.

E-ville

„Korzystamy z LiveAgent od wiosny 2016 r. i cieszymy się, że możemy uczestniczyć we wszystkim z dowolnego komputera, a klienci są obsługiwani przez tego samego agenta – powiedział dyrektor generalny Ville Majanen”.

Co sprawia, że ​​ich wsparcie jest lepsze lub inne w porównaniu z konkurencją?

“Myślę, że jesteśmy bardziej osobiści, bardziej uczciwi i przyjaźni, a to się liczy.”

Nasze rozwiązanie pomocy technicznej pomaga firmie E-ville w osiągnięciu ostatecznego celu: „Nasi klienci potrzebują szybszych odpowiedzi i lepszej obsługi”. powiedział Ville Majanen.

“Nasz sukces zbudowaliśmy na zapewnieniu pełnego doświadczenia. Dokładamy wszelkich starań, aby klienci byli zadowoleni. Nie da się tego zrobić bez genialnego rozwiązania helpdesku, jakim jest nasz ukochany LiveAgent.”

E-ville

Co się zmieniło po wdrożeniu LiveAgenta?

Cóż, kto ma większe kwalifikacje, aby odpowiedzieć na to pytanie niż sam szef obsługi klienta E-ville.com?… „Wszystko jest w jednym miejscu! korzystać z wielu aplikacji lub płacić więcej za integrację. LiveAgent pozwala nam zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta, bez rozbijania banku lub zmuszania nas do poświęcenia podstawowych narzędzi”.

Nasz zespół LiveAgent ceni sobie przede wszystkim opinie klientów. Stoimy za tym, co mówimy, dlatego ośmielamy się zadawać trudne pytania, na przykład: Jaka jest informacja zwrotna od Twojego personelu pomocniczego? Nie możesz sobie wyobrazić, jak dumni jesteśmy, gdy nasi klienci, tacy jak E-ville, odpowiadają: „Żadnych skarg!”

Ville Majanen – CEO @ E-ville.com

Wróć

Więcej historii

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo