E-ville
  • Scenariusze przypadków użycia
  • E-ville

E-ville

E-ville ma obecnie 4 pełnoetatowych agentów pomocy technicznej. Ci goście zapewniają wsparcie dla ponad 100 000 klientów w 2 krajach. To już coś, prawda? Niesamowity zespół wsparcia E-ville przegląda 4 000 (!) zgłoszeń każdego miesiąca. Tak, wciąż mówimy o tych 4 agentach, o których wspomnieliśmy wcześniej. Ich głównym kanałem komunikacji jest stara dobra poczta e-mail, a udostępniona skrzynka odbiorcza w Thunderbirdzie po prostu już jej nie ogranicza.

Główny cel korzystania z oprogramowania pomocy technicznej jest poprawa obsługi klienta. Właśnie to zrobił LiveAgent dla eshop E-ville.com. Możemy wykrzykiwać frazy, takie jak “doskonała skuteczność” lub “zadowolenie klienta”, wszystko, czego chcemy, ale nie ma sensu używać tych terminów bez starych dobrych faktów i liczb do stań ​​za nimi. Cóż, zaczynamy, spójrzmy, co tu mamy.

„Korzystamy z LiveAgent od wiosny 2016 r. i cieszymy się, że możemy uczestniczyć we wszystkim z dowolnego komputera, a klienci są obsługiwani przez tego samego agenta – powiedział dyrektor generalny Ville Majanen”.

Co sprawia, że ​​ich wsparcie jest lepsze lub inne w porównaniu z konkurencją?

“Myślę, że jesteśmy bardziej osobiści, bardziej uczciwi i przyjaźni, a to się liczy.”

Nasze rozwiązanie pomocy technicznej pomaga firmie E-ville w osiągnięciu ostatecznego celu: „Nasi klienci potrzebują szybszych odpowiedzi i lepszej obsługi”. powiedział Ville Majanen.

“Nasz sukces zbudowaliśmy na zapewnieniu pełnego doświadczenia. Dokładamy wszelkich starań, aby klienci byli zadowoleni. Nie da się tego zrobić bez genialnego rozwiązania helpdesku, jakim jest nasz ukochany LiveAgent.”

Co się zmieniło po wdrożeniu LiveAgenta?

Cóż, kto ma większe kwalifikacje, aby odpowiedzieć na to pytanie niż sam szef obsługi klienta E-ville.com?… „Wszystko jest w jednym miejscu! korzystać z wielu aplikacji lub płacić więcej za integrację. LiveAgent pozwala nam zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta, bez rozbijania banku lub zmuszania nas do poświęcenia podstawowych narzędzi”.

Nasz zespół LiveAgent ceni sobie przede wszystkim opinie klientów. Stoimy za tym, co mówimy, dlatego ośmielamy się zadawać trudne pytania, na przykład: Jaka jest informacja zwrotna od Twojego personelu pomocniczego? Nie możesz sobie wyobrazić, jak dumni jesteśmy, gdy nasi klienci, tacy jak E-ville, odpowiadają: „Żadnych skarg!”

Ville Majanen – CEO @ E-ville.com

Sprawdź resztę historii

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x