Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

huawei1

Huawei

Huawei to chińska międzynarodowa firma zajmująca się sprzętem i usługami sieciowymi i telekomunikacyjnymi, która dostarcza rozwiązania w 170 krajach i regionach na całym świecie.

Zaczynając od profesjonalnej obsługi klienta

Jako wiodący globalny dostawca rozwiązań ICT, Huawei zdawał sobie sprawę, jak ważny jest kontakt z klientami w czasie rzeczywistym. Zaczęli szukać oprogramowania helpdesk z systemem zgłoszeń, który poprawiłby wydajność ich personelu pomocniczego poprzez obsługa klienta za pośrednictwem czatu na żywo. Po badaniach w 2013 roku zdecydowali się na LiveAgent.

“Szybko dostosowaliśmy łatwy sposób monitorowania i odpowiadania na zapytania klientów w wielu kanałach cyfrowych.”

Huawei

Czat na żywo i aktywne zaproszenia na czat

Huawei codziennie korzysta z czatu na żywo i zaproszeń do czatu, co pomaga im w proaktywnej interakcji z klientami. Ponadto udało im się odciążyć duży odsetek połączeń z contact center, co pozwala zaoszczędzić dużą ilość czasu każdego dnia. (Dzięki czatowi na żywo możesz obsłużyć 3 razy więcej klientów niż telefonicznie).

“Wdrażając usługę w czasie rzeczywistym, byliśmy w stanie zwiększyć zadowolenie klientów o 29%.”

Ulepszenia osiągnięte dzięki implementacji LiveAgent:

  • Poprawa obsługi klienta online
  • Zwiększony współczynnik konwersji w przypadku sprzedaży krzyżowej i sprzedaży wyższej
  • Zredukuj i ułatw połączenia z centrum kontaktowym i bilety e-mailowe
  • Interakcja w czasie rzeczywistym w celu zwiększenia lojalności i zaufania do marki

Huawei

Zadowolenie i cele klienta

Huawei ocenia ogólną satysfakcję klientów, korzystając z funkcji opinii/nagany LiveAgent. Otrzymywanie zarówno pozytywnych, jak i negatywnych opinii pomaga podnieść ogólną jakość wsparcia technicznego Huawei. Daje przełożonym przegląd tego, kto radzi sobie dobrze, a kto potrzebuje więcej szkoleń. Otrzymywanie pozytywnych opinii po sesji czatu motywuje również ich personel pomocniczy. 

Dzięki integracji Twittera i Facebooka Huawei może monitorować wszystkie posty i zapytania klientów bezpośrednio w LiveAgent.

“Doskonałe narzędzie, które zwiększyło wydajność naszego personelu pomocniczego.”

Gokulnaath Gopal — menedżer rozwiązań @Huawei

Wróć

Więcej historii

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo