SharpSpring

Wykonaj poniższe instrukcje krok po kroku, aby aktywować wtyczkę SharpSpring.

  • Zaloguj się na swoje konto Zapier.
  • Kliknij w ten link.
  • Kliknij w “Connect these Apps”
  • Wykonaj niezbędne czynności. Wypełnij wymagane pola, takie jak triggery i żądane działania.

Czym jest SharpSpring?

SharpSpring to oprogramowanie do automatyzacji marketingu, które umożliwia marketerom pozyskiwanie i konwersję większej liczby potencjalnych klientów oraz optymalizację zwrotu z inwestycji w marketing.

Jak możesz tego użyć?

Połączenie LiveAgent i SharpSpring umożliwia automatyczną synchronizację informacji kontaktowych na obu platformach.

Frequently asked questions

Jakie są zalety korzystania z SharpSpring?

- konfigurowalny

- niedrogi

- solidny system CRM

Jak połączyć LiveAgent z SharpSpring?

1. Zaloguj się na swoje konto Zapier

2. Kliknij ten link

3. Wybierz wyzwalacz / działanie

4. Podłącz i używaj natychmiast

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto
Świetna klientka rozpoczyna się od nowego oprogramowania portalu klienta. Rozpocznij darmowy 14-dniowy okres próbny LiveAgent. Buduj relacje i zwiększ sprzedaż oraz lojalność klientów.

Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta

Firma zachęca do korzystania z jej oprogramowania portalu klienta, które umożliwia łatwy dostęp do informacji dla użytkowników bez oczekiwania na pomoc techniczną. Portal samoobsługowy online stanowi dedykowaną przestrzeń dla klientów umożliwiającą przeglądanie bazy wiedzy, for i opinii. Dzięki temu przedstawiciele klientów mogą skupić się na trudniejszych zapytaniach, a produktywność agentów zwiększy się. Dlaczego warto mieć portal klienta? Rozwiązania programowe portalu klienta umożliwiają użytkownikom portalu dostęp do potrzebnych im informacji bez oczekiwania na pomoc techniczną.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Zarządzaj relacjami z klientami

Salesforce (Legacy)

Zarządzaj relacjami z klientami

Kompleksowe oprogramowanie monitorujące call center umożliwia usprawnienie i poprawę jakości połączeń.

Oprogramowanie do monitorowania połączeń

LiveAgent to platforma dla biznesów oferująca narzędzia do zarządzania danymi, wsparcie klientów, budowanie relacji z nimi oraz tworzenie kampanii marketingowych. Firma ma liczne wyróżnienia i certyfikaty oraz oferuje program lojalnościowy dla partnerów VoIP. Na stronie można znaleźć bogaty zasób materiałów edukacyjnych, takich jak blog i szablony, a także skorzystać z opcji testowania wersji bezpłatnej.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo