Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SugarCRM

Co to jest SugarCRM?

SugarCRM to duże oprogramowanie typu open source do zarządzania relacjami z klientami z automatyzacją sprzedaży, kampaniami marketingowymi, obsługą klienta i funkcjami współpracy.

Kod tej aplikacji jest dostępny dla każdego użytkownika i programisty. Oznacza to, że możesz dostosować swój workflow, jeśli masz środki i umiejętności.

Jak możesz tego używać?

Dzięki tej integracji powiadomienia o nowościach lub aktualizacjach dotyczących klientów, kontaktów, pól, zadań, modułów, spraw, potencjalnych klientów, wpisów lub możliwości nie będą Cię omijać. Możesz również samodzielnie tworzyć lub aktualizować te informacje lub pola z poziomu pulpitu nawigacyjnego.

Korzyści

  • Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą jednego oprogramowania
  • Powiadomienia, aby być na bieżąco
  • Szereg działań, które możesz wykonać na swoim pulpicie nawigacyjnym
  • Zwiększenie workflow
  • Oszczędność czasu, brak potrzeby przełączania się między aplikacjami

Jak zintegrować SugarCRM z LiveAgent przez Zapier

SugarCRM można zintegrować z LiveAgent przez Zapier za pomocą wyzwalacza i systemu akcji o nazwie Zap. Możesz stworzyć wiele integracji z opcji dostępnych na stronie.

Jeśli nie masz konta Zapier, utwórz je tutaj . Następnie przejdź do witryny LiveAgent + SugarCRM Integracje.

Integracja LiveAgent i SugarCRM w Zapier
LiveAgent + SugarCRM

Przewiń w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz LiveAgent + SugarCRM w kilka minut . Tutaj możesz wybrać wyzwalacz i akcję. Zapoznaj się z listą możliwych integracji i zastanów się, czego od niej oczekujesz.

Pokażemy Ci połączenie z wyzwalaczem SugarCRM “Nowe zadanie” i akcją LiveAgent “Utwórz rozmowę”. Kiedy skończysz wybierać wyzwalacz i akcję, kliknij niebieski przycisk Kontynuuj.

Wyzwalacz SugarCRM "Nowe zadanie" i akcja LiveAgent "Nowa rozmowa"
Wybrany wyzwalacz i akcja

Pierwszym krokiem jest skonfigurowanie wyzwalacza. Zaloguj się do SugarCRM przez Zapier i zapewnij dostęp do danych. Możesz także najpierw przetestować wyzwalacz, aby sprawdzić, czy działa.

Konfiguracja wyzwalacza SugarCRM w integracji Zapier
Skonfiguruj wyzwalacz

Drugim krokiem jest konfiguracja akcji LiveAgent. W naszym przypadku musimy podać szczegóły, takie jak adresy e-mail odbiorcy i nadawcy, temat wiadomości i inne informacje.

Konfiguracja akcji LiveAgent w integracji Zapier
Skonfiguruj akcję

Teraz wykonaj ostatni test integracji i gotowe. Od tego momentu za każdym razem, gdy utworzysz nowe zadanie w SugarCRM, Twoi agenci otrzymają wiadomość informującą ich o tym.

W SugarCRM zostało utworzone nowe zadanie
Nowe zadanie w SugarCRM
Ticket, który dotarł do LiveAgent po udanej integracji z SugarCRM
Ticket dotyczący nowego zadania

Zachęcamy do tworzenia większej liczby integracji do różnych celów w Zapier

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo