SugarCRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SugarCRM Polityka prywatności
Co to jest SugarCRM?
SugarCRM to duże oprogramowanie typu open source do zarządzania relacjami z klientami z automatyzacją sprzedaży, kampaniami marketingowymi, obsługą klienta i funkcjami współpracy.
Kod tej aplikacji jest dostępny dla każdego użytkownika i programisty. Oznacza to, że możesz dostosować swój workflow, jeśli masz środki i umiejętności.
Jak możesz tego używać?
Dzięki tej integracji powiadomienia o nowościach lub aktualizacjach dotyczących klientów, kontaktów, pól, zadań, modułów, spraw, potencjalnych klientów, wpisów lub możliwości nie będą Cię omijać. Możesz również samodzielnie tworzyć lub aktualizować te informacje lub pola z poziomu pulpitu nawigacyjnego.
Korzyści
- Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą jednego oprogramowania
- Powiadomienia, aby być na bieżąco
- Szereg działań, które możesz wykonać na swoim pulpicie nawigacyjnym
- Zwiększenie workflow
- Oszczędność czasu, brak potrzeby przełączania się między aplikacjami
Jak zintegrować SugarCRM z LiveAgent przez Zapier
SugarCRM można zintegrować z LiveAgent przez Zapier za pomocą wyzwalacza i systemu akcji o nazwie Zap. Możesz stworzyć wiele integracji z opcji dostępnych na stronie.
Jeśli nie masz konta Zapier, utwórz je tutaj . Następnie przejdź do witryny LiveAgent + SugarCRM Integracje.
Przewiń w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz LiveAgent + SugarCRM w kilka minut . Tutaj możesz wybrać wyzwalacz i akcję. Zapoznaj się z listą możliwych integracji i zastanów się, czego od niej oczekujesz.
Pokażemy Ci połączenie z wyzwalaczem SugarCRM “Nowe zadanie” i akcją LiveAgent “Utwórz rozmowę”. Kiedy skończysz wybierać wyzwalacz i akcję, kliknij niebieski przycisk Kontynuuj.
Pierwszym krokiem jest skonfigurowanie wyzwalacza. Zaloguj się do SugarCRM przez Zapier i zapewnij dostęp do danych. Możesz także najpierw przetestować wyzwalacz, aby sprawdzić, czy działa.
Drugim krokiem jest konfiguracja akcji LiveAgent. W naszym przypadku musimy podać szczegóły, takie jak adresy e-mail odbiorcy i nadawcy, temat wiadomości i inne informacje.
Teraz wykonaj ostatni test integracji i gotowe. Od tego momentu za każdym razem, gdy utworzysz nowe zadanie w SugarCRM, Twoi agenci otrzymają wiadomość informującą ich o tym.
Zachęcamy do tworzenia większej liczby integracji do różnych celów w Zapier
BCG – kontakty z działem pomocy
BCG oferuje różne kanały wsparcia klientów, w tym obsługę telefoniczną, pomoc przez media społecznościowe i dostęp do bazy wiedzy.