SugarCRM integration
Partner Privacy Policy
SugarCRM Polityka prywatności
Co to jest SugarCRM?
SugarCRM to duże oprogramowanie typu open source do zarządzania relacjami z klientami z automatyzacją sprzedaży, kampaniami marketingowymi, obsługą klienta i funkcjami współpracy.
Kod tej aplikacji jest dostępny dla każdego użytkownika i programisty. Oznacza to, że możesz dostosować swój workflow, jeśli masz środki i umiejętności.
Jak możesz tego używać?
Dzięki tej integracji powiadomienia o nowościach lub aktualizacjach dotyczących klientów, kontaktów, pól, zadań, modułów, spraw, potencjalnych klientów, wpisów lub możliwości nie będą Cię omijać. Możesz również samodzielnie tworzyć lub aktualizować te informacje lub pola z poziomu pulpitu nawigacyjnego.
Korzyści
- Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą jednego oprogramowania
- Powiadomienia, aby być na bieżąco
- Szereg działań, które możesz wykonać na swoim pulpicie nawigacyjnym
- Zwiększenie workflow
- Oszczędność czasu, brak potrzeby przełączania się między aplikacjami
Jak zintegrować SugarCRM z LiveAgent przez Zapier
SugarCRM można zintegrować z LiveAgent przez Zapier za pomocą wyzwalacza i systemu akcji o nazwie Zap. Możesz stworzyć wiele integracji z opcji dostępnych na stronie.
Jeśli nie masz konta Zapier, utwórz je tutaj . Następnie przejdź do witryny LiveAgent + SugarCRM Integracje.
![Integracja LiveAgent i SugarCRM w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/fa5afcbb26ca05dbf30d4d658d340735/liveagent-sugarcrm-zapier-integration-1024x382.png)
Przewiń w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz LiveAgent + SugarCRM w kilka minut . Tutaj możesz wybrać wyzwalacz i akcję. Zapoznaj się z listą możliwych integracji i zastanów się, czego od niej oczekujesz.
Pokażemy Ci połączenie z wyzwalaczem SugarCRM “Nowe zadanie” i akcją LiveAgent “Utwórz rozmowę”. Kiedy skończysz wybierać wyzwalacz i akcję, kliknij niebieski przycisk Kontynuuj.
![Wyzwalacz SugarCRM "Nowe zadanie" i akcja LiveAgent "Nowa rozmowa"](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/944c5a9273fa5cffcf97bf057ca622ba/sugarcrm-trigger-liveagent-action-1024x372.png)
Pierwszym krokiem jest skonfigurowanie wyzwalacza. Zaloguj się do SugarCRM przez Zapier i zapewnij dostęp do danych. Możesz także najpierw przetestować wyzwalacz, aby sprawdzić, czy działa.
![Konfiguracja wyzwalacza SugarCRM w integracji Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/529e69fea38024f8a1315a28b016d40d/sugarcrm-trigger-setup-1024x483.png)
Drugim krokiem jest konfiguracja akcji LiveAgent. W naszym przypadku musimy podać szczegóły, takie jak adresy e-mail odbiorcy i nadawcy, temat wiadomości i inne informacje.
![Konfiguracja akcji LiveAgent w integracji Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/6bf6030b6df24ef916d076a98a1417d6/liveagent-action-setup-1024x592.png)
Teraz wykonaj ostatni test integracji i gotowe. Od tego momentu za każdym razem, gdy utworzysz nowe zadanie w SugarCRM, Twoi agenci otrzymają wiadomość informującą ich o tym.
![W SugarCRM zostało utworzone nowe zadanie](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/b3bc48d51ec4baff81f87d879c6d6891/sugarcrm-new-task-1024x266.png)
![Ticket, który dotarł do LiveAgent po udanej integracji z SugarCRM](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/042914eca1993e12f5b2853dc24c1ba6/sugarcrm-new-task-liveagent-ticketing-system.png)
Zachęcamy do tworzenia większej liczby integracji do różnych celów w Zapier
Oprogramowanie obsługi reklamacji
Oprogramowanie do obsługi reklamacji jest kluczowe dla efektywnej obsługi klienta. LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązanie wielokanałowej obsługi klienta. Skuteczne zarządzanie reklamacjami może przynieść korzyści biznesowe i poprawić relacje z klientami. Rozpocznij darmowy okres próbny i wypróbuj system już dziś.