Partner
Co to jest SugarCRM?
SugarCRM to duże oprogramowanie typu open source do zarządzania relacjami z klientami z automatyzacją sprzedaży, kampaniami marketingowymi, obsługą klienta i funkcjami współpracy.
Kod tej aplikacji jest dostępny dla każdego użytkownika i programisty. Oznacza to, że możesz dostosować swój workflow, jeśli masz środki i umiejętności.
Jak możesz tego używać?
Dzięki tej integracji powiadomienia o nowościach lub aktualizacjach dotyczących klientów, kontaktów, pól, zadań, modułów, spraw, potencjalnych klientów, wpisów lub możliwości nie będą Cię omijać. Możesz również samodzielnie tworzyć lub aktualizować te informacje lub pola z poziomu pulpitu nawigacyjnego.
Korzyści
- Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą jednego oprogramowania
- Powiadomienia, aby być na bieżąco
- Szereg działań, które możesz wykonać na swoim pulpicie nawigacyjnym
- Zwiększenie workflow
- Oszczędność czasu, brak potrzeby przełączania się między aplikacjami
Jak zintegrować SugarCRM z LiveAgent przez Zapier
SugarCRM można zintegrować z LiveAgent przez Zapier za pomocą wyzwalacza i systemu akcji o nazwie Zap. Możesz stworzyć wiele integracji z opcji dostępnych na stronie.
Jeśli nie masz konta Zapier, utwórz je tutaj . Następnie przejdź do witryny LiveAgent + SugarCRM Integracje.

Przewiń w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz LiveAgent + SugarCRM w kilka minut . Tutaj możesz wybrać wyzwalacz i akcję. Zapoznaj się z listą możliwych integracji i zastanów się, czego od niej oczekujesz.
Pokażemy Ci połączenie z wyzwalaczem SugarCRM “Nowe zadanie” i akcją LiveAgent “Utwórz rozmowę”. Kiedy skończysz wybierać wyzwalacz i akcję, kliknij niebieski przycisk Kontynuuj.

Pierwszym krokiem jest skonfigurowanie wyzwalacza. Zaloguj się do SugarCRM przez Zapier i zapewnij dostęp do danych. Możesz także najpierw przetestować wyzwalacz, aby sprawdzić, czy działa.

Drugim krokiem jest konfiguracja akcji LiveAgent. W naszym przypadku musimy podać szczegóły, takie jak adresy e-mail odbiorcy i nadawcy, temat wiadomości i inne informacje.

Teraz wykonaj ostatni test integracji i gotowe. Od tego momentu za każdym razem, gdy utworzysz nowe zadanie w SugarCRM, Twoi agenci otrzymają wiadomość informującą ich o tym.


Zachęcamy do tworzenia większej liczby integracji do różnych celów w Zapier
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Tekst opisuje oferowane przez firmę LiveAgent oprogramowanie CRM do zarządzania klientami, obsługi zgłoszeń i integracji z Highrise CRM Plugin. Firma oferuje niezbędne rozwiązania dla biznesu i przemysłu, a także program lojalnościowy. Podano też informacje o czterech głównych typach ankiet dotyczących obsługi klienta oraz wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta, w tym rozwijania umiejętności komunikacyjnych zespołu i umożliwienia klientom kontaktu za pośrednictwem różnych kanałów. LiveAgent to narzędzie oferujące wsparcie i przesyłanie danych, a także centrum wsparcia i dziennik zmian.
Marketing szeptany to forma marketingu, która polega na dyskretnym promowaniu produktu lub usługi poprzez wywołanie dyskusji na dany temat w sposób etyczny i niedostrzegalny. Ostatecznym efektem powinny być rozmowy na temat marki lub produktu, co prowadzi do zwiększenia rozpoznawalności. Najlepszym narzędziem do generowania pozytywnego marketingu szeptanego są klienci, których należy poprosić o wypróbowanie produktu i opowiedzenie o nim oraz stworzyć przestrzeń do dyskusji. Dzięki narzędziom internetowym jest to forma marketingu bardzo skuteczna.