Partner
Co to jest vCita?
vCita to rozwiązanie do planowania spotkań używane przez małe firmy. Zawiera narzędzia do zarządzania klientami i narzędzia marketingowe.
Jak możesz tego użyć?
Skorzystaj z integracji vCita, aby kreować rozwiązania, znajdować potencjalnych klientów, prowadzić rozmowy, oznaczać swoje zajęte terminy, a także uzyskiwać informacje na temat nowych i istniejących klientów.
Korzyści
- Zarządzaj klientami bez przełączania aplikacji
- Podaruj sobie spokój i planuj intensywny czas
- Nie ma potrzeby przełączania się między aplikacjami
Uchylenie zgłoszenia to termin używany w przypadku korzystania przez firmę z portalu klienta lub bazy wiedzy do udzielania odpowiedzi klientom, nawet gdy agenci są offline. Baza wiedzy to doskonały sposób na zmniejszenie obciążenia zgłoszeń. Aby uchylić zgłoszenie, firma musi utrzymywać portal klienta lub bazę wiedzy, co przynosi wiele korzyści, w tym ograniczenie liczby zgłoszeń i zwiększenie samodzielności klientów w rozwiązywaniu problemów. Warto dążyć do wyższego współczynnika odchylenia zgłoszeń, co odzwierciedla wysoką wiedzę merytoryczną bazy wiedzy lub portalu klienta.
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.
Vtiger CRM to oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, umożliwiające śledzenie każdego nowego klienta, potencjalnych klientów, spraw, wydarzeń, kontaktów oraz faktur. Integracja z LiveAgent pozwala na otrzymywanie powiadomień o aktualizacjach. Korzystanie z usług CRM daje firmom szansę na zwiększenie przychodów i zysków, a automatyzacja czynności związanych z obsługą klienta pozwala zaoszczędzić czas.