Xero integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Xero?
Xero to platforma księgowa używana do fakturowania, raportowania, uzgadniania bankowego i nie tylko.
Jak możesz tego używać?
Użyj integracji Xero do tworzenia nowych rachunków, zamówień, płatności, kontaktów, ofert, faktur, pokwitowań lub zarządzania nimi. Możesz go również używać do otrzymywania powiadomień o nowościach lub wszelkich zmianach, które w nich następują.
Korzyści
- Śledź swoje faktury, raporty i nie tylko oraz zarządzaj nimi
- Twórz zadania i inne działania z jednego oprogramowania
- Zarządzaj swoimi klientami lub dodawaj zadania i komentarze
- Nie przeskakuj między aplikacjami
Jak zintegrować Xero z LiveAgent przez Zapier
Możesz użyć Zapier, aby zintegrować Xero z LiveAgent. Zapier sprawia, że proces integracji między dwiema aplikacjami to bułka z masłem. Wszystko trwa kilka minut i nie musisz mieć żadnego doświadczenia w programowaniu.
Pierwszą rzeczą, której będziesz potrzebować, jest konto Zapier. Możesz je utworzyć tutaj . Kiedy skończysz, po prostu zaloguj się i przejdź do witryny integracji LiveAgent + Xero .
Przewiń stronę w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz LiveAgent + Xero w kilka minut . W tej sekcji możesz wybrać wyzwalacz i akcję. Wyzwalacz w jednej aplikacji spowoduje działanie w drugiej. Zastanów się, czego oczekujesz od integracji i dokonaj wyboru.
Następnie kliknij niebieski przycisk poniżej. Jako przykład dla tego przewodnika wybraliśmy jako wyzwalacz Xero “Nowy rachunek” i jako akcję LiveAgent “Nowa rozmowa”.
W następnej sekcji musisz skonfigurować wyzwalacz Xero. Zaloguj się na swoje konto i podaj niezbędne uprawnienia do danych. Konfiguracja polega na kliknięciu kilku prostych opcji.
Następna część to testowanie wyzwalacza. Możesz pominąć ten test, ale zalecamy wypróbowanie go, aby uniknąć problemów.
Teraz nadszedł czas, aby skonfigurować akcję LiveAgent. Ta konfiguracja wymaga wypełnienia kilku pól, takich jak adres e-mail nadawcy i odbiorcy, temat wiadomości i nie tylko. Będzie się to różnić w zależności od integracji, którą zdecydujesz się utworzyć. Pamiętaj, że adres e-mail nadawcy wiadomości nie może być taki sam, jak ten, którego używasz na koncie LiveAgent.
Kiedy skończysz, przeprowadź końcowy test integracji, aby sprawdzić, czy to działa. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, Zapier ma przydatny przewodnik rozwiązywania problemów dostępny na stronie.
Teraz możesz zobaczyć, jak działa integracja. Za każdym razem, gdy do Xero zostanie dodany nowy rachunek, otrzymasz bilet w systemie biletowym LiveAgent.
Zapraszam do powrotu do witryny i stworzenia większej integracji dla działu pomocy LiveAgent.
LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta, w tym pulpit agenta, czat na żywo, integrację z Twitterem i wsparcie w wielu językach, obniżając koszty wsparcia. Dzięki pulpitowi nawigacyjnemu, agenci mogą monitorować wydajność i zarządzać informacjami w czasie rzeczywistym. Grupa agentów to zespół specjalistów o podobnych umiejętnościach, poprawiający skuteczność obsługi klienta.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które umożliwia przekierowanie połączeń i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. LiveAgent oferuje wiele rozwiązań biznesowych, przenoście danych, wsparcie i dziennik zmian. System zapewnia możliwość testowania przez 7 lub 30 dni oraz prowadzi blog z poradnikami i testami pisania. Pola zgłoszeń LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie oferujące wiele narzędzi z obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.
Obsługa klienta opiera się na personalizacji, uczciwości, oczekiwaniach, rozwiązaniu problemów, uproszczeniu obsługi i empatii. Aby poprawić jakość obsługi klienta, należy zrozumieć klienta, doskonalić obsługę klienta i polegać na regularnych opiniach klientów. Inwestowanie w doświadczenie klienta jest kluczowe, ponieważ ma wpływ na lojalność klientów i wydatki. Oprogramowanie do obsługi klienta, takie jak LiveAgent, może pomóc w szybkiej i skutecznej komunikacji z klientami.