Daj swoim klientom możliwość zażądania automatycznego oddzwonienia, jeśli linia jest zajęta, jeśli nie ma dostępnych agentów, którzy mogliby odebrać ich połączenie lub po prostu jeśli chcą, aby agenci oddzwonili w późniejszym czasie.
Nasz system oddzwaniania do kolejki oszczędza miejsce klienta w kolejce, a gdy ten znajduje się na początku kolejki, system automatycznie oddzwania.
Popraw jakość obsługi klienta dzięki naszemu oprogramowaniu do obsługi połączeń zwrotnych.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent oferuje funkcję oddzwaniania jako część możliwości IVR (interaktywnej odpowiedzi głosowej). Zamiast czekać na połączenie, Twoi klienci mogą teraz poprosić o oddzwonienie, naciskając jeden przycisk.
Nie ma potrzeby czekania ani martwienia się o utratę miejsca w kolejce. LiveAgent automatycznie zadzwoni do klienta, gdy znajdzie się on na początku kolejki.
Dzięki funkcji callback w narzędziu call center LiveAgent agenci nie będą musieli ręcznie monitorować próśb o oddzwonienie. Wbudowana funkcja ACD (automatyczna dystrybucja połączeń) działa w synchronizacji z naszym skutecznym systemem IVR, aby automatycznie zachować numer dzwoniącego i umieścić go w kolejce, a także wybiera numeru dzwoniącego i przypisuje dane połączenia do odpowiedniego agenta.
Zaoferuj klientom opcję otrzymywania oddzwonienia od zespołu contact center, zamiast czekać na połączenie. Mając na uwadze ich czas, zmniejszysz współczynniki porzuceń połączeń i zwiększysz poziom satysfakcji swoich klientów.
Klienci oczekują doskonałego doświadczenia za każdym razem, gdy kontaktują się z obsługą klienta. Udostępniając im opcję automatycznego oddzwaniania, możesz zapewnić im bezproblemową obsługę. Zmniejsz wysiłek klientów już dziś, poprawiając jednocześnie ich zadowolenie i lojalność wobec Twojej marki.
Aby rozpocząć korzystanie z usługi automatycznego oddzwaniania, wystarczy utworzyć skrypt IVR zawierający opcję oddzwaniania.
Zaloguj się na swoje konto LiveAgent i kliknij Konfiguracja, następnie Połączenie, a potem Numery. Kliknij „Edytuj istniejące numery” i wybierz IVR.
Kliknij „Dodaj rekord” i nagraj własne wiadomości IVR lub prześlij te, nagrane wcześniej.
Utwórz swój skrypt IVR. Wykonaj czynności opisane w naszym przewodniku konfiguracji automatycznego oddzwanianiach w przewodnikach bazy wiedzy.
Zainicjuj oddzwonienie, aby sprawdzić, czy funkcja wywołania zwrotnego działa. Postępuj zgodnie z instrukcjami IVR i naciśnij żądany numer, aby oddzwonić.
Oprogramowanie callback call center to przystępne cenowo rozwiązanie dla firm każdej wielkości. Dzięki automatycznym oddzwonieniom do odbierania połączeń będzie zaangażowanych mniej agentów, ponieważ liczba połączeń się zmniejszy.
Nie przegap potencjalnych szans sprzedażowych tylko dlatego, że Twoi klienci nie mogą się z Tobą skontaktować. Dzięki automatycznym oddzwonieniom klienci będą mniej sfrustrowani i nie porzucą połączeń telefonicznych. Dając im możliwość zażądania automatycznego oddzwonienia, zwiększasz ich satysfakcję i możesz generować większą sprzedaż.
Zbieraj więcej informacji na temat świadczonych usług. Nasze rozbudowane funkcje raportowania przedstawiają statystyki dotyczące wirtualnego centrum telefonicznego, w tym połączenia nieodebrane i odebrane, czas trwania połączeń czy przypisanych agentów.
Oprogramowanie centrum kontaktowego LiveAgent daje nieskończone możliwości raportowania. Segmentuj dane według dnia, tygodnia, miesiąca lub niestandardowego zakresu dat i utwórz wykres lub wykres, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Im więcej masz wiedzy na temat świadczonych usług, tym bardziej możesz poprawić i zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów.
Funkcja automatycznego oddzwaniania LiveAgent utrzymuje klienta w kolejce. Klienci mogą rozłączyć się ze świadomością, że ich numer jest zachowany, ich miejsce w kolejce jest bezpieczne i że zbliża się ich oddzwonienie.
Nasze oprogramowanie contact center oferuje ujednolicony, wielokanałowy pulpit agenta. Dzięki LiveAgent agenci centrum kontaktowego mogą uzyskać dostęp do wszystkich zapytań z różnych kanałów (media społecznościowe, czat na żywo, e-mail, telefon) w jednym panelu.
Ustaw reguły automatyzacji, aby poprawić produktywność pracy agenta. Reguły automatyzacji można wykorzystać do automatycznego wysyłania kolejnych wiadomości e-mail czy dodawania tagów (oddzwonień) do zgłoszeń.
Oprogramowanie do oddzwonienia LiveAgent jest wyposażone w funkcję ACD, aby zapewnić bezproblemowe przekazywanie połączeń i doskonałą obsługę klienta. Nasza funkcja ACD automatycznie kieruje rozmówców do najbardziej odpowiedniego agenta lub działu na podstawie dostępności, priorytetu lub losowego przydziału.
Nasze internetowe call center jest wyposażone w skuteczny system IVR, który jest gotowy do tworzenia złożonych drzew IVR. System IVR jest wystarczająco łatwy w obsłudze dla początkujących, ale wystarczająco solidny, aby zaspokoić potrzeby profesjonalnego call center.
Automatyczny system oddzwaniania LiveAgent przejmuje wszystkie trudne i żmudne zadania, zapewniając agentom możliwość nieprzerwanego odbierania połączeń. Gdy klient zażąda oddzwonienia i trafi na początek kolejki połączeń, system automatycznie wybierze jego numer i połączy go z odpowiednim agentem contact center.
Oprogramowanie call center LiveAgent automatycznie rejestruje każde połączenie przychodzące i wychodzące. System może przechowywać nieograniczoną liczbę nagrań rozmów, które można wykorzystać do zapewnienia jakości, szkoleń, sprawnego przekazywania zgłoszeń lub do celów prawnych.
Hybrydowy widok zgłoszeń LiveAgent zapewnia agentom centrum obsługi możliwość śledzenia rozwiązywania problemów klienta w wielu kanałach, ale jednocześnie w tym samym wątku zgłoszeń. Hybrydowe strumienie zgłoszeń pomagają agentom w dostarczaniu wnikliwych i spersonalizowanych odpowiedzi, które pomagają zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów.
Oprócz pełnego oprogramowania call center, LiveAgent to kompleksowe centrum obsługi klienta.
Połącz wszystkie swoje konta w mediach społecznościowych z naszym oprogramowaniem do centrum obsługi klienta, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. LiveAgent integruje się z Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger i Viber.
Oprogramowanie działu pomocy LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo. Ciesz się zaawansowanymi funkcjami, takimi jak proaktywne zaproszenia do czatu, formularze offline, formularze przed czatem, a także widok pisania w czasie rzeczywistym, który pozwala zobaczyć, co klient pisze w polu czatu, zanim trafi na wysyłanie. Funkcje czatu na żywo w centrum kontaktowym LiveAgent pomogą zwiększyć sprzedaż, ale i zaangażowanie oraz satysfakcję klientów.
Zbierz wszystkie zapytania klientów do scentralizowanego, wielokanałowego pulpitu agenta dzięki naszemu systemowi obsługi zgłoszeń. Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Zobacz drogę rozwiązywania problemów każdego klienta od początku do końca, w różnych kanałach pomocy technicznej, w formacie kontekstowym dzięki naszemu hybrydowemu strumieniowi zgłoszeń.
Stwórz swoją własną bazę wiedzy za pomocą naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Zwiększ satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia samoobsługowe, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub fora społeczności.
Internetowe oprogramowanie call center LiveAgent oferuje znacznie więcej niż tylko kolejkę oddzwonienia.
Oprogramowanie dla centrum pomocy LiveAgent zawiera ponad 200 przydatnych funkcji, które pomogą Ci usprawnić pracę agentów i wyeliminować problemy obsługi klienta. Popraw wydajność swojego zespołu dzięki LiveAgent.
Nasze oprogramowanie contact center zostało zaprojektowane tak, aby dobrze współpracowało z innymi aplikacjami. Zintegruj swoje ulubione z naszym oprogramowaniem call center, aby osiągnąć maksymalną wydajność agentów, a także zapewnij sobie dostęp do kompleksowego przeglądu profilu każdego klienta wraz z wcześniejszymi zakupami i interakcjami z Twoją firmą.
Naszym głównym celem jest Twój sukces. Obsługa klienta LiveAgent jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, w tym Twittera, Facebooka, Instagrama, poczty e-mail, czatu na żywo, naszego portalu klienta lub telefonu. Daj nam znać, gdy będziesz nas potrzebować, chętnie pomożemy. W razie potrzeby oferujemy również wsparcie w wielu językach.
Oprogramowanie LiveAgent zostało stworzone z myślą o elastyczności, skalowalności i współpracy zespołowej. Każda firma (niezależnie od jej wielkości lub branży) ma inne potrzeby, dlatego nasze centrum kontaktowe jest w pełni konfigurowalne.
Nasze oprogramowanie można skalować pod kątem operacji o dowolnej wielkości i w dowolnym celu, niezależnie od tego, czy Twoje centrum kontaktowe specjalizuje się w obsłudze klientów przychodzących, sprzedaży wychodzącej, czy w obu aspektach. Nasz profesjonalny zespół może pomóc w stworzeniu najbardziej wydajnego i efektywnego rozwiązania w zakresie oprogramowania dostosowanego do Twoich potrzeb.
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się opieką zdrowotną, hotelarstwem, SaaS, motoryzacją, handlem elektronicznym czy edukacją, LiveAgent może być dostosowany do Twoich potrzeb.
Oprogramowanie centrum kontaktowego LiveAgent jest zgodne z RODO, zweryfikowane przez Google OAuth, z szyfrowaniem HTTPS i przechowuje dane klientów w obiektach Tier-III + lub IV lub PCI DSS, SSAE-16 lub ISO 27001.
Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent jest całkowicie oparte na chmurze. Każdego dnia z łatwością korzystaj z zaawansowanych funkcji automatycznego oddzwaniania.
Nasze wielokanałowe oprogramowanie call center zdobyło ponad 20 nagród w samym tylko 2020 roku dzięki swoim możliwościom omnichannel, świetnemu, natywnemu CRM i zaawansowanej integracji z zewnętrznymi systemami CRM. Dowiedz się, jak LiveAgent tworzy dziś płynne przejścia między kanałami.
Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent jest oferowane w modelu cenowym freemium. Dostarczamy bezpłatne oprogramowanie call center, a także zaawansowaną płatną wersję, która obejmuje automatyczne oddzwanianie. Nasz płatny plan oprogramowania dla call center otrzymujesz w przystępnej cenie. Płać mniej i uzyskaj więcej korzyści dzięki LiveAgent już dziś.
Daj swoim klientom możliwość kontaktu z Tobą przez preferowane przez nich kanały wsparcia. Niezależnie od tego, czy jest to czat na żywo, e-mail, głos, wideo, media społecznościowe czy czat internetowy, LiveAgent jest gotowy, aby zapewnić płynną obsługę klienta wielokanałowego, której oczekują Twoi klienci.
Dostarczaj wysoce spersonalizowaną, opartą na wiedzy i kontekstową obsługę dzięki naszemu systemowi oddzwaniania i ciesz się lepszymi, długotrwałymi relacjami z klientami, wyższym poziomem satysfakcji klientów, większą lojalnością klientów i większymi możliwościami sprzedaży.
Skorzystaj z naszego wielokrotnie nagradzanego oprogramowania do obsługi telefonicznej callback. Przetestuj nasze skuteczne integracje IVR i CRM, aby dowiedzieć się, jak zapewnić bezproblemową obsługę klientów we wszystkich kanałach obsługi. Poproś o demo lub skorzystaj z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego, aby poznać wszystkie możliwości oprogramowania centrum obsługi klienta LiveAgent.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
System call center LiveAgent oferuje funkcje automatycznego routingu połączeń przychodzących, takie jak kierowanie połączeń do agentów o najwyższym priorytecie, tworzenie własnych wiadomości IVR i nagrywanie połączeń. To wielokanałowe rozwiązanie pomocy technicznej z funkcją rozmów wideo, które poprawia jakość obsługi klienta.
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Popraw jakość obsługi klienta, zwiększając zadowolenie i lojalność. Oferuj wygodę i szybkie odpowiedzi, jednocześnie zmniejszając koszty obsługi.
Porównaj LiveAgent z innymi platformami
LiveAgent to opłacalne rozwiązanie do obsługi klientów, umożliwiające integrację różnych kanałów komunikacji, takich jak e-maile, media społecznościowe i telefon. Jest wykorzystywane przez wiele zadowolonych klientów od wielu lat.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach