Wersja próbna

Automatyczne oddzwonienie dla Twoich klientów

Daj swoim klientom możliwość zażądania automatycznego oddzwonienia, jeśli linia jest zajęta, jeśli nie ma dostępnych agentów, którzy mogliby odebrać ich połączenie lub po prostu jeśli chcą, aby agenci oddzwonili w późniejszym czasie.

Nasz system oddzwaniania do kolejki oszczędza miejsce klienta w kolejce, a gdy ten znajduje się na początku kolejki, system automatycznie oddzwania.

Popraw jakość obsługi klienta dzięki naszemu oprogramowaniu do obsługi połączeń zwrotnych.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Oprogramowanie call center z funkcją inteligentnego oddzwaniania

Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent oferuje funkcję oddzwaniania jako część możliwości IVR (interaktywnej odpowiedzi głosowej). Zamiast czekać na połączenie, Twoi klienci mogą teraz poprosić o oddzwonienie, naciskając jeden przycisk.

Nie ma potrzeby czekania ani martwienia się o utratę miejsca w kolejce. LiveAgent automatycznie zadzwoni do klienta, gdy znajdzie się on na początku kolejki.

Korzyści automatycznego oddzwonienia

Narzędzie do automatycznego oddzwonienia

Dzięki funkcji callback w narzędziu call center LiveAgent agenci nie będą musieli ręcznie monitorować próśb o oddzwonienie. Wbudowana funkcja ACD (automatyczna dystrybucja połączeń) działa w synchronizacji z naszym skutecznym systemem IVR, aby automatycznie zachować numer dzwoniącego i umieścić go w kolejce, a także wybiera numeru dzwoniącego i przypisuje dane połączenia do odpowiedniego agenta.

Pracująca kobieta idzie trzymając telefon

Zaoferuj klientom opcję otrzymywania oddzwonienia od zespołu contact center, zamiast czekać na połączenie. Mając na uwadze ich czas, zmniejszysz współczynniki porzuceń połączeń i zwiększysz poziom satysfakcji swoich klientów.

Definicja dobrej obsługi klienta

Klienci oczekują doskonałego doświadczenia za każdym razem, gdy kontaktują się z obsługą klienta. Udostępniając im opcję automatycznego oddzwaniania, możesz zapewnić im bezproblemową obsługę. Zmniejsz wysiłek klientów już dziś, poprawiając jednocześnie ich zadowolenie i lojalność wobec Twojej marki.

Jak działa funkcja automatycznego oddzwonienia?

Aby rozpocząć korzystanie z usługi automatycznego oddzwaniania, wystarczy utworzyć skrypt IVR zawierający opcję oddzwaniania.

Zaloguj się na swoje konto LiveAgent i kliknij Konfiguracja, następnie Połączenie, a potem Numery. Kliknij „Edytuj istniejące numery” i wybierz IVR.

callback set up LA connect phone number

Kliknij „Dodaj rekord” i nagraj własne wiadomości IVR lub prześlij te, nagrane wcześniej.

callback set up IVR messages

Utwórz swój skrypt IVR. Wykonaj czynności opisane w naszym przewodniku konfiguracji automatycznego oddzwanianiach w przewodnikach bazy wiedzy.

callback set up IVR script

Zainicjuj oddzwonienie, aby sprawdzić, czy funkcja wywołania zwrotnego działa. Postępuj zgodnie z instrukcjami IVR i naciśnij żądany numer, aby oddzwonić.

automated callback

Agent obsługi klienta rozmawia na żywo

Opłacalne oprogramowanie callback

Oprogramowanie callback call center to przystępne cenowo rozwiązanie dla firm każdej wielkości. Dzięki automatycznym oddzwonieniom do odbierania połączeń będzie zaangażowanych mniej agentów, ponieważ liczba połączeń się zmniejszy.

Automatyczne oddzwonienia stwarzają więcej możliwości sprzedaży

Nie przegap potencjalnych szans sprzedażowych tylko dlatego, że Twoi klienci nie mogą się z Tobą skontaktować. Dzięki automatycznym oddzwonieniom klienci będą mniej sfrustrowani i nie porzucą połączeń telefonicznych. Dając im możliwość zażądania automatycznego oddzwonienia, zwiększasz ich satysfakcję i możesz generować większą sprzedaż.

automatyczne oddzwonienie
zapisy-polaczen

Więcej danych o statystykach użytkowania

Zbieraj więcej informacji na temat świadczonych usług. Nasze rozbudowane funkcje raportowania przedstawiają statystyki dotyczące wirtualnego centrum telefonicznego, w tym połączenia nieodebrane i odebrane, czas trwania połączeń czy przypisanych agentów.

Oprogramowanie centrum kontaktowego LiveAgent daje nieskończone możliwości raportowania. Segmentuj dane według dnia, tygodnia, miesiąca lub niestandardowego zakresu dat i utwórz wykres lub wykres, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Im więcej masz wiedzy na temat świadczonych usług, tym bardziej możesz poprawić i zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów.

Funkcje narzędzia oddzwonienia

automatyczne oddzwonienie

Funkcja automatycznego oddzwaniania LiveAgent utrzymuje klienta w kolejce. Klienci mogą rozłączyć się ze świadomością, że ich numer jest zachowany, ich miejsce w kolejce jest bezpieczne i że zbliża się ich oddzwonienie.

czat-na-zywo-dla-biznesu-LiveAgent

Wielokanałowy pulpit agenta

Nasze oprogramowanie contact center oferuje ujednolicony, wielokanałowy pulpit agenta. Dzięki LiveAgent agenci centrum kontaktowego mogą uzyskać dostęp do wszystkich zapytań z różnych kanałów (media społecznościowe, czat na żywo, e-mail, telefon) w jednym panelu.

Ustaw reguły automatyzacji, aby poprawić produktywność pracy agenta. Reguły automatyzacji można wykorzystać do automatycznego wysyłania kolejnych wiadomości e-mail czy dodawania tagów (oddzwonień) do zgłoszeń.

Oprogramowanie do oddzwonienia LiveAgent jest wyposażone w funkcję ACD, aby zapewnić bezproblemowe przekazywanie połączeń i doskonałą obsługę klienta. Nasza funkcja ACD automatycznie kieruje rozmówców do najbardziej odpowiedniego agenta lub działu na podstawie dostępności, priorytetu lub losowego przydziału.

Nasze internetowe call center jest wyposażone w skuteczny system IVR, który jest gotowy do tworzenia złożonych drzew IVR. System IVR jest wystarczająco łatwy w obsłudze dla początkujących, ale wystarczająco solidny, aby zaspokoić potrzeby profesjonalnego call center.

Inbound and Outbound Call Center Software

Automatyczny system oddzwaniania LiveAgent przejmuje wszystkie trudne i żmudne zadania, zapewniając agentom możliwość nieprzerwanego odbierania połączeń. Gdy klient zażąda oddzwonienia i trafi na początek kolejki połączeń, system automatycznie wybierze jego numer i połączy go z odpowiednim agentem contact center.

Oprogramowanie call center LiveAgent automatycznie rejestruje każde połączenie przychodzące i wychodzące. System może przechowywać nieograniczoną liczbę nagrań rozmów, które można wykorzystać do zapewnienia jakości, szkoleń, sprawnego przekazywania zgłoszeń lub do celów prawnych.

Hybrydowy widok zgłoszeń LiveAgent zapewnia agentom centrum obsługi możliwość śledzenia rozwiązywania problemów klienta w wielu kanałach, ale jednocześnie w tym samym wątku zgłoszeń. Hybrydowe strumienie zgłoszeń pomagają agentom w dostarczaniu wnikliwych i spersonalizowanych odpowiedzi, które pomagają zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów.

Zobacz, co automatyczne oddzwonienie może dla Ciebie zrobić

Ciesz się bezpłatnym 14-dniowym okresem próbnym LiveAgent, aby zobaczyć, co nasze wirtualne internetowe centrum telefoniczne może zrobić dla Twojej firmy i zespołów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Oferujemy znacznie więcej niż tylko oprogramowanie do automatycznego oddzwaniania

Oprócz pełnego oprogramowania call center, LiveAgent to kompleksowe centrum obsługi klienta.

tour 01

Połącz wszystkie swoje konta w mediach społecznościowych z naszym oprogramowaniem do centrum obsługi klienta, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. LiveAgent integruje się z Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger i Viber.

odkrywaj 03

Oprogramowanie działu pomocy LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo. Ciesz się zaawansowanymi funkcjami, takimi jak proaktywne zaproszenia do czatu, formularze offline, formularze przed czatem, a także widok pisania w czasie rzeczywistym, który pozwala zobaczyć, co klient pisze w polu czatu, zanim trafi na wysyłanie. Funkcje czatu na żywo w centrum kontaktowym LiveAgent pomogą zwiększyć sprzedaż, ale i zaangażowanie oraz satysfakcję klientów.

tour 02

Zbierz wszystkie zapytania klientów do scentralizowanego, wielokanałowego pulpitu agenta dzięki naszemu systemowi obsługi zgłoszeń. Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Zobacz drogę rozwiązywania problemów każdego klienta od początku do końca, w różnych kanałach pomocy technicznej, w formacie kontekstowym dzięki naszemu hybrydowemu strumieniowi zgłoszeń.

Co to jest narzędzie do zarządzania bazą wiedzy

Stwórz swoją własną bazę wiedzy za pomocą naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Zwiększ satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia samoobsługowe, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub fora społeczności.

Wykorzystaj w pełni swój system oddzwaniania do kolejki

Internetowe oprogramowanie call center LiveAgent oferuje znacznie więcej niż tylko kolejkę oddzwonienia.

Oprogramowanie dla centrum pomocy LiveAgent zawiera ponad 200 przydatnych funkcji, które pomogą Ci usprawnić pracę agentów i wyeliminować problemy obsługi klienta. Popraw wydajność swojego zespołu dzięki LiveAgent.

Nasze oprogramowanie contact center zostało zaprojektowane tak, aby dobrze współpracowało z innymi aplikacjami. Zintegruj swoje ulubione z naszym oprogramowaniem call center, aby osiągnąć maksymalną wydajność agentów, a także zapewnij sobie dostęp do kompleksowego przeglądu profilu każdego klienta wraz z wcześniejszymi zakupami i interakcjami z Twoją firmą.

Naszym głównym celem jest Twój sukces. Obsługa klienta LiveAgent jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, w tym Twittera, Facebooka, Instagrama, poczty e-mail, czatu na żywo, naszego portalu klienta lub telefonu. Daj nam znać, gdy będziesz nas potrzebować, chętnie pomożemy. W razie potrzeby oferujemy również wsparcie w wielu językach.

Agenci budują portal wsparcia klienta

Nielimitowane opcje dostosowania LiveAgent

Oprogramowanie LiveAgent zostało stworzone z myślą o elastyczności, skalowalności i współpracy zespołowej. Każda firma (niezależnie od jej wielkości lub branży) ma inne potrzeby, dlatego nasze centrum kontaktowe jest w pełni konfigurowalne.

Nasze oprogramowanie można skalować pod kątem operacji o dowolnej wielkości i w dowolnym celu, niezależnie od tego, czy Twoje centrum kontaktowe specjalizuje się w obsłudze klientów przychodzących, sprzedaży wychodzącej, czy w obu aspektach. Nasz profesjonalny zespół może pomóc w stworzeniu najbardziej wydajnego i efektywnego rozwiązania w zakresie oprogramowania dostosowanego do Twoich potrzeb.

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się opieką zdrowotną, hotelarstwem, SaaS, motoryzacją, handlem elektronicznym czy edukacją, LiveAgent może być dostosowany do Twoich potrzeb.

Zaawansowany, niedrogi i łatwy w użyciu system oddzwaniania do kolejki LiveAgent

kłódka i odznaka

Oprogramowanie centrum kontaktowego LiveAgent jest zgodne z RODO, zweryfikowane przez Google OAuth, z szyfrowaniem HTTPS i przechowuje dane klientów w obiektach Tier-III + lub IV lub PCI DSS, SSAE-16 lub ISO 27001.

Osoba organizująca informacje w zgłoszenia

Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent jest całkowicie oparte na chmurze. Każdego dnia z łatwością korzystaj z zaawansowanych funkcji automatycznego oddzwaniania.

Kobieta trzymajaca kontroler PlayStation

Nasze wielokanałowe oprogramowanie call center zdobyło ponad 20 nagród w samym tylko 2020 roku dzięki swoim możliwościom omnichannel, świetnemu, natywnemu CRM i zaawansowanej integracji z zewnętrznymi systemami CRM. Dowiedz się, jak LiveAgent tworzy dziś płynne przejścia między kanałami.

Agent obsługi klienta rozmawia na żywo

Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent jest oferowane w modelu cenowym freemium. Dostarczamy bezpłatne oprogramowanie call center, a także zaawansowaną płatną wersję, która obejmuje automatyczne oddzwanianie. Nasz płatny plan oprogramowania dla call center otrzymujesz w przystępnej cenie. Płać mniej i uzyskaj więcej korzyści dzięki LiveAgent już dziś.

Dostarczaj spersonalizowane doświadczenie

Daj swoim klientom możliwość kontaktu z Tobą przez preferowane przez nich kanały wsparcia. Niezależnie od tego, czy jest to czat na żywo, e-mail, głos, wideo, media społecznościowe czy czat internetowy, LiveAgent jest gotowy, aby zapewnić płynną obsługę klienta wielokanałowego, której oczekują Twoi klienci.

Dostarczaj wysoce spersonalizowaną, opartą na wiedzy i kontekstową obsługę dzięki naszemu systemowi oddzwaniania i ciesz się lepszymi, długotrwałymi relacjami z klientami, wyższym poziomem satysfakcji klientów, większą lojalnością klientów i większymi możliwościami sprzedaży.

integracje crm
czat-na-zywo-dla-biznesu-LiveAgent

Zapewnij niezrównaną obsługę dzięki oprogramowaniu do oddzwaniania LiveAgent

Skorzystaj z naszego wielokrotnie nagradzanego oprogramowania do obsługi telefonicznej callback. Przetestuj nasze skuteczne integracje IVR i CRM, aby dowiedzieć się, jak zapewnić bezproblemową obsługę klientów we wszystkich kanałach obsługi. Poproś o demo lub skorzystaj z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego, aby poznać wszystkie możliwości oprogramowania centrum obsługi klienta LiveAgent.

Co o LiveAgent myślą nasi Klienci?

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

Najczęściej zadawane pytania dotyczące callback

Oprogramowanie call center to rozwiązanie, które pomaga firmom zarządzać przychodzącymi połączeniami telefonicznymi od klientów. Oprogramowanie call center może mieć wiele funkcji, takich jak centralizacja połączeń telefonicznych z telefonów stacjonarnych lub stron internetowych, przekierowywanie połączeń, a nawet nagrywanie rozmów. Oprogramowanie call center powinno również pomóc agentom uzyskać dostęp do ważnych informacji o ich klientach, takich jak historia zamówień, dane kontaktowe i poprzednie zgłoszenia.

Oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej centralizuje i przekierowuje połączenia z telefonów stacjonarnych lub witryn internetowych do oprogramowania. Jeśli klient dzwoni, oprogramowanie skanuje bazę danych klientów, aby sprawdzić, czy ma jakieś wcześniejsze informacje o dzwoniącym. Agent uzyskuje dostęp do tych informacji i przegląda je przed odebraniem połączenia. Tymczasem połączenie jest w kolejce. Po odebraniu rozmowy są nagrywane w celach szkoleniowych i jakościowych.

IVR to interaktywna technologia odpowiedzi głosowej. Umożliwia komputerom interakcję z ludźmi za pomocą poleceń głosowych lub dźwięków z klawiatury. IVR jest używany w środowisku call center do kierowania połączeń do odpowiednich agentów lub działów. IVR może również służyć do pobierania informacji o koncie lub przekazywania opinii.

Główną funkcją centrum obsługi telefonicznej jest umożliwienie klientom telefonowania do firm z wszelkimi pytaniami dotyczącymi produktów, zasad, zwrotów, funkcjonalności, rozwiązywania problemów lub opinii.

Funkcja automatycznego oddzwaniania to funkcja telefonii komputerowej, która umożliwia dzwoniącym żądanie oddzwonienia, jeśli linia jest zajęta, jeśli nie ma dostępnych agentów do odebrania połączenia lub po prostu chcą, aby oddzwoniono do nich w późniejszym czasie.

Wdrożenie funkcji automatycznego oddzwaniania do oprogramowania wirtualnego call center pozwoli Ci zapewnić lepszą obsługę Twoich klientów. Aktywna funkcja oddzwaniania oznacza, że cenisz czas klienta, a właśnie tego klienci pragną najbardziej.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.