Wersja próbna

Automatyczne oddzwonienie dla Twoich klientów

Daj swoim klientom możliwość zażądania automatycznego oddzwonienia, jeśli linia jest zajęta, jeśli nie ma dostępnych agentów, którzy mogliby odebrać ich połączenie lub po prostu jeśli chcą, aby agenci oddzwonili w późniejszym czasie.

Nasz system oddzwaniania do kolejki oszczędza miejsce klienta w kolejce, a gdy ten znajduje się na początku kolejki, system automatycznie oddzwania.

Popraw jakość obsługi klienta dzięki naszemu oprogramowaniu do obsługi połączeń zwrotnych.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Oprogramowanie call center z funkcją inteligentnego oddzwaniania

Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent oferuje funkcję oddzwaniania jako część możliwości IVR (interaktywnej odpowiedzi głosowej). Zamiast czekać na połączenie, Twoi klienci mogą teraz poprosić o oddzwonienie, naciskając jeden przycisk.

Nie ma potrzeby czekania ani martwienia się o utratę miejsca w kolejce. LiveAgent automatycznie zadzwoni do klienta, gdy znajdzie się on na początku kolejki.

Korzyści automatycznego oddzwonienia

Narzędzie do automatycznego oddzwonienia

Dzięki funkcji callback w narzędziu call center LiveAgent agenci nie będą musieli ręcznie monitorować próśb o oddzwonienie. Wbudowana funkcja ACD (automatyczna dystrybucja połączeń) działa w synchronizacji z naszym skutecznym systemem IVR, aby automatycznie zachować numer dzwoniącego i umieścić go w kolejce, a także wybiera numeru dzwoniącego i przypisuje dane połączenia do odpowiedniego agenta.

Business woman walking and holding a mobile phone

Zaoferuj klientom opcję otrzymywania oddzwonienia od zespołu contact center, zamiast czekać na połączenie. Mając na uwadze ich czas, zmniejszysz współczynniki porzuceń połączeń i zwiększysz poziom satysfakcji swoich klientów.

Definition of good customer service

Klienci oczekują doskonałego doświadczenia za każdym razem, gdy kontaktują się z obsługą klienta. Udostępniając im opcję automatycznego oddzwaniania, możesz zapewnić im bezproblemową obsługę. Zmniejsz wysiłek klientów już dziś, poprawiając jednocześnie ich zadowolenie i lojalność wobec Twojej marki.

Jak działa funkcja automatycznego oddzwonienia?

Aby rozpocząć korzystanie z usługi automatycznego oddzwaniania, wystarczy utworzyć skrypt IVR zawierający opcję oddzwaniania.

Customer support agent chatting live with client

Opłacalne oprogramowanie callback

Oprogramowanie callback call center to przystępne cenowo rozwiązanie dla firm każdej wielkości. Dzięki automatycznym oddzwonieniom do odbierania połączeń będzie zaangażowanych mniej agentów, ponieważ liczba połączeń się zmniejszy.

Automatyczne oddzwonienia stwarzają więcej możliwości sprzedaży

Nie przegap potencjalnych szans sprzedażowych tylko dlatego, że Twoi klienci nie mogą się z Tobą skontaktować. Dzięki automatycznym oddzwonieniom klienci będą mniej sfrustrowani i nie porzucą połączeń telefonicznych. Dając im możliwość zażądania automatycznego oddzwonienia, zwiększasz ich satysfakcję i możesz generować większą sprzedaż.

customer service automated callback
Call recordings - history

Więcej danych o statystykach użytkowania

Zbieraj więcej informacji na temat świadczonych usług. Nasze rozbudowane funkcje raportowania przedstawiają statystyki dotyczące wirtualnego centrum telefonicznego, w tym połączenia nieodebrane i odebrane, czas trwania połączeń czy przypisanych agentów.

Oprogramowanie centrum kontaktowego LiveAgent daje nieskończone możliwości raportowania. Segmentuj dane według dnia, tygodnia, miesiąca lub niestandardowego zakresu dat i utwórz wykres lub wykres, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Im więcej masz wiedzy na temat świadczonych usług, tym bardziej możesz poprawić i zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów.

Funkcje narzędzia oddzwonienia

customer service automated callback

Funkcja automatycznego oddzwaniania LiveAgent utrzymuje klienta w kolejce. Klienci mogą rozłączyć się ze świadomością, że ich numer jest zachowany, ich miejsce w kolejce jest bezpieczne i że zbliża się ich oddzwonienie.

Live-chat-for-business-LiveAgent

Wielokanałowy pulpit agenta

Nasze oprogramowanie contact center oferuje ujednolicony, wielokanałowy pulpit agenta. Dzięki LiveAgent agenci centrum kontaktowego mogą uzyskać dostęp do wszystkich zapytań z różnych kanałów (media społecznościowe, czat na żywo, e-mail, telefon) w jednym panelu.

Ustaw reguły automatyzacji, aby poprawić produktywność pracy agenta. Reguły automatyzacji można wykorzystać do automatycznego wysyłania kolejnych wiadomości e-mail czy dodawania tagów (oddzwonień) do zgłoszeń.

Oprogramowanie do oddzwonienia LiveAgent jest wyposażone w funkcję ACD, aby zapewnić bezproblemowe przekazywanie połączeń i doskonałą obsługę klienta. Nasza funkcja ACD automatycznie kieruje rozmówców do najbardziej odpowiedniego agenta lub działu na podstawie dostępności, priorytetu lub losowego przydziału.

Nasze internetowe call center jest wyposażone w skuteczny system IVR, który jest gotowy do tworzenia złożonych drzew IVR. System IVR jest wystarczająco łatwy w obsłudze dla początkujących, ale wystarczająco solidny, aby zaspokoić potrzeby profesjonalnego call center.

Inbound and Outbound Call Center Software

Automatyczny system oddzwaniania LiveAgent przejmuje wszystkie trudne i żmudne zadania, zapewniając agentom możliwość nieprzerwanego odbierania połączeń. Gdy klient zażąda oddzwonienia i trafi na początek kolejki połączeń, system automatycznie wybierze jego numer i połączy go z odpowiednim agentem contact center.

Oprogramowanie call center LiveAgent automatycznie rejestruje każde połączenie przychodzące i wychodzące. System może przechowywać nieograniczoną liczbę nagrań rozmów, które można wykorzystać do zapewnienia jakości, szkoleń, sprawnego przekazywania zgłoszeń lub do celów prawnych.

Hybrydowy widok zgłoszeń LiveAgent zapewnia agentom centrum obsługi możliwość śledzenia rozwiązywania problemów klienta w wielu kanałach, ale jednocześnie w tym samym wątku zgłoszeń. Hybrydowe strumienie zgłoszeń pomagają agentom w dostarczaniu wnikliwych i spersonalizowanych odpowiedzi, które pomagają zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów.

Zobacz, co automatyczne oddzwonienie może dla Ciebie zrobić

Ciesz się bezpłatnym 14-dniowym okresem próbnym LiveAgent, aby zobaczyć, co nasze wirtualne internetowe centrum telefoniczne może zrobić dla Twojej firmy i zespołów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Oferujemy znacznie więcej niż tylko oprogramowanie do automatycznego oddzwaniania

Oprócz pełnego oprogramowania call center, LiveAgent to kompleksowe centrum obsługi klienta.

tour 01

Połącz wszystkie swoje konta w mediach społecznościowych z naszym oprogramowaniem do centrum obsługi klienta, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. LiveAgent integruje się z Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger i Viber.

tour 03

Oprogramowanie działu pomocy LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo. Ciesz się zaawansowanymi funkcjami, takimi jak proaktywne zaproszenia do czatu, formularze offline, formularze przed czatem, a także widok pisania w czasie rzeczywistym, który pozwala zobaczyć, co klient pisze w polu czatu, zanim trafi na wysyłanie. Funkcje czatu na żywo w centrum kontaktowym LiveAgent pomogą zwiększyć sprzedaż, ale i zaangażowanie oraz satysfakcję klientów.

tour 02

Zbierz wszystkie zapytania klientów do scentralizowanego, wielokanałowego pulpitu agenta dzięki naszemu systemowi obsługi zgłoszeń. Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Zobacz drogę rozwiązywania problemów każdego klienta od początku do końca, w różnych kanałach pomocy technicznej, w formacie kontekstowym dzięki naszemu hybrydowemu strumieniowi zgłoszeń.

What is knowledge base software

Stwórz swoją własną bazę wiedzy za pomocą naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Zwiększ satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia samoobsługowe, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub fora społeczności.

Wykorzystaj w pełni swój system oddzwaniania do kolejki

Internetowe oprogramowanie call center LiveAgent oferuje znacznie więcej niż tylko kolejkę oddzwonienia.

Oprogramowanie dla centrum pomocy LiveAgent zawiera ponad 200 przydatnych funkcji, które pomogą Ci usprawnić pracę agentów i wyeliminować problemy obsługi klienta. Popraw wydajność swojego zespołu dzięki LiveAgent.

Nasze oprogramowanie contact center zostało zaprojektowane tak, aby dobrze współpracowało z innymi aplikacjami. Zintegruj swoje ulubione z naszym oprogramowaniem call center, aby osiągnąć maksymalną wydajność agentów, a także zapewnij sobie dostęp do kompleksowego przeglądu profilu każdego klienta wraz z wcześniejszymi zakupami i interakcjami z Twoją firmą.

Naszym głównym celem jest Twój sukces. Obsługa klienta LiveAgent jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, w tym Twittera, Facebooka, Instagrama, poczty e-mail, czatu na żywo, naszego portalu klienta lub telefonu. Daj nam znać, gdy będziesz nas potrzebować, chętnie pomożemy. W razie potrzeby oferujemy również wsparcie w wielu językach.

Agents building customer support portal

Nielimitowane opcje dostosowania LiveAgent

Oprogramowanie LiveAgent zostało stworzone z myślą o elastyczności, skalowalności i współpracy zespołowej. Każda firma (niezależnie od jej wielkości lub branży) ma inne potrzeby, dlatego nasze centrum kontaktowe jest w pełni konfigurowalne.

Nasze oprogramowanie można skalować pod kątem operacji o dowolnej wielkości i w dowolnym celu, niezależnie od tego, czy Twoje centrum kontaktowe specjalizuje się w obsłudze klientów przychodzących, sprzedaży wychodzącej, czy w obu aspektach. Nasz profesjonalny zespół może pomóc w stworzeniu najbardziej wydajnego i efektywnego rozwiązania w zakresie oprogramowania dostosowanego do Twoich potrzeb.

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się opieką zdrowotną, hotelarstwem, SaaS, motoryzacją, handlem elektronicznym czy edukacją, LiveAgent może być dostosowany do Twoich potrzeb.

Zaawansowany, niedrogi i łatwy w użyciu system oddzwaniania do kolejki LiveAgent

Security lock and badge

Oprogramowanie centrum kontaktowego LiveAgent jest zgodne z RODO, zweryfikowane przez Google OAuth, z szyfrowaniem HTTPS i przechowuje dane klientów w obiektach Tier-III + lub IV lub PCI DSS, SSAE-16 lub ISO 27001.

Person organizing information into tickets

Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent jest całkowicie oparte na chmurze. Każdego dnia z łatwością korzystaj z zaawansowanych funkcji automatycznego oddzwaniania.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Nasze wielokanałowe oprogramowanie call center zdobyło ponad 20 nagród w samym tylko 2020 roku dzięki swoim możliwościom omnichannel, świetnemu, natywnemu CRM i zaawansowanej integracji z zewnętrznymi systemami CRM. Dowiedz się, jak LiveAgent tworzy dziś płynne przejścia między kanałami.

Customer support agent chatting live with client

Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent jest oferowane w modelu cenowym freemium. Dostarczamy bezpłatne oprogramowanie call center, a także zaawansowaną płatną wersję, która obejmuje automatyczne oddzwanianie. Nasz płatny plan oprogramowania dla call center otrzymujesz w przystępnej cenie. Płać mniej i uzyskaj więcej korzyści dzięki LiveAgent już dziś.

Dostarczaj spersonalizowane doświadczenie

Daj swoim klientom możliwość kontaktu z Tobą przez preferowane przez nich kanały wsparcia. Niezależnie od tego, czy jest to czat na żywo, e-mail, głos, wideo, media społecznościowe czy czat internetowy, LiveAgent jest gotowy, aby zapewnić płynną obsługę klienta wielokanałowego, której oczekują Twoi klienci.

Dostarczaj wysoce spersonalizowaną, opartą na wiedzy i kontekstową obsługę dzięki naszemu systemowi oddzwaniania i ciesz się lepszymi, długotrwałymi relacjami z klientami, wyższym poziomem satysfakcji klientów, większą lojalnością klientów i większymi możliwościami sprzedaży.

crm integrations
Live-chat-for-business-LiveAgent

Zapewnij niezrównaną obsługę dzięki oprogramowaniu do oddzwaniania LiveAgent

Skorzystaj z naszego wielokrotnie nagradzanego oprogramowania do obsługi telefonicznej callback. Przetestuj nasze skuteczne integracje IVR i CRM, aby dowiedzieć się, jak zapewnić bezproblemową obsługę klientów we wszystkich kanałach obsługi. Poproś o demo lub skorzystaj z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego, aby poznać wszystkie możliwości oprogramowania centrum obsługi klienta LiveAgent.

Co o LiveAgent myślą nasi Klienci?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

What is the function of a call center?

The main function of a call center is to enable customers to call businesses with any questions they might have regarding products, policies, returns, functionality, troubleshooting, or feedback.

What is an automatic callback?

The automatic callback feature is a computer telephony function that allows callers to request a callback if the line is busy, if there are no available agents to pick up their call, or if they simply want to be called back at a later time.

Are automatic callbacks an important feature?

Implementing the automatic callback function into your virtual call center software will allow you to provide better service for your customers. Having a callback feature active indicates that you value your customer’s time, which is what customers desire most.

How much does callback software cost?

The cost of callback software varies. However, the callback function is usually a part of an all-in-one system. For instance, call center or a help desk software. LiveAgent is a customer service software that has more than 180 features, including a callback function. The price for a full help desk solution is $39 per month for each agent.

Why should you use a callback function?

A callback function is mainly used in companies with a high amount of customer inquires. Since customers want answers right away, your business needs to adapt. Having a callback function in your call center can prevent a bad customer experience. Opting for a feature-rich call center software that includes a callback function can improve customer representative workflow as well as customer satisfaction.

How do I activate automatic callback in LiveAgent?

To active a callback function, you need to navigate to Configurations -> Call -> Numbers -> Edit number -> IVR -> Insert a preferred callback feature -> Save.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo