Makra w LiveAgent to gotowe odpowiedzi dla zespołu wsparcia, pomagające zaoszczędzić czas i uzyskać spójność odpowiedzi na powtarzające się pytania klientów. LiveAgent oferuje także inne funkcje takie jak czat w czasie rzeczywistym, zarządzanie kontaktami i obsługę techniczną. Przełącz się na LiveAgent i zyskaj wysokiej jakości wsparcie techniczne.
Przenosisz się z Novocall do LiveAgent?
Wypróbuj LiveAgent dla różnych kanałów komunikacji i doskonałej obsługi klienta. Zapewnij swoim klientom lepsze doświadczenia dzięki rozwiązaniu omnichannel.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.
Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?
Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach