Szablon odpowiedzi agenta

Co to jest szablon odpowiedzi agenta?

Szablon odpowiedzi agenta to specjalne narzędzie do szybkiej odpowiedzi na zgłoszenie. To świetny sposób na ułatwienie pracy zespołowi obsługi klienta i oszczędność czasu. Agenci mogą po prostu porządkować i edytować zawartość szablonu odpowiedzi agenta. Szablon zawiera pozdrowienia na początku i podpis agenta na końcu odpowiedzi. Agenci mogą dostosować szablon do różnych sytuacji. Tworzenie szablonów w LiveAgent nie jest trudne.

Szablon odpowiedzi agenta
Szablon odpowiedzi agenta
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest szablon odpowiedzi agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Szablon odpowiedzi agenta to narzędzie, które umożliwia szybką odpowiedź na oczekujące zgłoszenie. Szablon można dostosować do konkretnego przypadku i sytuacji. Na początku szablonu znajdują się pozdrowienia skierowane do klienta, a na końcu odpowiedzi podpis agenta. Dzięki tej opcji agent może organizować i edytować zawartość szablonu odpowiedzi agenta. Ta funkcjonalność ułatwia pracę i oszczędza czas zespołu obsługi klienta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ile szablonów odpowiedzi agentów zapewnia LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liczba szablonów zależy od tego, ile z nich dostosujesz do swoich potrzeb. W zależności od tego, ile typów szablonów potrzebujesz, możesz to bardzo dostosować.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak znaleźć szablony odpowiedzi agentów?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Szablony odpowiedzi agentów można znaleźć w panelu agentów na karcie „Konfiguracje”. Następnie wybierz „E-mail” i „Szablon wiadomości e-mail agenta”.” } } ] }

FAQ

Co to jest szablon odpowiedzi agenta?

Szablon odpowiedzi agenta to narzędzie umożliwiające szybką reakcję do oczekującego biletu. Szablon można dostosować do konkretnego przypadku i sytuacja. Na początku szablonu pozdrowienia skierowane do klienta, a na końcu odpowiedzi jest podpis agenta. Dzięki tej opcji agent może organizować i edytować zawartość pliku szablon odpowiedzi agenta. Ta funkcjonalność ułatwia pracę i oszczędza czas zespołu obsługi klienta.

Ile szablonów odpowiedzi agentów zapewnia LiveAgent?

Liczba szablonów zależy od tego, ile z nich dostosujesz do swoich wymagania. W zależności od tego, ile typów szablonów potrzebujesz, możesz dostosuj to bardzo.

Jak znaleźć szablony odpowiedzi agentów?

Szablony odpowiedzi agentów można znaleźć w okienku agenta w obszarze Zakładka „Konfiguracje”. Następnie wybierz „E-mail” i „Szablon wiadomości e-mail agenta”.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.