Co to jest szablon odpowiedzi agenta?
Szablon odpowiedzi agenta to specjalne narzędzie do szybkiej odpowiedzi na zgłoszenie. To świetny sposób na ułatwienie pracy zespołowi obsługi klienta i oszczędność czasu. Agenci mogą po prostu porządkować i edytować zawartość szablonu odpowiedzi agenta. Szablon zawiera pozdrowienia na początku i podpis agenta na końcu odpowiedzi. Agenci mogą dostosować szablon do różnych sytuacji. Tworzenie szablonów w LiveAgent nie jest trudne.


FAQ
Co to jest szablon odpowiedzi agenta?
Szablon odpowiedzi agenta to narzędzie umożliwiające szybką reakcję do oczekującego biletu. Szablon można dostosować do konkretnego przypadku i sytuacja. Na początku szablonu pozdrowienia skierowane do klienta, a na końcu odpowiedzi jest podpis agenta. Dzięki tej opcji agent może organizować i edytować zawartość pliku szablon odpowiedzi agenta. Ta funkcjonalność ułatwia pracę i oszczędza czas zespołu obsługi klienta.
Ile szablonów odpowiedzi agentów zapewnia LiveAgent?
Liczba szablonów zależy od tego, ile z nich dostosujesz do swoich wymagania. W zależności od tego, ile typów szablonów potrzebujesz, możesz dostosuj to bardzo.
Jak znaleźć szablony odpowiedzi agentów?
Szablony odpowiedzi agentów można znaleźć w okienku agenta w obszarze Zakładka „Konfiguracje”. Następnie wybierz „E-mail” i „Szablon wiadomości e-mail agenta”.
- Zwiększ szybkość reakcji - LiveAgent
- Zgłoszenia wewnętrzne I LiveAgent
- Obsługiwane urządzenia do połączeń | LiveAgent
- Aktualny użytkownik [wyjaśnienie]
- Co to jest funkcja historii czatu? (+ Bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent
- Współpracownicy [wyjaśnienie]
- Cel [Wyjaśnienie]
- 10 ważnych obowiązków i obowiązków obsługi klienta Service