Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szablon odpowiedzi agenta

Co to jest szablon odpowiedzi agenta?

Szablon odpowiedzi agenta to specjalne narzędzie do szybkiej odpowiedzi na zgłoszenie. To świetny sposób na ułatwienie pracy zespołowi obsługi klienta i oszczędność czasu. Agenci mogą po prostu porządkować i edytować zawartość szablonu odpowiedzi agenta. Szablon zawiera pozdrowienia na początku i podpis agenta na końcu odpowiedzi. Agenci mogą dostosować szablon do różnych sytuacji. Tworzenie szablonów w LiveAgent nie jest trudne.

Szablon odpowiedzi agenta
Szablon odpowiedzi agenta
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest szablon odpowiedzi agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Szablon odpowiedzi agenta to narzędzie, które umożliwia szybką odpowiedź na oczekujące zgłoszenie. Szablon można dostosować do konkretnego przypadku i sytuacji. Na początku szablonu znajdują się pozdrowienia skierowane do klienta, a na końcu odpowiedzi podpis agenta. Dzięki tej opcji agent może organizować i edytować zawartość szablonu odpowiedzi agenta. Ta funkcjonalność ułatwia pracę i oszczędza czas zespołu obsługi klienta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ile szablonów odpowiedzi agentów zapewnia LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liczba szablonów zależy od tego, ile z nich dostosujesz do swoich potrzeb. W zależności od tego, ile typów szablonów potrzebujesz, możesz to bardzo dostosować.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak znaleźć szablony odpowiedzi agentów?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Szablony odpowiedzi agentów można znaleźć w panelu agentów na karcie „Konfiguracje”. Następnie wybierz „E-mail” i „Szablon wiadomości e-mail agenta”.” } } ] }

FAQ

Co to jest szablon odpowiedzi agenta?

Szablon odpowiedzi agenta to narzędzie umożliwiające szybką reakcję do oczekującego biletu. Szablon można dostosować do konkretnego przypadku i sytuacja. Na początku szablonu pozdrowienia skierowane do klienta, a na końcu odpowiedzi jest podpis agenta. Dzięki tej opcji agent może organizować i edytować zawartość pliku szablon odpowiedzi agenta. Ta funkcjonalność ułatwia pracę i oszczędza czas zespołu obsługi klienta.

Ile szablonów odpowiedzi agentów zapewnia LiveAgent?

Liczba szablonów zależy od tego, ile z nich dostosujesz do swoich wymagania. W zależności od tego, ile typów szablonów potrzebujesz, możesz dostosuj to bardzo.

Jak znaleźć szablony odpowiedzi agentów?

Szablony odpowiedzi agentów można znaleźć w okienku agenta w obszarze Zakładka „Konfiguracje”. Następnie wybierz „E-mail” i „Szablon wiadomości e-mail agenta”.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.