JohnGordon Hilley customer success

Sukces klienta VIP - linia Johna Gordona

Skontaktuj się bezpośrednio z Johnem Gordonem poprzez naciśnięcie przycisku poniżej.

Harmonogram pracy Johna (EST, czas Nowojorski)

Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 9:00 – 17:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 9:00 – 17:00
Piątek: 9:00 – 17:00

Artykuły powiązane zJohn Gordon
Funkcje - Widzety Z Mozliwoscia Dostosowania Jezyka

Widżety z możliwością dostosowania języka

Dostosuj język czatu internetowego LiveAgent, widżetów kontaktowych lub opinii i zapewniaj wsparcie klientom mówiącym wieloma językami.

Funkcje - Powiadomienia Email

Powiadomienia e-mail

Powiadomienia e-mail mogą wysyłać wiadomości e-mail do agentów, gdy zgłoszenie jest przypisane do agenta lub gdy klient odpowiedział w przypisanym zgłoszeniu. Przeczytaj o tej funkcji.

Bezpłatna wersja próbna LiveAgent dla klientów VIP - linia Michaeli. Połącz się bezpośrednio z Michaelą za pomocą przycisku na tej stronie.

Michaela - LiveAgent

Wsparcie techniczne, o firmie, blog, szablony, kontakt sprzedażowy, demo, subskrypcja, LiveAgent, chatboty, opinie klientów, harmonogram pracy, artykuły powiązane, recenzje telefonów i oprogramowania IVR. Uzyskaj najnowsze informacje o aktualizacjach i zniżkach.

Skontaktuj się z Andrejem Saxonem w odnośnie obsługi klienta VIP. Harmonogram pracy Andreja: poniedziałek: 09:00 - 17:00 wtorek: 09:00 - 17:00 czwartek: 09:00 - 17:00

Andrej - LiveAgent

LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania wsparcia klienta, w tym chat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, formularze kontaktowe oraz integracje. Dodatkowo, można skontaktować się bezpośrednio z Andrejem Saxonom, który jest dostępny w różnych terminach. LiveAgent to platforma, która umożliwia obsługę klienta na wysokim poziomie.

Przekazywanie połączeń zadba o Twoje połączenia. Obsługiwane transfery czekają na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta.

Przekazywanie połączeń

LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.

Czy chcesz zautomatyzować powtarzalne zadania agentów? Dowiedz się o zautomatyzowanych procesach obsługi klienta, aby od razu usprawnić swój biznes.

Zautomatyzowana obsługa klienta

Oprogramowanie do obsługi klienta gromadzi wiele kanałów komunikacji, umożliwiając skuteczne rozwiązywanie problemów z obsługą klienta. Automatyzacja procesów, gotowe wiadomości, szablony e-mail i organizacja kolejki klientów to kluczowe funkcje. Dodatkowo, artykuły z bazy wiedzy i automatyzacja przepływu pracy pomagają w usprawnieniu obsługi klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x