Dlaczego warto wysyłać klientom karty z podziękowaniami?
Chociaż e-maile podziękowania dla klientów są również świetnym sposobem na okazanie wdzięczności klientom, e-maile są zwykle czytane (jeśli są czytane na wszystkie) i usunięte. Jednak dobrze wykonana drukowana kartka z podziękowaniami/odręcznie napisana kartka z podziękowaniami prawdopodobnie zostanie zachowana przynajmniej przez jakiś czas i posłuży jako przypomnienie Twojej marki. To skuteczna strategia marketingowa, która może naprawdę zaimponować klientom, poprawić ich lojalność i wygenerować więcej skierowań do Twojej firmy.

Odręczne czy drukowane?
W zależności od rodzaju i wielkości firmy możesz rozważyć wysłanie drukowanych kartek z podziękowaniami lub odręcznych notatek z podziękowaniami. W przypadku dużej organizacji, która chce podziękować ponad 500 klientom, drukowane karty miałyby oczywiście większy sens. Notatki odręczne są bardziej odpowiednie dla małych firm, samodzielnych przedsiębiorców, usług osobistych i firm B2B ze skromną bazą klientów.
Ogólnie rzecz biorąc, jeśli pozwala na to czas, budżet i zasoby, odręczna notatka z podziękowaniem dla klienta byłaby lepszą opcją, ponieważ zawsze będzie miała większy wpływ. Prawdziwa autentyczność odręcznych notatek może sprawić, że klienci poczują się naprawdę wyjątkowi i emocjonalnie zainwestowani. A emocje są uważane za największą siłę napędową lojalności w wielu branżach. W rzeczywistości badanie przeprowadzone przez CapGemini wykazało, że 70% emocjonalnie zaangażowani konsumenci wydają co najmniej dwa razy więcej na marki, którym są lojalni. Co więcej, 80% będzie promować wśród rodziny i znajomych marki, którym są lojalni.
Jak długo należy czekać na wysłanie kartek z podziękowaniami?
Jeśli prowadzisz biznes i chciałbyś docenić swoich klientów podziękowaniem/kartką, optymalny czas to najlepiej tuż po wydarzeniu. Ogólna zasada to kilka dni trwania wydarzenia. Na przykład; gdy klient kupuje produkt/usługę od Twojej firmy. Jednak nawet jeśli nie zdążysz wysłać podziękowania w wyznaczonym terminie, po prostu wiedz, że jego niewysłanie jest o wiele gorsze.
Biznesowe kartki z podziękowaniami – Szablony
Co piszesz na kartce z podziękowaniem dla klienta? Poniżej kilka biznesowych kartek z podziękowaniami – szablonów, które możesz wykorzystać jako podstawę do tworzenia własnych kartek/notatek z podziękowaniami.
Dziękując za bycie lojalnym klientem
Hi ****,
Just a note to say hello and to let you know how grateful we are for having you as our loyal customer for the past few years.
We truly enjoy working with entrepreneurs like you who are committed to growing their successful business and we wanted to thank you for letting us help you.
Best wishes,
****
Podziękowanie klientowi za zakup
Hey ****,
I’ve noticed your name come up quite a few times in recent months, so I just thought I’d take the time to personally thank you.
Judging by your purchases, I must admit you have an excellent taste in clothes! Remember that you can always swap them over if something doesn’t fit.
Take care,
****
Podziękowanie klientowi za skierowanie
Dear ****,
Over half of my business comes from repeat clients and referrals. I greatly appreciate you thinking of me and sending a new client my way. I am sure I can help your friend find that unique beachfront home he is looking for. I already have a few beautiful properties in mind to show him.
Thanks again for your trust!
All the best,
****
Inne sposoby wyrażania wdzięczności wobec klientów
Jest kilka sposobów wyrażania wdzięczności swoim klientom.
Kartki i notatki z podziękowaniami od klientów są ważną częścią uznania klientów.
Jest jednak wiele innych sposobów. Na przykład; kupony, rabaty, darmowe produkty/usługi i wiele innych.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj pomysły na docenienie klientów.
Odkrywaj na własną rękę
Wiedza jest ważna, ale tylko w praktyce. Przetestuj wszystko w naszej akademii bezpośrednio w LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Dlaczego warto wysyłać klientom karty z podziękowaniami?
Wysyłanie klientom kart z podziękowaniami to skuteczna strategia marketingowa, która może naprawdę zaimponować klientom, poprawić ich lojalność i wygenerować więcej skierowań do Twojej firmy.
Jak długo należy czekać na wysłanie kartek z podziękowaniami?
Ogólna zasada to kilka dni trwania wydarzenia. Na przykład, gdy klient kupuje produkt/usługę od Twojej firmy.
Drukowane lub odręcznie napisane kartki z podziękowaniami?
Ogólnie rzecz biorąc, jeśli pozwala na to czas, budżet i zasoby, odręczna notatka z podziękowaniem dla klienta byłaby lepszą opcją, ponieważ zawsze będzie miała większy wpływ.
Tekst porusza temat napisania profesjonalnego listu z podziękowaniami dla klienta, w którym należy użyć odpowiedniego zamknięcia i dodać podpis w celu dodania personalizacji. Przedstawiono trzy przykłady listów z podziękowaniami, w których jednym jest podziękowanie długoterminowym klientom, drugim świętowanie kamienia milowego firmy, a trzecim okazywanie wdzięczności pod koniec roku. Oprócz tego, zaprezentowano darmowe narzędzie LiveAgent do zarządzania kontaktem z klientami.
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, w tym wsparcie, przenoszenie danych, centrum wsparcia i zapytania ofertowe. Firma ma partnerów VoIP i program lojalnościowy. Dostępne są też blogi, akademia i szablony. Można zacząć darmowe próbki. Firma oferuje również integracje, a jej klienci są zadowoleni i pozostawiają pozytywne opinie. Quality Unit jest właścicielem LiveAgent. Działają zgodnie z regulaminem, polityką prywatności, mapą strony i innymi wymogami GDPR. Firma tworzy konto dla użytkowników i działa na terenie całego świata.
Oprogramowanie do badania doświadczeń klientów
Tekst omawia znaczenie obsługi wielojęzycznej dla ekspansji firm za granicą. Wdrażanie oprogramowania do obsługi klienta może być czasochłonne, ale liderzy branży zapewniają bezpieczeństwo połączeń i ulepszają swoje platformy. Koszt oprogramowania zależy od liczby agentów i interakcji. Opłaty miesięczne są lepsze dla mniejszych organizacji, natomiast większe organizacje powinny rozważyć inne modele cenowe.
Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail
Live chat software can help businesses provide excellent customer service by scaling communication across various digital channels. LiveAgent is multi-functional software that allows for professional and efficient customer support with a 14-day free trial. It offers free customer chat and email management software with many features, such as real-time chat and integration with technical support applications. The benefits of email management software include shorter response times, increased customer satisfaction, increased productivity and ROI, and reduced stress levels. To find the right email management software, it's important to list your requirements and test features with free trials or demos.