Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademia
  • Kartki z podziękowaniami dla klientów

Kartki z podziękowaniami dla klientów

Dlaczego warto wysyłać klientom karty z podziękowaniami?

Chociaż e-maile podziękowania dla klientów są również świetnym sposobem na okazanie wdzięczności klientom, e-maile są zwykle czytane (jeśli są czytane na wszystkie) i usunięte. Jednak dobrze wykonana drukowana kartka z podziękowaniami/odręcznie napisana kartka z podziękowaniami prawdopodobnie zostanie zachowana przynajmniej przez jakiś czas i posłuży jako przypomnienie Twojej marki. To skuteczna strategia marketingowa, która może naprawdę zaimponować klientom, poprawić ich lojalność i wygenerować więcej skierowań do Twojej firmy.

Odręczne czy drukowane?

W zależności od rodzaju i wielkości firmy możesz rozważyć wysłanie drukowanych kartek z podziękowaniami lub odręcznych notatek z podziękowaniami. W przypadku dużej organizacji, która chce podziękować ponad 500 klientom, drukowane karty miałyby oczywiście większy sens. Notatki odręczne są bardziej odpowiednie dla małych firm, samodzielnych przedsiębiorców, usług osobistych i firm B2B ze skromną bazą klientów.

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli pozwala na to czas, budżet i zasoby, odręczna notatka z podziękowaniem dla klienta byłaby lepszą opcją, ponieważ zawsze będzie miała większy wpływ. Prawdziwa autentyczność odręcznych notatek może sprawić, że klienci poczują się naprawdę wyjątkowi i emocjonalnie zainwestowani. A emocje są uważane za największą siłę napędową lojalności w wielu branżach. W rzeczywistości badanie przeprowadzone przez CapGemini wykazało, że 70% emocjonalnie zaangażowani konsumenci wydają co najmniej dwa razy więcej na marki, którym są lojalni. Co więcej, 80% będzie promować wśród rodziny i znajomych marki, którym są lojalni.

Jak długo należy czekać na wysłanie kartek z podziękowaniami?

Jeśli prowadzisz biznes i chciałbyś docenić swoich klientów podziękowaniem/kartką, optymalny czas to najlepiej tuż po wydarzeniu. Ogólna zasada to kilka dni trwania wydarzenia. Na przykład; gdy klient kupuje produkt/usługę od Twojej firmy. Jednak nawet jeśli nie zdążysz wysłać podziękowania w wyznaczonym terminie, po prostu wiedz, że jego niewysłanie jest o wiele gorsze.

Biznesowe kartki z podziękowaniami – Szablony

Co piszesz na kartce z podziękowaniem dla klienta? Poniżej kilka biznesowych kartek z podziękowaniami – szablonów, które możesz wykorzystać jako podstawę do tworzenia własnych kartek/notatek z podziękowaniami.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj Jak napisać list z podziękowaniami, który docenią Twoi klienci.

Dziękując za bycie lojalnym klientem

Podziękowanie klientowi za zakup

Podziękowanie klientowi za skierowanie

Inne sposoby wyrażania wdzięczności wobec klientów

Jest kilka sposobów wyrażania wdzięczności swoim klientom.
Kartki i notatki z podziękowaniami od klientów są ważną częścią uznania klientów.
Jest jednak wiele innych sposobów. Na przykład; kupony, rabaty, darmowe produkty/usługi i wiele innych.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj pomysły na docenienie klientów.

Odkrywaj na własną rękę

Wiedza jest ważna, ale tylko w praktyce. Przetestuj wszystko w naszej akademii bezpośrednio w LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego warto wysyłać klientom karty z podziękowaniami?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Wysyłanie klientom kart z podziękowaniami to skuteczna strategia marketingowa, która może naprawdę zaimponować klientom, poprawić ich lojalność i wygenerować więcej skierowań do Twojej firmy.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak długo należy czekać na wysłanie kartek z podziękowaniami?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ogólna zasada to kilka dni trwania wydarzenia. Na przykład, gdy klient kupuje produkt/usługę od Twojej firmy.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Drukowane lub odręcznie napisane kartki z podziękowaniami?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ogólnie rzecz biorąc, jeśli pozwala na to czas, budżet i zasoby, odręczna notatka z podziękowaniem dla klienta byłaby lepszą opcją, ponieważ zawsze będzie miała większy wpływ.” } }] }
Wróć do Akademii Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.