Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla Freshcaller?

Zdobądź odpowiednie oprogramowanie i zapewnij swoim klientom najlepszą możliwą pomoc. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Person deciding between two solutions

Silna alternatywa dla Freshcaller

Freshcaller to świetne oprogramowanie do call center. Ale obsługa klienta to już nie tylko wykoywanie połączeń telefonicznych. Daj swoim klientom więcej opcji komunikacji. Dołącz e-mail, najszybszy czat na żywo, media społecznościowe i bazę wiedzy, aby zapewnić im wygodne sposoby kontaktu z Tobą.

Najszybszy czat na żywo

Konfiguracja czatu na żywo w witrynie to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania odwiedzających stronę. Mogą oni skontaktować się z Tobą bezpośrednio z Twojej witryny. W ten sposób zwiększysz szansę na przekształcenie odwiedzających w płacących klientów.

LiveAgent oferuje Ci najszybszą ofertę dostępną na rynku; widżet czatu na żywo z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie możesz otrzymać szybszego narzędzia niż to.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Live chat bubbles

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Call center

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Money bag coin dollars

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wysoką jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje i dostosuj je do swojego działu pomocy.

Professional built-in call center software

Wsparcie Call Center? Wypróbuj!

Jeśli przejdziesz na LiveAgent, nie musisz rezygnować z call center. W rzeczywistości LiveAgent umożliwia szybką i łatwą konfigurację bez pomocy z zewnątrz. Możesz połączyć się przez przeglądarkę, telefon lub inny wybrany przez siebie sprzęt.

Nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się tym za Ciebie. A Ty ożesz skupić się na tym, co ważne, bez dodatkowych kłopotów.

Szukasz lepszego oprogramowania działu pomocy?

Przejdź na oprogramowanie, które ma wszystko i przyniesie więcej korzyści zespołowi wsparcia. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które są wyposażone w wiele funkcji. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać ten plan, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

Za rozsądną cenę otrzymujesz pakiet funkcji, które pomogą Twojej firmie. A jeśli to nie wystarczy, zawsze możesz kupić pojedyncze funkcje bez przepłacania za droższy plan.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś…to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo