Szukasz alternatywy dla Freshcaller?

Zdobądź odpowiednie oprogramowanie i zapewnij swoim klientom najlepszą możliwą pomoc. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Osoba, która wybiera jedno z dwóch rozwiązań

Silna alternatywa dla Freshcaller

Freshcaller to świetne oprogramowanie do call center. Ale obsługa klienta to już nie tylko wykoywanie połączeń telefonicznych. Daj swoim klientom więcej opcji komunikacji. Dołącz e-mail, najszybszy czat na żywo, media społecznościowe i bazę wiedzy, aby zapewnić im wygodne sposoby kontaktu z Tobą.

Najszybszy czat na żywo

Konfiguracja czatu na żywo w witrynie to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania odwiedzających stronę. Mogą oni skontaktować się z Tobą bezpośrednio z Twojej witryny. W ten sposób zwiększysz szansę na przekształcenie odwiedzających w płacących klientów.

LiveAgent oferuje Ci najszybszą ofertę dostępną na rynku; widżet czatu na żywo z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie możesz otrzymać szybszego narzędzia niż to.

Najszybszy czat na żywo na rynku

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Call center

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Worek pieniędzy i moneta z dolarem

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wysoką jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje i dostosuj je do swojego działu pomocy.

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Wsparcie Call Center? Wypróbuj!

Jeśli przejdziesz na LiveAgent, nie musisz rezygnować z call center. W rzeczywistości LiveAgent umożliwia szybką i łatwą konfigurację bez pomocy z zewnątrz. Możesz połączyć się przez przeglądarkę, telefon lub inny wybrany przez siebie sprzęt.

Nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się tym za Ciebie. A Ty ożesz skupić się na tym, co ważne, bez dodatkowych kłopotów.

Szukasz lepszego oprogramowania działu pomocy?

Przejdź na oprogramowanie, które ma wszystko i przyniesie więcej korzyści zespołowi wsparcia. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które są wyposażone w wiele funkcji. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać ten plan, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

Za rozsądną cenę otrzymujesz pakiet funkcji, które pomogą Twojej firmie. A jeśli to nie wystarczy, zawsze możesz kupić pojedyncze funkcje bez przepłacania za droższy plan.

Gotowy/a na przejście do LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś…to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.