Szukasz alternatywy dla Freshcaller?

Zdobądź odpowiednie oprogramowanie i zapewnij swoim klientom najlepszą możliwą pomoc. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Silna alternatywa dla Freshcaller

Freshcaller to świetne oprogramowanie do call center. Ale obsługa klienta to już nie tylko wykoywanie połączeń telefonicznych. Daj swoim klientom więcej opcji komunikacji. Dołącz e-mail, najszybszy czat na żywo, media społecznościowe i bazę wiedzy, aby zapewnić im wygodne sposoby kontaktu z Tobą.

Najszybszy czat na żywo

Konfiguracja czatu na żywo w witrynie to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania odwiedzających stronę. Mogą oni skontaktować się z Tobą bezpośrednio z Twojej witryny. W ten sposób zwiększysz szansę na przekształcenie odwiedzających w płacących klientów.

LiveAgent oferuje Ci najszybszą ofertę dostępną na rynku; widżet czatu na żywo z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie możesz otrzymać szybszego narzędzia niż to.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Live chat bubbles icon

Najszybszy czat na żywo

Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Call center - icon

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Money bag coin dollars

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wysoką jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje i dostosuj je do swojego działu pomocy.

Professional built-in call center software

Wsparcie Call Center? Wypróbuj!

Jeśli przejdziesz na LiveAgent, nie musisz rezygnować z call center. W rzeczywistości LiveAgent umożliwia szybką i łatwą konfigurację bez pomocy z zewnątrz. Możesz połączyć się przez przeglądarkę, telefon lub inny wybrany przez siebie sprzęt.

Nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się tym za Ciebie. A Ty ożesz skupić się na tym, co ważne, bez dodatkowych kłopotów.

Szukasz lepszego oprogramowania działu pomocy?

Przejdź na oprogramowanie, które ma wszystko i przyniesie więcej korzyści zespołowi wsparcia. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które są wyposażone w wiele funkcji. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać ten plan, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

Za rozsądną cenę otrzymujesz pakiet funkcji, które pomogą Twojej firmie. A jeśli to nie wystarczy, zawsze możesz kupić pojedyncze funkcje bez przepłacania za droższy plan.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś…to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Chcesz porównać nas z różnymi programami call center?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami dla call center? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Freshcaller
    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

    Szukasz alternatywy dla Vision?

    Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.

    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x