Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Odkryj, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą HelpSpot na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz alternatywy dla HelpSpot?

Wyjdź poza oczekiwania klientów i zapewnij najlepsza obsługa klienta za pośrednictwem wszystkich popularnych kanałów komunikacji. LiveAgent ujednolica e-maile, czat na żywo, media społecznościowe, call center i < a href="https://www.liveagent.com/customer-portal-software/">portal klienta w jedno wygodne miejsce, w którym możesz prowadzić rozmowy z klientami.

Zapewnienie światowej klasy obsługi klienta nie musi być drogie. LiveAgent oferuje niedrogie płatne plany odpowiednie dla większości firm. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej lub uzyskać dostęp do usługi LiveAgent dzięki naszej bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

HelpSpot vs LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
HelpSpot
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
HelpSpot oferuje zgłoszenia w planie za około 41,5 USD/miesiąc.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
HelpSpot nie oferuje czatu na żywo.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
HelpSpot nie oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
HelpSpot oferuje portal samoobsługowy w planie za około 41,5 USD/miesiąc.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
HelpSpot nie oferuje integracji z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
HelpSpot nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
HelpSpot nie oferuje integracji z Instagramem.
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
HelpSpot nie oferuje integracji z Viber.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
HelpSpot oferuje bazę wiedzy w planie za około 41,5 USD/miesiąc.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
HelpSpot oferuje forum klientów w planie za około 41,5 USD/miesiąc.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
HelpSpot oferuje automatyzację i reguły w planie za około 41,5 USD/miesiąc.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API w TiPlan abonamentowy za 15 USD/agenta/miesiąc.
HelpSpot oferuje funkcje API w planie za około 41,5 USD/miesiąc.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
HelpSpot nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
HelpSpot nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
HelpSpot oferuje nieograniczoną historię w planie za około 41,5 USD/miesiąc
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
HelpSpot oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych w planie za około 41,5 USD/miesiąc.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
HelpSpot nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
Nieograniczone zgłoszenia/maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
HelpSpot oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w planie za około 41,5 USD/miesiąc.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
HelpSpot nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7 w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
HelpSpot oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7 w planie za około 41,5 USD/miesiąc.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Uniwersalna skrzynka odbiorcza obsługująca każdy kanał

Potężne oprogramowanie do obsługi klienta powinno pomóc w zapewnieniu obsługi klienta z dowolnego kanału, z którego korzystają Twoi klienci. Dlatego LiveAgent obejmuje każdy ważny kanał, w tym e-mailowe zgłoszenia, czat na żywo, call center z Viber a>, portal klienta i media społecznościoweFacebook, Twitter a> i Instagram.

Zarządzaj wszystkimi zapytaniami dotyczącymi obsługi klienta z jednego miejsca

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uzyskaj najszybszy widżet czatu na żywo

Rozmowy na czacie to szybki i łatwy sposób, aby klienci mogli dotrzeć do Ciebie z Twojej witryny. Szybsze rozwiązywanie problemów dzięki najszybszemu widżetowi na rynku dzięki czasom wyświetlania czatu wynoszącym 2,5 sekundy. Jest również wspierany przez szereg zaawansowanych funkcji, takich jak widok pisania w czasie rzeczywistym, proaktywne zaproszenia na czat oraz niestandardowe przyciski czatu. Spróbuj i zobacz, dlaczego nasi klienci to uwielbiają.

Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Właściwe narzędzie do zapewnienia satysfakcji klienta

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Ustaw własne reguły przepływu pracy dzięki naszym funkcjom

Zaawansowane funkcje automatyzacji i filtrowanie są częścią naszego konfigurowalnego rozwiązania do obsługi klienta. Każde narzędzie jest wspierane przez zestaw funkcji, które ułatwiają przepływ pracy i zapewniają chwilę wytchnienia, gdy tylko tego potrzebujesz.

Zobacz pełną listę funkcji LiveAgent i dowiedz się więcej o naszym niezawodnym i niedrogim oprogramowaniu do pomocy technicznej.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

30%

Zdobądź więcej przychodów

Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.

16&razy;

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Pozwól nam pokazać Ci świetną obsługę klienta

Dbamy o zadowolenie użytkowników LiveAgent i odpowiadamy na wszelkie pytania lub zapytania tak szybko, jak to możliwe. To wszystko jest możliwe dzięki naszej całodobowej obsłudze klienta. Wyślij nam wiadomość lub skontaktuj się z nami telefonicznie, kiedy tylko będziesz potrzebować pomocy. Przeczytaj referencje i dowiedz się, dlaczego nasi klienci przeszli na LiveAgent z innych rozwiązań help desk.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Czy jesteś gotowy, aby to wypróbować?

Sprawdź nasze przystępne plany cenowe, które są odpowiednie dla firm o większości wielkości. Obejrzyj nasz film z przewodnika, aby w pełni korzystać z usługi LiveAgent lub rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i zacznij zapewniać doskonałą obsługę klienta już dziś! Nie są wymagane żadne informacje o karcie kredytowej ani żadne zobowiązania.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porównaj nas z innymi

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla HelpSpot
    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Określ poziomy umiejętności swoich agentów za pomocą poziomu dostępu agenta. Poziomy są częścią grywalizacji i mogą znacznie zmotywować agentów do wykonania dodatkowych zadań.

    Poziomy

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje obsługę wielokanałową, samoobsługowe wsparcie klienta i integrację z różnymi aplikacjami. Poziomy Grywalizacji motywują agentów do lepszej obsługi klienta. LiveAgent to skuteczne narzędzie do obsługi klientów.

    LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla wsparcia klienta dla twojej firmy. Dzięki przydatnym narzędziom, obsługiwaniu wielu kanałów i ponad 175 funkcjom, LiveAgent to idealny wybór dla twojej firmy. Czat na żywo LiveAgent jest najszybszy na rynku: aktualizuje się co 2,5 sekundy.

    Szukasz alternatywy dla Verloop?

    LiveAgent to wielokanałowe narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, takich jak czat, rozmowy wideo i formularze kontaktowe. Można go skonfigurować w celu integracji z WhatsApp, Twitterem, Gmail i innymi. Użytkownikom polecano wypróbowanie różnych kanałów komunikacji. Strona internetowa korzysta również z plików cookie, z których użytkownicy muszą wyrazić zgodę.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x