Wyjdź poza oczekiwania klientów i zapewnij najlepsza obsługa klienta za pośrednictwem wszystkich popularnych kanałów komunikacji. LiveAgent ujednolica e-maile, czat na żywo, media społecznościowe, call center i portal klienta w jedno wygodne miejsce, w którym możesz prowadzić rozmowy z klientami.
Zapewnienie światowej klasy obsługi klienta nie musi być drogie. LiveAgent oferuje niedrogie płatne plany odpowiednie dla większości firm. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej lub uzyskać dostęp do usługi LiveAgent dzięki naszej bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej już dziś.
Funkcje | Liveagent Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana. | HelpSpot |
---|---|---|
Zgłoszenia Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta. | LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | HelpSpot oferuje zgłoszenia w planie za około 41,5 USD/miesiąc. |
Czat na żywo Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie. | LiveAgent oferuje czat na żywo. | HelpSpot nie oferuje czatu na żywo. |
Call Center Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń. | LiveAgent oferuje Call Center. | HelpSpot nie oferuje Call Center. |
Samoobsługa Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy. | LiveAgent oferuje portal samoobsługowy w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | HelpSpot oferuje portal samoobsługowy w planie za około 41,5 USD/miesiąc. |
Facebook Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych. | LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem. | HelpSpot nie oferuje integracji z Facebookiem. |
Twitter Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania. | LiveAgent oferuje integrację z Twitterem. | HelpSpot nie oferuje integracji z Twitterem. |
Instagram Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych. | LiveAgent oferuje integrację z Instagramem. | HelpSpot nie oferuje integracji z Instagramem. |
Wibracja Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych. | LiveAgent oferuje integrację z Viber. | HelpSpot nie oferuje integracji z Viber. |
Baza wiedzy Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe. | LiveAgent oferuje bazę wiedzy w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | HelpSpot oferuje bazę wiedzy w planie za około 41,5 USD/miesiąc. |
Forum klientów Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy. | LiveAgent oferuje forum klientów w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | HelpSpot oferuje forum klientów w planie za około 41,5 USD/miesiąc. |
Automatyzacja i reguły Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania. | LiveAgent oferuje automatyzację i reguły w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | HelpSpot oferuje automatyzację i reguły w planie za około 41,5 USD/miesiąc. |
API Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji. | LiveAgent oferuje funkcje API w TiPlan abonamentowy za 15 USD/agenta/miesiąc. | HelpSpot oferuje funkcje API w planie za około 41,5 USD/miesiąc. |
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR) Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem. | LiveAgent oferuje funkcje IVR. | HelpSpot nie oferuje funkcji IVR. |
Rozmowy wideo Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime. | LiveAgent oferuje rozmowy wideo. | HelpSpot nie oferuje rozmów wideo. |
Nieograniczona historia Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie. | LiveAgent oferuje nieograniczoną historię w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | HelpSpot oferuje nieograniczoną historię w planie za około 41,5 USD/miesiąc |
Nieograniczone strony internetowe Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych. | LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | HelpSpot oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych w planie za około 41,5 USD/miesiąc. |
Nieograniczone przyciski czatu Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych. | LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu. | HelpSpot nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu. |
Nieograniczone zgłoszenia/maile Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń. | LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | HelpSpot oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w planie za około 41,5 USD/miesiąc. |
Nieograniczone nagrywanie rozmów Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie. | LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów. | HelpSpot nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów. |
Nieograniczone wsparcie 24/7 Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać. | LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7 w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | HelpSpot oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7 w planie za około 41,5 USD/miesiąc. |
Potężne oprogramowanie do obsługi klienta powinno pomóc w zapewnieniu obsługi klienta z dowolnego kanału, z którego korzystają Twoi klienci. Dlatego LiveAgent obejmuje każdy ważny kanał, w tym e-mailowe zgłoszenia, czat na żywo, call center z Viber a>, portal klienta i media społecznościowe – Facebook, Twitter a> i Instagram.
Rozmowy na czacie to szybki i łatwy sposób, aby klienci mogli dotrzeć do Ciebie z Twojej witryny. Szybsze rozwiązywanie problemów dzięki najszybszemu widżetowi na rynku dzięki czasom wyświetlania czatu wynoszącym 2,5 sekundy. Jest również wspierany przez szereg zaawansowanych funkcji, takich jak widok pisania w czasie rzeczywistym, proaktywne zaproszenia na czat oraz niestandardowe przyciski czatu. Spróbuj i zobacz, dlaczego nasi klienci to uwielbiają.
Zaawansowane funkcje automatyzacji i filtrowanie są częścią naszego konfigurowalnego rozwiązania do obsługi klienta. Każde narzędzie jest wspierane przez zestaw funkcji, które ułatwiają przepływ pracy i zapewniają chwilę wytchnienia, gdy tylko tego potrzebujesz.
Zobacz pełną listę funkcji LiveAgent i dowiedz się więcej o naszym niezawodnym i niedrogim oprogramowaniu do pomocy technicznej.
Pionierskie oprogramowanie
Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.
Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.
Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.
Dbamy o zadowolenie użytkowników LiveAgent i odpowiadamy na wszelkie pytania lub zapytania tak szybko, jak to możliwe. To wszystko jest możliwe dzięki naszej całodobowej obsłudze klienta. Wyślij nam wiadomość lub skontaktuj się z nami telefonicznie, kiedy tylko będziesz potrzebować pomocy. Przeczytaj referencje i dowiedz się, dlaczego nasi klienci przeszli na LiveAgent z innych rozwiązań help desk.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Sprawdź nasze przystępne plany cenowe, które są odpowiednie dla firm o większości wielkości. Obejrzyj nasz film z przewodnika, aby w pełni korzystać z usługi LiveAgent lub rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i zacznij zapewniać doskonałą obsługę klienta już dziś! Nie są wymagane żadne informacje o karcie kredytowej ani żadne zobowiązania.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
Szukasz alternatywy dla Samange?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.
Szukasz alternatywy dla Verloop?
LiveAgent to wielokanałowe narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, takich jak czat, rozmowy wideo i formularze kontaktowe. Można go skonfigurować w celu integracji z WhatsApp, Twitterem, Gmail i innymi. Użytkownikom polecano wypróbowanie różnych kanałów komunikacji. Strona internetowa korzysta również z plików cookie, z których użytkownicy muszą wyrazić zgodę.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.