• Scenariusze przypadków użycia
  • FrëschKëscht

FrëschKëscht

FrëschKëscht rozpoczął jako projekt szkolny, a teraz przekształcił się w prawdziwą firmę dzięki sukcesowi, jaki odnieśliśmy jako mini-firma. FrëschKëscht, co w języku angielskim oznacza „FreshBox”, dostarcza do Luksemburga wyłącznie lokalne i sezonowe produkty spożywcze w postaci pudełek, które zmieniają się z tygodnia na tydzień.

“Nie ma sukcesu bez dobrej obsługi klienta.”

FrëschKëscht zaczął korzystać z LiveAgent pod koniec 2020 roku. Wcześniej używaliśmy zwykłej skrzynki pocztowej, na którą trafiało ponad 100 e-maili każdego dnia. Praca zespołowa nad skrzynką pocztową była bardzo trudna, ponieważ nie było w ogóle żadnego przeglądu, nie można było przypisać e-maili itp. Chcieliśmy zaoferować naszym klientom dobrą obsługę klienta, czego nie mogliśmy zrobić w zwykłej skrzynce pocztowej. Z tych powodów wybraliśmy LiveAgent i jesteśmy z tego bardzo dumni.

Co się zmieniło od czasu użycia LiveAgent?

Wiele się dla nas zmieniło, odkąd zaczęliśmy używać LiveAgent. Nasza organizacja wewnętrzna stała się znacznie lepsza dzięki prostemu przypisywaniu wiadomości e-mail, dodawaniu wewnętrznych komentarzy do wiadomości e-mail i jasnemu przeglądowi, kto do tej pory pracował nad wiadomością e-mail. LiveAgent oszczędza nam dużo czasu przy przetwarzaniu naszych codziennych wiadomości e-mail. Dzięki wielu funkcjom, które oferuje LiveAgent, przetwarzamy zgłoszenia dwa razy szybciej, dzięki czemu możemy szybciej udzielać odpowiedzi naszym klientom. Nasza sprzedaż znacznie wzrosła dzięki ulepszonej obsłudze klienta, która jest możliwa między innymi dzięki LiveAgent.

Co nasi pracownicy myślą o LiveAgent?

Posiadanie aplikacji help desk to fajne, innowacyjne i pomocne narzędzie, ale pracownicy muszą umieć z nią pracować i być zadowoleni. Nasi agenci we FrëschKëscht uwielbiają pracować z LiveAgent. Jak dotąd nie otrzymaliśmy ani jednej negatywnej opinii na temat oprogramowania. Jest to oprogramowanie, które jest bardzo łatwe do nauczenia w porównaniu z wieloma innymi programami pomocy technicznej. Naszym zdaniem jest to bardzo ważna kwestia, aby agenci, którzy z nią współpracowali, później też muszą być usatysfakcjonowani. Każdego dnia nasi pracownicy chętnie przetwarzają wiadomości e-mail za pomocą LiveAgent zamiast zajmować się standardową nieustrukturyzowaną i czasochłonną skrzynką pocztową.

Gilles HEINESCH- Co-Founder @FrëschKëscht

Sprawdź resztę historii

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x