Nie jesteś zadowolony z ZenDesk Talk? Szukasz innego rozwiązania dla swojego call center?
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla obsługi klienta dla Twojej firmy. W jednej cenie dostaniesz wsparcie email, czatu na żywo, mediów społecznościowych, bazę wiedzy i call center.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Wśród wielu funkcji LiveAgent znajdziesz też integrację call center. Jej instalacja jest szybka i prosta!
Ponad 175 funkcji, z którymi Twoja praca będzie łatwiejsza i przyjemniejsza.
LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz poszczególne funkcje i dostosuj oprogramowanie do swoich potrzeb.
LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.
Jeśli szukasz niezawodnej i taniej alternatywy dla swojego oprogramowania, to miejsce dla Ciebie!
LiveAgent jest jednym z najczęściej recenzowanych oprogramowań obsługi klienta na rynku. Nasze zaawansowane narzędzia kupisz w przystępnej cenie. LiveAgent to ponad 175 funkcji i więcej niż 40 integracji, z którymi Twoja praca będzie łatwiejsza, a obsługa klienta lepsza.
Nie rezygnuj z call center! Call center od LiveAgent zainstalujesz szybko i bezproblemowo. Po instalacji możesz obsługiwać klientów przez przeglądarkę, telefon czy inne wybrane urządzenie.
Zapomnij o zewnętrznych dostawcach. LiveAgent zajmie się wszystkim, a Ty możesz się po prostu zalogować i zająć swoją pracą.
Narzędzia, z którymi zapewnisz klientom świetną obsługę, wcale nie muszą być takie drogie. Plany LiveAgent w przystępnych cenach są pełne przydatnych narzędzi, funkcji i integracji.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach