Szukasz alternatywy dla HappyFox?

HappyFox to dobre oprogramowanie do obsługi klienta, które posiada system ticketowy, zarządzanie wiedzą i intuicyjny interfejs. Jednak jeśli szukasz alternatywy dla HappyFox, weź pod uwagę LiveAgent.

W LiveAgent rozumiemy, że świetne oprogramowanie wymaga świetnej obsługi klienta. Dlatego stworzyliśmy kompleksowy system obsługi klienta, który zwiększy efektywność twojego zespołu, satysfakcję twoich klientów i pozwoli ci zaoszczędzić. Odkryj zalety uniwersalnej skrzynki odbiorczej, hybrydowego systemu ticketowego, funkcji zgłaszania i więcej.

LiveAgent obsłużył już 15 tysięcy firm i 150 milionów użytkowników końcowych. Dołącz do nich i zapewnij swoim klientom obsługę najwyższej klasy. Z nami to łatwe.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Kompleksowa alternatywa dla HappyFox

LiveAgent korzysta z uniwersalnej skrzynki odbiorczej, hybrydowego systemu ticketowego, automatyzacji oraz funkcji analitycznych, zgłaszania i grywalizacji. Jest też wielojęzyczny. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych językach częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety.

Przenieś swoją obsługę klienta na wyższy poziom z LiveAgent już dziś.

Najszybszy widget z chatem

Jeśli szukasz alternatywy dla HappyFox i szybkość jest dla ciebie ważnym czynnikiem, LiveAgent może być opcją dla ciebie. LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem chatu na rynku — jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Szybki widget chatu to doskonały sposób, żeby zamienić odwiedzających w klientów. Według raportu eMarketer, 35% więcej ludzi dokonuje zakupu po skorzystaniu z chatu. Dzieje się tak dlatego, że klienci natychmiast otrzymują odpowiedzi na pytania dotyczące zakupu.

Najszybszy czat na żywo na rynku

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, co wyróżnia LiveAgent spośród innych systemów

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi satysfakcję klientów i współczynnik klikalności.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich pracowników i odpowiedz na więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępny cenowo

Zaoszczędź pieniądze! LiveAgent jest tańszy od innych systemów obsługi klienta.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogactwo przydatnych funkcji

Z 179 funkcjami wsparcia obsługa klienta staje się dziecinnie prosta.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Więcej za mniej z LiveAgent

Przy wyborze dobrego oprogramowania do obsługi klienta na pewno zależy ci na tym, żeby mądrze zainwestować swoje pieniądze. Jeśli szukasz konkurencyjnej alternatywy dla HappyFox, weź pod uwagę LiveAgent. Dzięki naszemu oprogramowaniu zwiększysz produktywność swojego zespołu obsługi klienta, satysfakcję klientów i jednocześnie zaoszczędzisz pieniądze. Wypróbuj LiveAgent już dziś. Z LiveAgent dostajesz więcej na mniej.

Dlaczego nie spróbować czegoś lepszego?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2020. Stanowi świetną alternatywę dla HappyFox. Z LiveAgent zaoszczędzisz czas i pieniądze, dzięki czemu będziesz mógł/mogła skupić się na tym, co najważniejsze — na budowaniu relacji ze swoimi klientami.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Porównanie LiveAgent vs. HappyFox

Sprawdź, jak wypadliśmy w porównaniu do HappyFox według recenzji klientów na Capterra

tabela porównująca LiveAgent i HappyFox

Dane z 01/23/2020

Sprawdź, dlaczego nasi klienci uznali LiveAgent za najlepszą alternatywę dla HappyFox

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Porównaj nas z innym oprogramowaniem

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla HappyFox
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Modulus to firma świadcząca usługi Voice over Internet Protocol. Przeczytaj o integracji Modulus w LiveAgent i jej zaletach.

Modulus

Połącz Modulus VoIP z LiveAgent! Zyskaj elastyczność, oszczędność kosztów i kompatybilność. Darmowa integracja dla subskrybentów!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x