Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?

Wiesz, że ponad połowa klientów woli komunikować się przez czat na żywo zamiast dzwonić bezpośrednio do firmy? Darmowe oprogramowanie czatu na żywo przynosi korzyści zarówno Twoim klientom, jak i pracownikom. Zwiększ satysfakcję klientów, produktywność pracowników i oszczędności, oraz skróć czas odpowiedzi. Według CrazyEgg, 38% klientów chętniej robi zakupy w firmach, które obsługują czat na żywo.

Wypróbuj nasz darmowy czat na żywo już dziś. Nasza darmowa aplikacja czatu oferuje najszybszy widget czatu na rynku. Aplikacja obsługuje wielojęzyczne widgety i możesz dostosować ją do swoich potrzeb.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Korzyści płynące z używania darmowej aplikacji live chat

Skorzystaj z darmowego oprogramowania czatu na żywo dla swojej strony internetowej i ciesz się poniższymi korzyściami:

call center track calls history - icon

Krótszy czas reakcji

Darmowa funkcja obsługi zgłoszeń, która pozwala skrócić czas potrzebny na rozwiązanie problemu.

Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Wszystko w jednym miejscu

Twój zespół obsługi klienta może obsługiwać wiadomości z wielu kanałów w jednym miejscu.

hearts - icon

Większa satysfakcja klientów

Możliwość budowania cennych relacji zarówno ze swoimi zaufanymi, jak i nowymi, klientami.

Fast live chat

Większa produktywność zespołu

Dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej Twoi pracownicy potrzebują mniej czasu na rozwiązywanie zapytań klientów.

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku. Kiedy porównasz parametry widgetów czatu LiveAgent i konkurencji, zauważysz, że LiveAgent jest najszybszy. Widget czatu LiveAgent jest aktualizowany co 2,5 sekundy, a widgety czatu konkurencji potrzebują aż 3,3 – 3,9 sekundy.

Szybki widget czatu to efektywny sposób na zamienienie odwiedzających w kupujących. Według raportu eMarketer, 35% więcej ludzi dokonuje zakupu po użyciu czatu na żywo.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Funkcje darmowego oprogramowania czatu na żywo

Nasze darmowe narzędzie czatu na żywo możesz w pełni dostosować do swoich potrzeb. LiveAgent obsługuje też wiele języków. Co więcej, z naszym darmowym oprogramowaniem czatu możesz skorzystać z darmowego systemu obsługi zgłoszeń z uniwersalną skrzynką odbiorczą, call center i bazą wiedzy/centrum klienta.

Z naszym darmowym narzędziem live chat zyskujesz 7-dniową historię wyszukiwania zgłoszeń oraz jedną integrację (jeden przycisk czatu na żywo, adres email, formularz kontaktowy lub numer telefonu). Jeśli potrzebujesz innych funkcji, takich jak nielimitowana historia wyszukiwania, integracja mediów społecznościowych czy funkcje automatyzacji, sprawdź nasze płatne plany.

Łatwa integracja strony internetowej

LiveAgent powstał, żeby zaoszczędzić twój cenny czas. Łatwa integracja typu kopiuj-wklej w kilka sekund łączy Cię z klientami. LiveAgent kolejkuje i przydziela przychodzące wiadomości odpowiednim członkom zespołu i szybko ustala dostępność pracowników, którzy zaczynają i kończą swoją zmianę.

Darmowy czat na żywo to rozwiązanie problemów w obsłudze klienta

snail-icon

Długie oczekiwanie na odpowiedź

12% Amerykanów uważa “powolność” za główny powód frustracji przy obsłudze klienta. Statista

missing features - icon

Brak komunikacji wewnątrz zespołu

72% klientów uważa, że wyjaśnianie tego samego problemu wielu osobom jest oznaką złej obsługi klienta. Dimensional Research

heartbroken-icon

Frustracja klientów

1/3 klientów twierdzi, że wystarczy jeden nieprzyjemny incydent związany z obsługą klienta, żeby rozważyć zmianę firmy. American Express

Recover missing details

Brak przejrzystości

72% klientów mówi, że oczekuje od pracowników obsługi tego, żeby “wiedzieli, kim są klienci, co kupili i czym mogą być zainteresowani”. Microsoft

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Wypróbuj nasze darmowe narzędzie czatu na żywo lub wybierz jeden z naszych płatnych planów, żeby uzyskać nielimitowany dostęp do historii zgłoszeń, dodatkowe funkcje, nieograniczoną liczbę przycisków czatu na żywo, adresów email, numerów telefonu i formularzy kontaktu.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

Will I ever be charged to use the software?

No, LiveAgent provides a free account without any hidden costs. Moreover, there are no credit card details required to obtain a free account.

How live chat tools work?

After implementing a chat button on your website, you can start chatting with customers immediately. Whenever a visitor comes to your website, a chat button is displayed. After that, the customers have the option to contact you via a chat window. If the customer decides to do so, a ticket will be generated and shown in your Universal inbox.

Is live chat a real person?

The live chat is a button that provides a fast communication channel for an agent to respond to customer requests as soon as possible.

Related Articles to Darmowe narzędzie czatu na żywo
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

LiveAgent jest uznawany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. Użytkownicy doceniają łatwość obsługi i funkcjonalność, a także jego efektywność w przyśpieszeniu i usprawnieniu obsługi klienta. Narzędzie umożliwia agentom zapewnienie lepszego i dokładniejszego wsparcia, dzięki czemu wzrasta satysfakcja klientów i sprzedaż. LiveAgent został także postrzegany jako opłacalne rozwiązanie, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

LiveAgent zapewnia bezpłatne oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które usprawnia komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu na żywo, centrum obsługi telefonicznej oraz bazy wiedzy w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.

Szukasz alternatywy dla CallHub? Właśnie udało Ci się ją znaleźć! LiveAgent oferuje wsparcie omnichannel i mnóstwo funkcji w świetnej cenie.

Szukasz alternatywy dla CallHub?

LiveAgent to alternatywa dla Novocall i ZenDesk Talk w obsłudze klienta. Oferują oni wiele funkcji, w tym szybsze przydzielanie zgłoszeń, interaktywne widgety, personalizację subdomeny i natychmiastową opinię zwrotną. Darmowe wersje próbne są dostępne na 7 lub 30 dni bez potrzeby używania karty kredytowej. LiveAgent jest także uważany za najlepsze oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku.

Zachęć odwiedzających witrynę do działania dzięki proaktywnym zaproszeniom na czat. Twoje niestandardowe zaproszenie wyświetli się klientowi podczas przeglądania.

Proaktywne zaproszenia do czatu

Proaktywne zaproszenia do czatu online to skuteczny sposób na zwiększenie konwersji i zadowolenia klienta. Warto jednak pamiętać o kilku zasadach, takich jak nie być zbyt nachalnym czy testować różne opcje. Wysokiej jakości wsparcie ze strony agentów jest preferowane przez większość klientów. LiveAgent oferuje zaawansowany system czatu, który pozwala zaprosić odwiedzających do rozmowy tylko wtedy, gdy mamy wolnych przedstawicieli. Utworzenie kilku zaproszeń na czat dla różnych grup klientów może również zwiększyć efektywność.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.

Migracja z Kustomer? LiveAgent może pomóc Ci obsłużyć wszystko, od e-maili po media społecznościowe i bazę wiedzy. Przeprowadź bezpłatną migrację już dziś.

Migracja Kustomer - LiveAgent

LiveAgent to wielokanałowy zestaw narzędzi, który pozwala zwiększyć zadowolenie klientów i produktywność agentów dzięki bazie wiedzy i Viberze. System obsługi zgłoszeń może być zintegrowany z ponad 140 aplikacjami, co ułatwia ujednolicone przepływy pracy. LiveAgent oferuje także pełną dostępność dla klientów przez e-mail, czat na żywo lub telefon.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo