Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?

Wiesz, że ponad połowa klientów woli komunikować się przez czat na żywo zamiast dzwonić bezpośrednio do firmy? Darmowe oprogramowanie czatu na żywo przynosi korzyści zarówno Twoim klientom, jak i pracownikom. Zwiększ satysfakcję klientów, produktywność pracowników i oszczędności, oraz skróć czas odpowiedzi. Według CrazyEgg, 38% klientów chętniej robi zakupy w firmach, które obsługują czat na żywo.

Wypróbuj nasz darmowy czat na żywo już dziś. Nasza darmowa aplikacja czatu oferuje najszybszy widget czatu na rynku. Aplikacja obsługuje wielojęzyczne widgety i możesz dostosować ją do swoich potrzeb.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Korzyści płynące z używania darmowej aplikacji live chat

Skorzystaj z darmowego oprogramowania czatu na żywo dla swojej strony internetowej i ciesz się poniższymi korzyściami:

call center track calls hitory

Krótszy czas reakcji

Darmowa funkcja obsługi zgłoszeń, która pozwala skrócić czas potrzebny na rozwiązanie problemu.

Connect favourite VoIP provider and contacts

Wszystko w jednym miejscu

Twój zespół obsługi klienta może obsługiwać wiadomości z wielu kanałów w jednym miejscu.

why liveagent 2

Większa satysfakcja klientów

Możliwość budowania cennych relacji zarówno ze swoimi zaufanymi, jak i nowymi, klientami.

The fastest live chat software on the market

Większa produktywność zespołu

Dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej Twoi pracownicy potrzebują mniej czasu na rozwiązywanie zapytań klientów.

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku. Kiedy porównasz parametry widgetów czatu LiveAgent i konkurencji, zauważysz, że LiveAgent jest najszybszy. Widget czatu LiveAgent jest aktualizowany co 2,5 sekundy, a widgety czatu konkurencji potrzebują aż 3,3 – 3,9 sekundy.

Szybki widget czatu to efektywny sposób na zamienienie odwiedzających w kupujących. Według raportu eMarketer, 35% więcej ludzi dokonuje zakupu po użyciu czatu na żywo.

livestat1 1
tour 03

Funkcje darmowego oprogramowania czatu na żywo

Nasze darmowe narzędzie czatu na żywo możesz w pełni dostosować do swoich potrzeb. LiveAgent obsługuje też wiele języków. Co więcej, z naszym darmowym oprogramowaniem czatu możesz skorzystać z darmowego systemu obsługi zgłoszeń z uniwersalną skrzynką odbiorczą, call center i bazą wiedzy/centrum klienta.

Z naszym darmowym narzędziem live chat zyskujesz 7-dniową historię wyszukiwania zgłoszeń oraz jedną integrację (jeden przycisk czatu na żywo, adres email, formularz kontaktowy lub numer telefonu). Jeśli potrzebujesz innych funkcji, takich jak nielimitowana historia wyszukiwania, integracja mediów społecznościowych czy funkcje automatyzacji, sprawdź nasze płatne plany.

Łatwa integracja strony internetowej

LiveAgent powstał, żeby zaoszczędzić twój cenny czas. Łatwa integracja typu kopiuj-wklej w kilka sekund łączy Cię z klientami. LiveAgent kolejkuje i przydziela przychodzące wiadomości odpowiednim członkom zespołu i szybko ustala dostępność pracowników, którzy zaczynają i kończą swoją zmianę.

Darmowy czat na żywo to rozwiązanie problemów w obsłudze klienta

slow snail

Długie oczekiwanie na odpowiedź

12% Amerykanów uważa “powolność” za główny powód frustracji przy obsłudze klienta. Statista

missing features

Brak komunikacji wewnątrz zespołu

72% klientów uważa, że wyjaśnianie tego samego problemu wielu osobom jest oznaką złej obsługi klienta. Dimensional Research

heartbroken heart

Frustracja klientów

1/3 klientów twierdzi, że wystarczy jeden nieprzyjemny incydent związany z obsługą klienta, żeby rozważyć zmianę firmy. American Express

Recover missing details

Brak przejrzystości

72% klientów mówi, że oczekuje od pracowników obsługi tego, żeby “wiedzieli, kim są klienci, co kupili i czym mogą być zainteresowani”. Microsoft

Wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Wypróbuj nasze darmowe narzędzie czatu na żywo lub wybierz jeden z naszych płatnych planów, żeby uzyskać nielimitowany dostęp do historii zgłoszeń, dodatkowe funkcje, nieograniczoną liczbę przycisków czatu na żywo, adresów email, numerów telefonu i formularzy kontaktu.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

Will I ever be charged to use the software?

No, LiveAgent provides a free account without any hidden costs. Moreover, there are no credit card details required to obtain a free account.

How live chat tools work?

After implementing a chat button on your website, you can start chatting with customers immediately. Whenever a visitor comes to your website, a chat button is displayed. After that, the customers have the option to contact you via a chat window. If the customer decides to do so, a ticket will be generated and shown in your Universal inbox.

Is live chat a real person?

The live chat is a button that provides a fast communication channel for an agent to respond to customer requests as soon as possible.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo