Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?

Wiesz, że ponad połowa klientów woli komunikować się przez czat na żywo zamiast dzwonić bezpośrednio do firmy? Darmowe oprogramowanie czatu na żywo przynosi korzyści zarówno Twoim klientom, jak i pracownikom. Zwiększ satysfakcję klientów, produktywność pracowników i oszczędności, oraz skróć czas odpowiedzi. Według CrazyEgg, 38% klientów chętniej robi zakupy w firmach, które obsługują czat na żywo.

Wypróbuj nasz darmowy czat na żywo już dziś. Nasza darmowa aplikacja czatu oferuje najszybszy widget czatu na rynku. Aplikacja obsługuje wielojęzyczne widgety i możesz dostosować ją do swoich potrzeb.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Korzyści płynące z używania darmowej aplikacji live chat

Skorzystaj z darmowego oprogramowania czatu na żywo dla swojej strony internetowej i ciesz się poniższymi korzyściami:

call center track calls history - icon

Krótszy czas reakcji

Darmowa funkcja obsługi zgłoszeń, która pozwala skrócić czas potrzebny na rozwiązanie problemu.

Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Wszystko w jednym miejscu

Twój zespół obsługi klienta może obsługiwać wiadomości z wielu kanałów w jednym miejscu.

hearts - icon

Większa satysfakcja klientów

Możliwość budowania cennych relacji zarówno ze swoimi zaufanymi, jak i nowymi, klientami.

Fast live chat

Większa produktywność zespołu

Dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej Twoi pracownicy potrzebują mniej czasu na rozwiązywanie zapytań klientów.

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem czatu na rynku. Kiedy porównasz parametry widgetów czatu LiveAgent i konkurencji, zauważysz, że LiveAgent jest najszybszy. Widget czatu LiveAgent jest aktualizowany co 2,5 sekundy, a widgety czatu konkurencji potrzebują aż 3,3 – 3,9 sekundy.

Szybki widget czatu to efektywny sposób na zamienienie odwiedzających w kupujących. Według raportu eMarketer, 35% więcej ludzi dokonuje zakupu po użyciu czatu na żywo.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Funkcje darmowego oprogramowania czatu na żywo

Nasze darmowe narzędzie czatu na żywo możesz w pełni dostosować do swoich potrzeb. LiveAgent obsługuje też wiele języków. Co więcej, z naszym darmowym oprogramowaniem czatu możesz skorzystać z darmowego systemu obsługi zgłoszeń z uniwersalną skrzynką odbiorczą, call center i bazą wiedzy/centrum klienta.

Z naszym darmowym narzędziem live chat zyskujesz 7-dniową historię wyszukiwania zgłoszeń oraz jedną integrację (jeden przycisk czatu na żywo, adres email, formularz kontaktowy lub numer telefonu). Jeśli potrzebujesz innych funkcji, takich jak nielimitowana historia wyszukiwania, integracja mediów społecznościowych czy funkcje automatyzacji, sprawdź nasze płatne plany.

Łatwa integracja strony internetowej

LiveAgent powstał, żeby zaoszczędzić twój cenny czas. Łatwa integracja typu kopiuj-wklej w kilka sekund łączy Cię z klientami. LiveAgent kolejkuje i przydziela przychodzące wiadomości odpowiednim członkom zespołu i szybko ustala dostępność pracowników, którzy zaczynają i kończą swoją zmianę.

Darmowy czat na żywo to rozwiązanie problemów w obsłudze klienta

snail-icon

Długie oczekiwanie na odpowiedź

12% Amerykanów uważa “powolność” za główny powód frustracji przy obsłudze klienta. Statista

missing features - icon

Brak komunikacji wewnątrz zespołu

72% klientów uważa, że wyjaśnianie tego samego problemu wielu osobom jest oznaką złej obsługi klienta. Dimensional Research

heartbroken-icon

Frustracja klientów

1/3 klientów twierdzi, że wystarczy jeden nieprzyjemny incydent związany z obsługą klienta, żeby rozważyć zmianę firmy. American Express

Recover missing details

Brak przejrzystości

72% klientów mówi, że oczekuje od pracowników obsługi tego, żeby “wiedzieli, kim są klienci, co kupili i czym mogą być zainteresowani”. Microsoft

LiveAgent Live Chat Demo | Live AgentP0Y0M0DT0H0M136SYoutube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Wypróbuj nasze darmowe narzędzie czatu na żywo lub wybierz jeden z naszych płatnych planów, żeby uzyskać nielimitowany dostęp do historii zgłoszeń, dodatkowe funkcje, nieograniczoną liczbę przycisków czatu na żywo, adresów email, numerów telefonu i formularzy kontaktu.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zDarmowe narzędzie czatu na żywo
Jeśli chcesz zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę klienta, rozpocznij od bezpłatnego oprogramowania wirtualnego centrum obsługi telefonicznej.

Darmowe narzędzie call center

Jeśli chcesz zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę klienta, rozpocznij od bezpłatnego oprogramowania wirtualnego centrum obsługi telefonicznej.

Najlepsze alternatywy dla czatu na żywo zawierają określony zestaw funkcji, które zapewnią Ci sukces. Dowiedz się, na jakie funkcje zwrócić uwagę!

Odkryj najlepszą alternatywę czatu na żywo

Najlepsze alternatywy dla czatu na żywo zawierają określony zestaw funkcji, które zapewnią Ci sukces. Dowiedz się, na jakie funkcje zwrócić uwagę!

Czat na żywo to jedno z narzędzi oprogramowania help desk, które umożliwia klientom kontakt z Tobą za pośrednictwem Twojej strony internetowej.

Obsługa czatu na żywo

Zwiększ zadowolenie klientów dzięki szybkiemu czatowi na żywo! Wypróbuj darmową 14-dniową wersję próbną LiveAgent.

LiveAgent oferuje ponad 15 zaawansowanych funkcji czatu na żywo, które pomogą Ci nawiązać kontakt z klientami i zapewnić lepszą obsługę klienta.

Funkcje czatu na żywo

LiveAgent oferuje ponad 15 zaawansowanych funkcji czatu na żywo, które pomogą Ci nawiązać kontakt z klientami i zapewnić lepszą obsługę klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x