Szukasz alternatywy dla TeamSupport?

Czy chciałbyś jeszcze lepiej pomagać swoim klientom z kompleksowym oprogramowaniem wsparcia?

Wypróbuj LiveAgent już dziś. LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj klientom obsługę poprzez wszystkie istotne kanały. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

live chat increases sales

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swojego zespołu i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych 3 płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje, żeby dostosować oprogramowanie do swoich potrzeb.

app installation - illustration

Kompleksowa alternatywa dla TeamSupport

Podnieś poziom obsługi klienta z LiveAgent. Mamy wszystko, czego potrzebujesz — email, czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy oraz ponad 175 funkcji i 40 integracji.

Dzięki dobremu oprogramowaniu możesz skupić się na tym, co istotne i zapewniać jeszcze lepsze wsparcie swoim klientom.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najlepszych narzędzi do błyskawicznej i skutecznej obsługi klienta. Dlatego prędkość ma znaczenie.

LiveAgent posiada najszybszy widget czatu na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy. Zobaczysz nawet, co piszą twoi klienci, zanim w ogóle wyślą wiadomość. Przygotuj odpowiedzi i zaskocz ich swoim profesjonalizmem.

Watch the website loading time
Savings illustration

Z ręką na sercu

Obsługa klienta wcale nie musi być taka droga. LiveAgent oferuje 3 płatne plany, bogate w narzędzia i funkcje, dzięki którym zapewnisz klientom wyjątkowe wsparcie.

Sprawdź plany, żeby poznać szczegóły.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

man and woman winners-illustration

Gotowy/a na zmianę?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zAlternatywa dla TeamSupport

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo