Szukasz alternatywy dla TeamSupport?

Czy chciałbyś jeszcze lepiej pomagać swoim klientom z kompleksowym oprogramowaniem wsparcia?

Wypróbuj LiveAgent już dziś. LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj klientom obsługę poprzez wszystkie istotne kanały. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

live chat increases sales

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swojego zespołu i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych 3 płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje, żeby dostosować oprogramowanie do swoich potrzeb.

app installation - illustration

Kompleksowa alternatywa dla TeamSupport

Podnieś poziom obsługi klienta z LiveAgent. Mamy wszystko, czego potrzebujesz — email, czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy oraz ponad 175 funkcji i 40 integracji.

Dzięki dobremu oprogramowaniu możesz skupić się na tym, co istotne i zapewniać jeszcze lepsze wsparcie swoim klientom.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najlepszych narzędzi do błyskawicznej i skutecznej obsługi klienta. Dlatego prędkość ma znaczenie.

LiveAgent posiada najszybszy widget czatu na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy. Zobaczysz nawet, co piszą twoi klienci, zanim w ogóle wyślą wiadomość. Przygotuj odpowiedzi i zaskocz ich swoim profesjonalizmem.

Watch the website loading time
Savings illustration

Z ręką na sercu

Obsługa klienta wcale nie musi być taka droga. LiveAgent oferuje 3 płatne plany, bogate w narzędzia i funkcje, dzięki którym zapewnisz klientom wyjątkowe wsparcie.

Sprawdź plany, żeby poznać szczegóły.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Gotowy/a na zmianę?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj nas z innymi rozwiązaniami

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla TeamSupport
    Zapoznaj się z naszą recenzją IVR od LiveAgent i dowiedz się, jak oceniliśmy jego działanie.

    Recenzja IVR od LiveAgent

    LiveAgent oferuje szeroki zakres rozwiązań dla klientów biznesowych, w tym wsparcie, przenoszenie danych i status systemu. Oferuje również program lojalnościowy i blog. Można skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej.

    Jak działa funkcja IVR od Twilio i czy jej wdrożenie jest łatwe? Dowiedz się w naszej recenzji Twilio.

    Recenzja IVR od Twilio

    Twilio oferuje elastyczne tworzenie IVR, łatwe wdrażanie i niezawodność. Nawigacja po menu może być trudna, a cena może być wysoka przy dużym użyciu. Overall, Twilio IVR działa świetnie i warto zainwestować czas i pieniądze.

    Sprawdź, jakie było nasze doświadczenie z IVR od CloudTalk i zobacz, czy to odpowiednie menu głosowe dla Twojej firmy.

    Recenzja IVR od CloudTalk

    CloudTalk oferuje kompleksowe rozwiązania IVR, umożliwiające łatwą konfigurację i dostosowanie rozgałęzień połączeń. Pomaga usprawnić komunikację w centrum kontaktowym, choć brakuje samouczka startowego. Interfejs jest przejrzysty, a funkcja IVR działa niezawodnie. Warto rozważyć, zwłaszcza wraz z innymi funkcjami w planie Essential za 30$ miesięcznie.

    Oprogramowanie IVR może zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenie klienta poprzez szybszy dostęp do informacji i redukcję kosztów operacyjnych. Jednak może być trudne w obsłudze i generować negatywne doświadczenia klientów. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania IVR, które oferują różne funkcje i możliwości, takie jak lokalny IVR i IVR w chmurze.

    Recenzje oprogramowania IVR (menu głosowego)

    Oprogramowanie IVR może zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenie klienta poprzez szybszy dostęp do informacji i redukcję kosztów operacyjnych. Jednak może być trudne w obsłudze i generować negatywne doświadczenia klientów. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania IVR, które oferują różne funkcje i możliwości, takie jak lokalny IVR i IVR w chmurze.

    Chcesz dowiedzieć się więcej o bazie wiedzy HelpCrunch? Zapoznaj się z naszym artykułem, żeby przekonać się, jak oprogramowanie wypadło w naszych testach.

    Recenzja bazy wiedzy HelpCrunch

    HelpCrunch oferuje innowacyjny edytor artykułów bazy wiedzy, choć nieco ukryty i ograniczony. Cennik zawiera trzy plany cenowe z różnymi funkcjami. Baza wiedzy jest wygodna i innowacyjna, ale użytkownicy muszą wziąć pod uwagę sposób wykorzystania pozostałych narzędzi z każdego planu.

    MessageBird to popularne rozwiązanie wśód oprogramowań IVR. Dowiedz się, jak sprawdza się w codziennym użytkownaiu w naszej recenzji.

    Recenzja IVR od MessageBird

    Partnerzy VoIP oferują program lojalnościowy. LiveAgent to świetna opcja dla mniejszych centrów kontaktowych. Prosta konfiguracja IVR i wielopoziomowe menu głosowe. Możliwości dostosowywania są jednak ograniczone.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x