Zdenerwowany z powodu działania Twojego oprogramowania help desk?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą OneDesk na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives background

Szukasz alternatywy dla OneDesk?

Wspieraj swoich klientów za pomocą jednego rozwiązania skoncentrowanego na tworzeniu skutecznego działu pomocy. Pozostań w kontakcie z klientami dzięki wielokanałowemu działowi pomocy, który obsługuje pocztę e-mail, czat na żywo, call center, portal klienta i media społecznościowe.

LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie, które pomoże Ci obsłużyć wszelkie przychodzące zgłoszenia klientów. Czytaj dalej, aby znaleźć dowiedz się więcej o narzędziach, funkcjach i korzyściach usługi LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Najszybszy czat na żywo w Twoim helpdesku

Czat na żywo to niesamowite narzędzie do obsługi klienta. Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki naszym proaktywnym zaproszeniom do czatu na żywo, dostosuj przyciski czatu lub przygotuj odpowiedzi, zanim klienci do Ciebie napiszą.

Odpowiadaj szybciej i sprawniej rozwiązuj problemy za pomocą czatu na żywo z LiveAgent. Jest obsługiwany przez różnorodność funkcji i działa błyskawicznie dzięki czas wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Wypróbuj nasz w pełni funkcjonalny czat na żywo

Najlepsze wielokanałowe doświadczenie

Zapewnienie wsparcia w wielu kanałach jest łatwe, gdy masz narzędzie do tworzenia kopii zapasowych. LiveAgent jest wyposażony w system zgłoszeniowy, który gromadzi całą komunikację w jednym miejscu. Następnie są filtrowane, zorganizowane i podawane agentom obsługi klienta w zależności od priorytetu i dostępności.

Zorganizuj swoje zgłoszenia e-mailowe, czaty, połączenia, bazę wiedzy artykuły i media społecznościowe Viber, Facebook, Twitter i Instagram w jednym miejscu i obsłuż wszystko jak profesjonalista.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Zapewnij wsparcie we wszystkich ważnych kanałach klientów

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Wsparcie w mediach społecznościowych to podstawa

Facebook, Twitter, Instagram mogą być używane nie tylko do udostępniania zdjęć kotów i zabawnych memów. Media społecznościowe stały się w pełni funkcjonalnym kanałem biznesowym, narzędziem marketingowym i tak, zgadłeś – skutecznym kanałem obsługi klienta.

Pomóż i wesprzyj swoich klientów w mediach społecznościowych dzięki naszemu ujednoliconemu rozwiązaniu wielokanałowemu. Śledź swoje kanały mediów społecznościowych. Możesz także dodać Viber, aby dodać klientom inny sposób na dotarcie do Ciebie.

Połącz się z LiveAgent i dotrzyj do większej liczby klientów

Pomoże Ci support LiveAgent

Możesz skontaktować się z nami 24/7 przez e-mail, czat na żywo, telefon lub przejrzyj artykuły w naszym portalu klienta zawsze, gdy potrzebujesz informacji. Akademia LiveAgent jest bezpłatna i zawiera wiele przydatnych informacji na temat obsługi klienta i oprogramowania help desk.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów i zobacz, dlaczego zdecydowali się zacząć używać LiveAgent jako jedynego rozwiązania pomocy technicznej.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Dołącz do LiveAgenta już dziś

Obejrzyj film, aby zobaczyć wszystko, co LiveAgent ma do zaoferowania. Możesz także przejrzeć nasze niedrogie plany cenowe, aby sprawdzić, który z nich odpowiada Twojej firmie.

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś i zapewnij obsługę klienta za pomocą LiveAgent. Informacje o karcie kredytowej nie są wymagane i nie są wymagane żadne zobowiązania.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Artykuły powiązane zAlternatywa OneDesk
LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.

Ogłoszenie integracji Twittera

LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo