Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zdenerwowany z powodu działania Twojego oprogramowania help desk?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą OneDesk na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
Alternatywa OneDesk
Alternatives background

Szukasz alternatywy dla OneDesk?

Wspieraj swoich klientów za pomocą jednego rozwiązania skoncentrowanego na tworzeniu skutecznego działu pomocy< /strong>. Pozostań w kontakcie z klientami dzięki wielokanałowemu działowi pomocy, który obsługuje pocztę e-mail, czat na żywo, call center, portal klienta i media społecznościowe.

LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie, które pomoże Ci obsłużyć wszelkie przychodzące zgłoszenia klientów. Czytaj dalej, aby znaleźć dowiedz się więcej o narzędziach, funkcjach i korzyściach usługi LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Najszybszy czat na żywo w Twoim helpdesku

Czat na żywo to niesamowite narzędzie do obsługi klienta. Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki naszym proaktywnym zaproszeniom do czatu na żywo, dostosuj przyciski czatu lub przygotuj odpowiedzi, zanim klienci do Ciebie napiszą.

Odpowiadaj szybciej i sprawniej rozwiązuj problemy za pomocą czatu na żywo z LiveAgent. Jest obsługiwany przez różnorodność funkcji i działa błyskawicznie dzięki czas wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.

Wypróbuj nasz w pełni funkcjonalny czat na żywo

Najlepsze wielokanałowe doświadczenie

Zapewnienie wsparcia w wielu kanałach jest łatwe, gdy masz narzędzie do tworzenia kopii zapasowych. LiveAgent jest wyposażony w system zgłoszeniowy, który gromadzi całą komunikację w jednym miejscu. Następnie są filtrowane, zorganizowane i podawane agentom obsługi klienta w zależności od priorytetu i dostępności.

Zorganizuj swoje zgłoszenia e-mailowe, czaty, połączenia, bazę wiedzy artykuły i media społecznościowe Viber, Facebook, Twitter i Instagram w jednym miejscu i obsłuż wszystko jak profesjonalista.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Zapewnij wsparcie we wszystkich ważnych kanałach klientów

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Wsparcie w mediach społecznościowych to podstawa

Facebook, Twitter, Instagram mogą być używane nie tylko do udostępniania zdjęć kotów i zabawnych memów. Media społecznościowe stały się w pełni funkcjonalnym kanałem biznesowym, narzędziem marketingowym i tak, zgadłeś – skutecznym kanałem obsługi klienta.

Pomóż i wesprzyj swoich klientów w mediach społecznościowych dzięki naszemu ujednoliconemu rozwiązaniu wielokanałowemu. Śledź swoje kanały mediów społecznościowych. Możesz także dodać Viber, aby dodać klientom inny sposób na dotarcie do Ciebie.

Połącz się z LiveAgent i dotrzyj do większej liczby klientów

Pomoże Ci support LiveAgent

Możesz skontaktować się z nami 24/7 przez e-mail, czat na żywo, telefon lub przejrzyj artykuły w naszym portalu klienta zawsze, gdy potrzebujesz informacji. Akademia LiveAgent jest bezpłatna i zawiera wiele przydatnych informacji na temat obsługi klienta i oprogramowania help desk.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów i zobacz, dlaczego zdecydowali się zacząć używać LiveAgent jako jedynego rozwiązania pomocy technicznej.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Dołącz do LiveAgenta już dziś

Obejrzyj film, aby zobaczyć wszystko, co LiveAgent ma do zaoferowania. Możesz także przejrzeć nasze niedrogie plany cenowe, aby sprawdzić, który z nich odpowiada Twojej firmie.

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś i zapewnij obsługę klienta za pomocą LiveAgent. Informacje o karcie kredytowej nie są wymagane i nie są wymagane żadne zobowiązania.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

FAQ

Jaka jest dobra alternatywa dla OneDesk Hesk?

Istnieje wiele alternatyw, ale tylko niektóre z nich mogą dorównać OneDesk. LiveAgent oferuje wielokanałowy system sprzedaży biletów za uczciwą cenę. Oferuje również różnorodne funkcje zwiększające produktywność i ponad 140 integracji z innym oprogramowaniem.

Jakie są korzyści z przejścia z OneDesk na LiveAgent?

Podczas gdy OneDesk obejmuje najważniejsze kanały komunikacji z klientami, LiveAgent ma również dodatkową zaletę mediów społecznościowych. Możesz zapewnić wsparcie za pomocą Facebooka, Twittera i Instagrama. Obsługuje również Viber i zapewnia dużą liczbę integracji.

Czy LiveAgent oferuje czat na żywo?

Tak, Live Agent ma jeden z najszybszych widżetów czatu na żywo dostępnych na rynku. Pokazywał szybkość wyświetlania czatu w 2,5 sekundy.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo