Wspieraj swoich klientów za pomocą jednego rozwiązania skoncentrowanego na tworzeniu skutecznego działu pomocy. Pozostań w kontakcie z klientami dzięki wielokanałowemu działowi pomocy, który obsługuje pocztę e-mail, czat na żywo, call center, portal klienta i media społecznościowe.
LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie, które pomoże Ci obsłużyć wszelkie przychodzące zgłoszenia klientów. Czytaj dalej, aby znaleźć dowiedz się więcej o narzędziach, funkcjach i korzyściach usługi LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.
Czat na żywo to niesamowite narzędzie do obsługi klienta. Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki naszym proaktywnym zaproszeniom do czatu na żywo, dostosuj przyciski czatu lub przygotuj odpowiedzi, zanim klienci do Ciebie napiszą.
Odpowiadaj szybciej i sprawniej rozwiązuj problemy za pomocą czatu na żywo z LiveAgent. Jest obsługiwany przez różnorodność funkcji i działa błyskawicznie dzięki czas wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.
Zapewnienie wsparcia w wielu kanałach jest łatwe, gdy masz narzędzie do tworzenia kopii zapasowych. LiveAgent jest wyposażony w system zgłoszeniowy, który gromadzi całą komunikację w jednym miejscu. Następnie są filtrowane, zorganizowane i podawane agentom obsługi klienta w zależności od priorytetu i dostępności.
Zorganizuj swoje zgłoszenia e-mailowe, czaty, połączenia, bazę wiedzy artykuły i media społecznościowe– Viber, Facebook, Twitter i Instagram w jednym miejscu i obsłuż wszystko jak profesjonalista.
Facebook, Twitter, Instagram mogą być używane nie tylko do udostępniania zdjęć kotów i zabawnych memów. Media społecznościowe stały się w pełni funkcjonalnym kanałem biznesowym, narzędziem marketingowym i tak, zgadłeś – skutecznym kanałem obsługi klienta.
Pomóż i wesprzyj swoich klientów w mediach społecznościowych dzięki naszemu ujednoliconemu rozwiązaniu wielokanałowemu. Śledź swoje kanały mediów społecznościowych. Możesz także dodać Viber, aby dodać klientom inny sposób na dotarcie do Ciebie.
Możesz skontaktować się z nami 24/7 przez e-mail, czat na żywo, telefon lub przejrzyj artykuły w naszym portalu klienta zawsze, gdy potrzebujesz informacji. Akademia LiveAgent jest bezpłatna i zawiera wiele przydatnych informacji na temat obsługi klienta i oprogramowania help desk.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów i zobacz, dlaczego zdecydowali się zacząć używać LiveAgent jako jedynego rozwiązania pomocy technicznej.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Obejrzyj film, aby zobaczyć wszystko, co LiveAgent ma do zaoferowania. Możesz także przejrzeć nasze niedrogie plany cenowe, aby sprawdzić, który z nich odpowiada Twojej firmie.
Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś i zapewnij obsługę klienta za pomocą LiveAgent. Informacje o karcie kredytowej nie są wymagane i nie są wymagane żadne zobowiązania.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Ogłoszenie integracji Twittera
LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team