Wspieraj swoich klientów za pomocą jednego rozwiązania skoncentrowanego na tworzeniu skutecznego działu pomocy. Pozostań w kontakcie z klientami dzięki wielokanałowemu działowi pomocy, który obsługuje pocztę e-mail, czat na żywo, call center, portal klienta i media społecznościowe.
LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie, które pomoże Ci obsłużyć wszelkie przychodzące zgłoszenia klientów. Czytaj dalej, aby znaleźć dowiedz się więcej o narzędziach, funkcjach i korzyściach usługi LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Czat na żywo to niesamowite narzędzie do obsługi klienta. Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki naszym proaktywnym zaproszeniom do czatu na żywo, dostosuj przyciski czatu lub przygotuj odpowiedzi, zanim klienci do Ciebie napiszą.
Odpowiadaj szybciej i sprawniej rozwiązuj problemy za pomocą czatu na żywo z LiveAgent. Jest obsługiwany przez różnorodność funkcji i działa błyskawicznie dzięki czas wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy.
Zapewnienie wsparcia w wielu kanałach jest łatwe, gdy masz narzędzie do tworzenia kopii zapasowych. LiveAgent jest wyposażony w system zgłoszeniowy, który gromadzi całą komunikację w jednym miejscu. Następnie są filtrowane, zorganizowane i podawane agentom obsługi klienta w zależności od priorytetu i dostępności.
Zorganizuj swoje zgłoszenia e-mailowe, czaty, połączenia, bazę wiedzy artykuły i media społecznościowe – Viber, Facebook, Twitter i Instagram w jednym miejscu i obsłuż wszystko jak profesjonalista.
Facebook, Twitter, Instagram mogą być używane nie tylko do udostępniania zdjęć kotów i zabawnych memów. Media społecznościowe stały się w pełni funkcjonalnym kanałem biznesowym, narzędziem marketingowym i tak, zgadłeś – skutecznym kanałem obsługi klienta.
Pomóż i wesprzyj swoich klientów w mediach społecznościowych dzięki naszemu ujednoliconemu rozwiązaniu wielokanałowemu. Śledź swoje kanały mediów społecznościowych. Możesz także dodać Viber, aby dodać klientom inny sposób na dotarcie do Ciebie.
Możesz skontaktować się z nami 24/7 przez e-mail, czat na żywo, telefon lub przejrzyj artykuły w naszym portalu klienta zawsze, gdy potrzebujesz informacji. Akademia LiveAgent jest bezpłatna i zawiera wiele przydatnych informacji na temat obsługi klienta i oprogramowania help desk.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów i zobacz, dlaczego zdecydowali się zacząć używać LiveAgent jako jedynego rozwiązania pomocy technicznej.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Obejrzyj film, aby zobaczyć wszystko, co LiveAgent ma do zaoferowania. Możesz także przejrzeć nasze niedrogie plany cenowe, aby sprawdzić, który z nich odpowiada Twojej firmie.
Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś i zapewnij obsługę klienta za pomocą LiveAgent. Informacje o karcie kredytowej nie są wymagane i nie są wymagane żadne zobowiązania.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Ogłoszenie integracji Twittera
LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach