Alternatywa dla Heska - LiveAgent
LiveAgent jest uznawany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. Użytkownicy doceniają łatwość obsługi i funkcjonalność, a także jego efektywność w przyśpieszeniu i usprawnieniu obsługi klienta. Narzędzie umożliwia agentom zapewnienie lepszego i dokładniejszego wsparcia, dzięki czemu wzrasta satysfakcja klientów i sprzedaż. LiveAgent został także postrzegany jako opłacalne rozwiązanie, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
LiveAgent jest kompleksowym narzędziem do obsługi klienta, umożliwiającym otrzymywanie zgłoszeń z różnych kanałów komunikacji i posiadającym wiele zaawansowanych funkcji oraz integracji. Dostępna jest darmowa wersja próbna trwająca 7 lub 30 dni. Jest to idealna alternatywa dla narzędzi takich jak Smartsupp, Tawk czy Fronta. Tutaj firma może zdobyć niezawodny system zgłoszeń, wielokanałową komunikację i promocję swojej marki.
Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent
Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.
LiveAgent zachęca do skorzystania z 14-dniowego okresu próbnego oraz zapewnia wsparcie w ważnych kanałach. Firma zajmuje się migracją danych z osTicket do LiveAgent i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji. Szczegóły mogą być znalezione na stronie internetowej lub podczas rozmowy z pracownikami firmy.
Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?
Oprogramowanie pomocy technicznej oferuje wiele alternatywnych rozwiązań na rynku. Aby wybrać odpowiednie oprogramowanie, trzeba ocenić potrzeby i preferencje firmy i porównać różne programy. Należy rozważyć funkcje, ceny i projekt, a także zachować kompatybilność z preferencjami firmy.
LiveAgent is a customer service software that offers comprehensive features such as a customer portal, ticketing system, live chat, social media integrations, and SLA contracts. It helps companies improve customer retention, revenue, and agent workflow. Many users consider it the best live chat solution and recommend it for customer support. LiveAgent also provides a great alternative to Bitrix24 for providing the best customer service. Additionally, it's a good alternative to Qonvo for fast customer communication with attractive prices compared to similar apps. The software offers three paid plans with different features and integrations. LiveAgent has satisfied customers and positive reviews, and it's suitable for various industries and businesses. The company provides extensive support, data migration, status updates, and useful resources such as a blog, academy, and templates.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach