Czy jesteś firmą międzynarodową? Czy zapewniasz obsługę klienta w wielu językach? Pozwól agentom obsługi klienta używać LiveAgent w preferowanym przez nich języku. LiveAgent obsługuje obecnie 43 języki, a nowe tłumaczenia są dodawane regularnie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak to skonfigurować, przeczytaj Języki i tłumaczenia .
Lista dostępnych języków:
- angielski
- arabski
- bośniacki
- kataloński
- chorwacki
- czeski
- duński
- holenderski
- estoński
- filipiński
- fiński
- flamandzki
- francuski
- niemiecki
- grecki
- hebrajski
- węgierski
- uproszczony chiński
- tradycyjny chiński
- indonezyjski
- włoski
- japoński
- koreański
- łotewski
- litweski
- macedoński
- malajski
- czarnogórski (łaciński)
- norweski
- perski
- polski
- portugalski, brazylijski
- rumuński
- rosyjski
- serbski (łaciński)
- słowacki
- słoweński
- hiszpański
- szwedzki
- tajski
- turecki
- ukraiński
- wietnamski
Brakuje Twojego języka na tej liście?
Pomóż nam przetłumaczyć nowy język i uzyskaj 40% zniżki na swoje konto w chmurze LiveAgent. Wyślij nam e-mail , aby uzyskać więcej informacji.
Przegląd funkcji wielojęzycznych:
Widżety z możliwością dostosowania języka
Podczas dostosowywania / tworzenia widżetów w LiveAgent możesz łatwo ustawić preferowany język dla określonego działu. Dlatego jeśli działasz na rynkach z różnymi językami, możesz dostosować widżety swojej witryny .
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – widżety z możliwością dostosowania języka.
Wypróbuj LiveAgent ZA DARMO
Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij od razu ulepszać obsługę klienta dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu!
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.