Co to jest transfer zgłoszenia?
Zgłoszenia można przenosić między działami i / lub agentami. Domyślnie w pustej nowej instancji LiveAgent wszystkie zgłoszenia należą do działu ogólnego. Jeśli utworzysz więcej działów i dodasz więcej agentów, możesz wybrać z menu rozwijanego, aby przenieść własność zgłoszenia.
Wszystkie transfery zgłoszeń są opatrzone stemplem czasowym, a dokładny czas i osobę odpowiedzialną za transfer można zobaczyć w wątku ze zgłoszeniem.

Uwaga eksperta
Transfer zgłoszenia w LiveAgent pozwala na przenoszenie zgłoszeń między działami i agentami, co zwiększa efektywność obsługi. Każdy transfer jest opatrzony stemplem czasowym i widoczny w wątku zgłoszenia.

Przenieś swoje dane do LiveAgent
Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowana niż chatboty, 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent oferuje różne funkcje, takie jak czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel.
Przenosisz się z Chanenls do LiveAgent?
Wybierz swój język, przesiądź się na LiveAgent i zyskaj doskonałą obsługę klienta, wsparcie 24/7, przydatne narzędzia i integracje. Oszczędzaj z LiveAgent!
LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.