Chcesz poprawić obsługę klienta?

Pojęcie obsługi klienta bardzo się rozwinęło przez ostatnie 10 lat. Wcześniej, obsługa klienta polegała na relacjach międzyludzkich. Jednak ze wzrostem e-commerce, biznesy musiały dopasować swoją strategię customer service. Ogrom zgłoszeń przez media społecznościowe i czat wymógł wprowadzenie automatyzacji i chatbotów.

Te rozwiązania są bardzo efektywne kosztowo i pozwalają Ci oszczędzić wiele czasu przy odpowiadaniu na pytania. Trzeba pamiętać o zachowaniu ludzkiego elementu, którego czatboty nie są w stanie zapewnić. Jak? Znajdziesz tu kilka wskazówek, które poprawią Twoją obsługę klienta.

Definicja dobrej obsługi klienta

Czym jest obsługa klienta?

Obsługa klienta to wsparcie i obsługa, którą zapewniasz Twoim klientom przed, w trakcie i po zakupie. Konsultanci powinni być świetnie przygotowani, chętni do pomocy i rozumiejący w czasie całego procesu. Twoi klienci chcą czuć się docenieni na każdym kroku.

Czy wiesz, jak czują się Twoi klienci?

Przy poprawianiu obsługi klienta trzeba siąść i zadać trudne pytania. Czy Twoi klienci są zadowoleni z produktu i obsługi, które oferujesz? Często firmom wydaje się, że zapewniają świetne doświadczenie, ale klienci nie podzielają entuzjazmu. Jak możesz sprawdzić, czy są zadowoleni z Twojej firmy? Mierząc najważniejsze wskaźniki: CSAT, NPS, CES i FRT.

Uczucia klientów
Dobry wynik satysfakcji klienta

Jaki poziom zadowolenia klienta jest w porządku?

Celuj w wartość CSAT równą 80% lub wyższą, chociaż pamiętaj też o tym, że wartości będą się różnić w zależności od branży. CSAT jest dobrym wskaźnikiem tego, jak Twoja firma radzi sobie z obsługą klienta, ale warto też obserwować NPS, CES oraz FRT. Dopełni to obrazu i dostarczy wartościowych danych. Dzięki temu możesz zidentyfikować obszary wymagające poprawy i zwiększyć satysfakcję klientów.

Popraw obsługę klienta zbierając opinie ankietami

Większa satysfakcja i lojalność klientów

CSAT

Wskaźnik satysfakcji klienta informuje Cię o tym, jak bardzo klienci są zadowoleni z Twoich produktów i usług.

Net Promoter Score

NPS

Net promoter score pokazuje jak chętni są Twoi klienci do polecenia Twojej firmy innym.

CES wskaźnik wysiłku klienta

CES

Wskaźnik wysiłku klienta pokazuje jak łatwo lub trudno jest działać z Twoją firmą.

Wsparcie w czasie rzeczywistym

FRT

Czas do pierwszej odpowiedzi mierzy jak długo klient musi czekać, aż ktoś się z nim skontaktuje w sprawie pytania.

Zapewnij spersonalizowaną obsługę

71% klientów czuje frustrację, gdy ich doświadczenie zakupowe jest bezosobowe.

Błyskawiczne odpowiedzi
Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Zapewnij wielokanałowe wsparcie

90% konsumentów spodziewa się spójnych interakcji we wszystkich kanałach komunikacji.

Udzielaj błyskawicznych odpowiedzi

64% klientów chce otrzymać natychmiastowe wsparcie, niezależnie od kanału, którym się kontaktują.

Błyskawiczne odpowiedzi

Zadowolony klient to najlepszy klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Odznaki

Jak narzędzie może poprawić Twoją obsługę klienta?

System help desk pozwala Ci przechowywać ważne informacje o Twoich klientach, które wykorzystasz do personalizowania odpowiedzi na ich pytania.

Zapewniaj wsparcie 24/7 dzięki bazom wiedzy. Wypełnij je instrukcjami i FAQ albo zbuduj forum, gdzie klienci mogą pomagać sobie nawzajem.

Zbieranie opinii od klientów i analizowanie pracy Twoich agentów to świetny sposób na stałe rozwijanie Twojej obsługi klienta.

Narzędzie help desk może pomóc Ci w zapewnianiu szybkiego i wygodnego wsparcia przez czat na stronie, call center i bazy wiedzy. Dodaj do tego integracje z mediami społecznościowymi i funkcje automatyzacji.

Uprość komunikację z jednym pulpitem

Zbierz wszystkie pytania w jednym miejscu

Połącz wszystkie swoje kanały komunikacji (telefon, mail, media społecznościowe, czat na stronie, portal klienta) z LiveAgent. Kiedy dostajesz nowe pytanie, pojawia się ono w systemie jako zgłoszenie.

Z tego miejsca możesz zarządzać, obserwować i odpowiadać na wszystkie pytania. Uniwersalna skrzynka odbiorcza jest pełna funkcji, które ułatwiają zarządzanie zgłoszeniami: automatyzacją, tagami, działami i innymi opcjami.

Ułatw sobie pracę z naszym edytorem WYSIWYG

Twórz wspaniałe bazy wiedzy z naszym edytorem “What You See Is What You Get” – otrzymując w rezultacie dokładnie to, co widzisz w edytorze. Nasz program pozwala Ci na stworzenie wielu baz wiedzy, wewnętrznych i zewnętrznych. Wypełnij je instrukcjami, video, polami na feedback i sugestie, forami oraz FAQ.

Skuteczny edytor WYSIWYG
Inteligentne analizy i raporty

Miej dane klientów pod ręką

Nasz wbudowany CRM pozwala Ci szybko znaleźć potrzebne dane. Kiedy pracujesz nad zgłoszeniem, możesz podejrzeć wcześniejsze interakcje, zakupy i dane. Edytuj informacje w czasie rozmowy przez nasz czat na stronie i wbudowane call center.

Peter Komornik

LiveAgent łączy świetny czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, które pozwalają nam na dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Zapewniaj bieżące wsparcie

Szybkość to ważny czynnik wpływający na konwersję i zadowolenie obecnych klientów. Nasz czat na stronie jest obecnie najszybszym rozwiązaniem na rynku. Wykorzystaj go do proaktywnego zaczepienia Twoich klientów, gdy przeglądają stronę.

Obsługa klienta w czasie rzeczywistym
Analizuj wyniki

Analizuj swoje działania

Wykorzystaj nasze bogate funkcje analityki i raportowania. Zobacz statystyki obłożenia, oceń raporty wydajności i ucz się z ocen zadowolenia klientów. Zobacz, kto ma interakcje z Twoją firmą i obserwuj obsługę, którą otrzymują.

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dlaczego LiveAgent jest dobrym narzędziem do poprawy obsługi klienta?

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.

Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych branż wybrało LiveAgent do obsługi klientów.

Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w ustawieniu i użyciu. Kilka minut i już możesz korzystać z Twojego konta LiveAgent.

Najlepszy stosunek ceny do jakości

LiveAgent to zaawansowany system help desk który pomoże Ci poprawić jednocześnie Twoją obsługę klienta i wskaźnik konwersji. Wszystko to za bardzo konkurencyjną cenę – szczególnie przy tak szerokiej funkcjonalności, jaką oferuje. Przetestuj LiveAgent już dziś – nie musisz podpinać karty kredytowej!

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy podpięcia karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.