Pojęcie obsługi klienta bardzo się rozwinęło przez ostatnie 10 lat. Wcześniej, obsługa klienta polegała na relacjach międzyludzkich. Jednak ze wzrostem e-commerce, biznesy musiały dopasować swoją strategię customer service. Ogrom zgłoszeń przez media społecznościowe i czat wymógł wprowadzenie automatyzacji i chatbotów.
Te rozwiązania są bardzo efektywne kosztowo i pozwalają Ci oszczędzić wiele czasu przy odpowiadaniu na pytania. Trzeba pamiętać o zachowaniu ludzkiego elementu, którego czatboty nie są w stanie zapewnić. Jak? Znajdziesz tu kilka wskazówek, które poprawią Twoją obsługę klienta.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Obsługa klienta to wsparcie i obsługa, którą zapewniasz Twoim klientom przed, w trakcie i po zakupie. Konsultanci powinni być świetnie przygotowani, chętni do pomocy i rozumiejący w czasie całego procesu. Twoi klienci chcą czuć się docenieni na każdym kroku.
Przy poprawianiu obsługi klienta trzeba siąść i zadać trudne pytania. Czy Twoi klienci są zadowoleni z produktu i obsługi, które oferujesz? Często firmom wydaje się, że zapewniają świetne doświadczenie, ale klienci nie podzielają entuzjazmu. Jak możesz sprawdzić, czy są zadowoleni z Twojej firmy? Mierząc najważniejsze wskaźniki: CSAT, NPS, CES i FRT.
Celuj w wartość CSAT równą 80% lub wyższą, chociaż pamiętaj też o tym, że wartości będą się różnić w zależności od branży. CSAT jest dobrym wskaźnikiem tego, jak Twoja firma radzi sobie z obsługą klienta, ale warto też obserwować NPS, CES oraz FRT. Dopełni to obrazu i dostarczy wartościowych danych. Dzięki temu możesz zidentyfikować obszary wymagające poprawy i zwiększyć satysfakcję klientów.
Wskaźnik satysfakcji klienta informuje Cię o tym, jak bardzo klienci są zadowoleni z Twoich produktów i usług.
Net promoter score pokazuje jak chętni są Twoi klienci do polecenia Twojej firmy innym.
Wskaźnik wysiłku klienta pokazuje jak łatwo lub trudno jest działać z Twoją firmą.
Czas do pierwszej odpowiedzi mierzy jak długo klient musi czekać, aż ktoś się z nim skontaktuje w sprawie pytania.
71% klientów czuje frustrację, gdy ich doświadczenie zakupowe jest bezosobowe.
90% konsumentów spodziewa się spójnych interakcji we wszystkich kanałach komunikacji.
64% klientów chce otrzymać natychmiastowe wsparcie, niezależnie od kanału, którym się kontaktują.
Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.
System help desk pozwala Ci przechowywać ważne informacje o Twoich klientach, które wykorzystasz do personalizowania odpowiedzi na ich pytania.
Zapewniaj wsparcie 24/7 dzięki bazom wiedzy. Wypełnij je instrukcjami i FAQ albo zbuduj forum, gdzie klienci mogą pomagać sobie nawzajem.
Zbieranie opinii od klientów i analizowanie pracy Twoich agentów to świetny sposób na stałe rozwijanie Twojej obsługi klienta.
Narzędzie help desk może pomóc Ci w zapewnianiu szybkiego i wygodnego wsparcia przez czat na stronie, call center i bazy wiedzy. Dodaj do tego integracje z mediami społecznościowymi i funkcje automatyzacji.
Połącz wszystkie swoje kanały komunikacji (telefon, mail, media społecznościowe, czat na stronie, portal klienta) z LiveAgent. Kiedy dostajesz nowe pytanie, pojawia się ono w systemie jako zgłoszenie.
Z tego miejsca możesz zarządzać, obserwować i odpowiadać na wszystkie pytania. Uniwersalna skrzynka odbiorcza jest pełna funkcji, które ułatwiają zarządzanie zgłoszeniami: automatyzacją, tagami, działami i innymi opcjami.
Twórz wspaniałe bazy wiedzy z naszym edytorem “What You See Is What You Get” – otrzymując w rezultacie dokładnie to, co widzisz w edytorze. Nasz program pozwala Ci na stworzenie wielu baz wiedzy, wewnętrznych i zewnętrznych. Wypełnij je instrukcjami, video, polami na feedback i sugestie, forami oraz FAQ.
Nasz wbudowany CRM pozwala Ci szybko znaleźć potrzebne dane. Kiedy pracujesz nad zgłoszeniem, możesz podejrzeć wcześniejsze interakcje, zakupy i dane. Edytuj informacje w czasie rozmowy przez nasz czat na stronie i wbudowane call center.
LiveAgent łączy świetny czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, które pozwalają nam na dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Szybkość to ważny czynnik wpływający na konwersję i zadowolenie obecnych klientów. Nasz czat na stronie jest obecnie najszybszym rozwiązaniem na rynku. Wykorzystaj go do proaktywnego zaczepienia Twoich klientów, gdy przeglądają stronę.
Wykorzystaj nasze bogate funkcje analityki i raportowania. Zobacz statystyki obłożenia, oceń raporty wydajności i ucz się z ocen zadowolenia klientów. Zobacz, kto ma interakcje z Twoją firmą i obserwuj obsługę, którą otrzymują.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.
Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych branż wybrało LiveAgent do obsługi klientów.
Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.
W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w ustawieniu i użyciu. Kilka minut i już możesz korzystać z Twojego konta LiveAgent.
LiveAgent to zaawansowany system help desk który pomoże Ci poprawić jednocześnie Twoją obsługę klienta i wskaźnik konwersji. Wszystko to za bardzo konkurencyjną cenę – szczególnie przy tak szerokiej funkcjonalności, jaką oferuje. Przetestuj LiveAgent już dziś – nie musisz podpinać karty kredytowej!
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach