Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chcesz poprawić obsługę klienta?

Pojęcie obsługi klienta bardzo się rozwinęło przez ostatnie 10 lat. Wcześniej, obsługa klienta polegała na relacjach międzyludzkich. Jednak ze wzrostem e-commerce, biznesy musiały dopasować swoją strategię customer service. Ogrom zgłoszeń przez media społecznościowe i czat wymógł wprowadzenie automatyzacji i chatbotów.

Te rozwiązania są bardzo efektywne kosztowo i pozwalają Ci oszczędzić wiele czasu przy odpowiadaniu na pytania. Trzeba pamiętać o zachowaniu ludzkiego elementu, którego czatboty nie są w stanie zapewnić. Jak? Znajdziesz tu kilka wskazówek, które poprawią Twoją obsługę klienta.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Definition of good customer service

Czym jest obsługa klienta?

Obsługa klienta to wsparcie i obsługa, którą zapewniasz Twoim klientom przed, w trakcie i po zakupie. Konsultanci powinni być świetnie przygotowani, chętni do pomocy i rozumiejący w czasie całego procesu. Twoi klienci chcą czuć się docenieni na każdym kroku.

Czy wiesz, jak czują się Twoi klienci?

Przy poprawianiu obsługi klienta trzeba siąść i zadać trudne pytania. Czy Twoi klienci są zadowoleni z produktu i obsługi, które oferujesz? Często firmom wydaje się, że zapewniają świetne doświadczenie, ale klienci nie podzielają entuzjazmu. Jak możesz sprawdzić, czy są zadowoleni z Twojej firmy? Mierząc najważniejsze wskaźniki: CSAT, NPS, CES i FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Jaki poziom zadowolenia klienta jest w porządku?

Celuj w wartość CSAT równą 80% lub wyższą, chociaż pamiętaj też o tym, że wartości będą się różnić w zależności od branży. CSAT jest dobrym wskaźnikiem tego, jak Twoja firma radzi sobie z obsługą klienta, ale warto też obserwować NPS, CES oraz FRT. Dopełni to obrazu i dostarczy wartościowych danych. Dzięki temu możesz zidentyfikować obszary wymagające poprawy i zwiększyć satysfakcję klientów.

Popraw obsługę klienta zbierając opinie ankietami

Increased customer satisfaction and loyalty

CSAT

Wskaźnik satysfakcji klienta informuje Cię o tym, jak bardzo klienci są zadowoleni z Twoich produktów i usług.

Net Promoter Score

NPS

Net promoter score pokazuje jak chętni są Twoi klienci do polecenia Twojej firmy innym.

Customer effort score CES

CES

Wskaźnik wysiłku klienta pokazuje jak łatwo lub trudno jest działać z Twoją firmą.

Real time support

FRT

Czas do pierwszej odpowiedzi mierzy jak długo klient musi czekać, aż ktoś się z nim skontaktuje w sprawie pytania.

Zapewnij spersonalizowaną obsługę

71% klientów czuje frustrację, gdy ich doświadczenie zakupowe jest bezosobowe.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Zapewnij wielokanałowe wsparcie

90% konsumentów spodziewa się spójnych interakcji we wszystkich kanałach komunikacji.

Udzielaj błyskawicznych odpowiedzi

64% klientów chce otrzymać natychmiastowe wsparcie, niezależnie od kanału, którym się kontaktują.

Lightning fast responses

Zadowolony klient to najlepszy klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

badges

Jak narzędzie może poprawić Twoją obsługę klienta?

System help desk pozwala Ci przechowywać ważne informacje o Twoich klientach, które wykorzystasz do personalizowania odpowiedzi na ich pytania.

Zapewniaj wsparcie 24/7 dzięki bazom wiedzy. Wypełnij je instrukcjami i FAQ albo zbuduj forum, gdzie klienci mogą pomagać sobie nawzajem.

Zbieranie opinii od klientów i analizowanie pracy Twoich agentów to świetny sposób na stałe rozwijanie Twojej obsługi klienta.

Narzędzie help desk może pomóc Ci w zapewnianiu szybkiego i wygodnego wsparcia przez czat na stronie, call center i bazy wiedzy. Dodaj do tego integracje z mediami społecznościowymi i funkcje automatyzacji.

Streamline communication into single dashboard

Zbierz wszystkie pytania w jednym miejscu

Połącz wszystkie swoje kanały komunikacji (telefon, mail, media społecznościowe, czat na stronie, portal klienta) z LiveAgent. Kiedy dostajesz nowe pytanie, pojawia się ono w systemie jako zgłoszenie.

Z tego miejsca możesz zarządzać, obserwować i odpowiadać na wszystkie pytania. Uniwersalna skrzynka odbiorcza jest pełna funkcji, które ułatwiają zarządzanie zgłoszeniami: automatyzacją, tagami, działami i innymi opcjami.

Ułatw sobie pracę z naszym edytorem WYSIWYG

Twórz wspaniałe bazy wiedzy z naszym edytorem “What You See Is What You Get” – otrzymując w rezultacie dokładnie to, co widzisz w edytorze. Nasz program pozwala Ci na stworzenie wielu baz wiedzy, wewnętrznych i zewnętrznych. Wypełnij je instrukcjami, video, polami na feedback i sugestie, forami oraz FAQ.

Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Miej dane klientów pod ręką

Nasz wbudowany CRM pozwala Ci szybko znaleźć potrzebne dane. Kiedy pracujesz nad zgłoszeniem, możesz podejrzeć wcześniejsze interakcje, zakupy i dane. Edytuj informacje w czasie rozmowy przez nasz czat na stronie i wbudowane call center.

Peter Komornik

LiveAgent łączy świetny czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, które pozwalają nam na dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Zapewniaj bieżące wsparcie

Szybkość to ważny czynnik wpływający na konwersję i zadowolenie obecnych klientów. Nasz czat na stronie jest obecnie najszybszym rozwiązaniem na rynku. Wykorzystaj go do proaktywnego zaczepienia Twoich klientów, gdy przeglądają stronę.

Real-time customer support
Performance analyze

Analizuj swoje działania

Wykorzystaj nasze bogate funkcje analityki i raportowania. Zobacz statystyki obłożenia, oceń raporty wydajności i ucz się z ocen zadowolenia klientów. Zobacz, kto ma interakcje z Twoją firmą i obserwuj obsługę, którą otrzymują.

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Dlaczego LiveAgent jest dobrym narzędziem do poprawy obsługi klienta?

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.

Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych branż wybrało LiveAgent do obsługi klientów.

Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w ustawieniu i użyciu. Kilka minut i już możesz korzystać z Twojego konta LiveAgent.

Najlepszy stosunek ceny do jakości

LiveAgent to zaawansowany system help desk który pomoże Ci poprawić jednocześnie Twoją obsługę klienta i wskaźnik konwersji. Wszystko to za bardzo konkurencyjną cenę – szczególnie przy tak szerokiej funkcjonalności, jaką oferuje. Przetestuj LiveAgent już dziś – nie musisz podpinać karty kredytowej!

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy podpięcia karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo