Jednym ze sposobów zwiększenia efektywności czatu jest aktywacja funkcji zwana widokiem pisania w czasie rzeczywistym. Innymi słowy, jest to funkcja, która umożliwia agentom podgląd tekstu wpisywanego przez klienta w danej chwili.
Ogólnie rzecz biorąc, ta funkcja może dać agentom niezbędny czas na przeanalizowanie sytuacji i szybsze udzielenie dokładnej odpowiedzi.
Wiele firm, takich jak Paypal lub Ikea używają funkcji podglądu wiadomości, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta. Nie tylko pomaga to piszącym agentom szybciej znaleźć rozwiązanie, ale także daje im możliwość wykonywania wielu zadań jednocześnie. W ten sposób zwiększając ich ogólną wydajność.
Jak działa widok pisania w czasie rzeczywistym?
Zanim klient kliknie przycisk „Wyślij wiadomość”, masz szansę zobaczyć w czasie rzeczywistym, co pisze.
Dlatego daje więcej czasu na przygotowanie odpowiedzi lub rozwiązania problemu klienta. Klienci cenią szybkie i precyzyjne odpowiedzi
Przykład
Na powyższym obrazku widać, jak Agent pyta gościa: „ Cześć, jestem Andrej, w czym mogę pomóc? ”
W czasie rzeczywistym możesz zobaczyć, co pisze odwiedzający: „Cześć Andrej, potrzebuję pomocy…”
W międzyczasie Agent może przygotować swoją odpowiedź.
Jak aktywować funkcję widoku pisania w czasie rzeczywistym?
Aby wyświetlić podgląd wiadomości na czacie na żywo w czasie rzeczywistym, musisz:
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
2. Przejdź do Konfiguracje
3. Kliknij Czat -> Ustawienia czatu
4. Wyszukaj Pokaż tekst wpisywany przez klienta
5. Włącz
6. Zapisz
Ta funkcja jest opcjonalna. Dlatego jeśli zechcesz w którymś momencie ją dezaktywować, możesz to zrobić w ten sam sposób.
Korzyści biznesowe:
- Przewaga konkurencyjna
- Oszczędność czasu
- Lepszy CX (doświadczenie klienta)
- Zwiększa sprzedaż
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 30-day free trial and discover more help desk features.
Zasoby bazy wiedzy
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł Jak skonfigurować czat na żywo – LiveAgent.
Bonus:
Czy chciałbyś skrócić czas pisania swojej obsługi klienta?
LiveAgent zapewnia darmowy test pisania na czacie na żywo, aby pomóc Twoim agentom w codziennej poprawie.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.