Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

atomer

Atomer

Atomer zapewnia swoim klientom możliwość wynajęcia kompletnego systemu webowego, w którym w prosty sposób mogą tworzyć sklepy internetowe lub strony internetowe. Zespół zdaje sobie sprawę, że wysokiej klasy system nie może obejść się bez wysokiej jakości wsparcia technicznego. Po przetestowaniu wielu programów pomocy technicznej i systemów biletowych doszli do wniosku, że LiveAgent jest jedynym, który im odpowiada i spełnia wszystkie ich potrzeby.

Martin Drugaj z Atomer mówi: LiveAgent pomaga nam codziennie rozwiązywać zapytania klientów. Decyzja o skorzystaniu z tego oprogramowania pomocy technicznej była właściwym wyborem, a 95% zadowolenia klientów jest tego dowodem.

Atomer

Praca z LiveAgentem

Martin dodaje: „Nasi pracownicy z łatwością przyzwyczaili się do LiveAgent. Praca z LiveAgent jest łatwa i intuicyjna. Codziennie pomagamy naszym klientom w rozwiązywaniu ich zgłoszeń i naprawdę cieszymy się, że naszym narzędziem do tego jest LiveAgent. Oferuje doskonałą przejrzystość komunikacji między nami a klientem.”

„Oferuje doskonałą przejrzystość w komunikacji między nami a klientem”.

Dzięki czatowi na żywo, który jest częścią LiveAgent, nasi klienci mogą kontaktować się z pomocą techniczną w czasie rzeczywistym i natychmiast uzyskiwać odpowiedzi. Obecnie prowadzimy około 380 rozmów na czacie miesięcznie, na które odpowiada LiveAgent.

Atomer

All4net, firma stojąca za Atomerem, prowadzi również inne projekty. „Dzięki działom w LiveAgent możemy w razie potrzeby łatwo zmienić przypisanie zgłoszeń. W ten sposób można z łatwością wypełnić dane dla kolegi z innego działu”, mówi Martin.

Atomer

Co Twoi koledzy sądzą o LiveAgent?

„Chwalą przejrzystość i prostotę funkcji, takich jak: czat na żywo, działy, opóźnianie/ponowne przypisywanie biletów i notatek, z których dość często korzystają.

„Zadowolenie klientów szybko rośnie”.

Ing. Martin Drugaj – Chief Executive Officer @ Atomer

Wróć

Więcej historii

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo