Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

RefresherHistoiredeRéussite 1

Refresher

Styl życia. Moda. Technologia. Muzyka. Wszystko, co jest modne i kochane przez milenialsów, można znaleźć na jednej z najczęściej odwiedzanych stron internetowych na Słowacji. Co więcej, projekt ten odniósł do tej pory tak duży sukces, że niedawno rozszerzył się na Czechy. Trzeba by przejść długą drogę, żeby znaleźć kogoś, kto nie słyszał o Refresherze – sztandarowym serwisie, na którym dowiaduje się „co słychać”. Możesz zapytać, po co im oprogramowanie pomocy technicznej?

Wyobraź sobie sytuację, w której musisz zarządzać całym zespołem redaktorów zajmujących się wszystkim, od nowego albumu Kanye Westa przez 10 najciekawszych faktów o Pablo Escobarze po najlepsze sneakersowe wydania 2016 roku. na górze trochę marketingu i projektowania, a już możesz zobaczyć, jak twój klient poczty e-mail staje się nie do opanowania bałaganem. To jest ten moment, w którym LiveAgent ze wszystkimi swoimi funkcjami wkracza, aby uratować sytuację.

Refresher postanowił przejść na całość z LiveAgent na początku 2015 roku. Szukali rozwiązania, które pomogłoby usprawnić całą komunikację z myślą o wydajności . W porównaniu z dziesiątkami osób działających w jednej wspólnej skrzynce pocztowej LiveAgent okazał się darem niebios. Zespół Refresher był w stanie zmniejszyć liczbę pracowników wsparcia z 14 do zaledwie 5 agentów.

Refresher

Ten wynik wydaje się jeszcze bardziej godny podziwu, gdy spojrzysz na szerszy obraz. Cały zespół pomocy technicznej Refresher jest teraz w stanie odpowiedzieć & rozpatrz ponad 1700 zgłoszeń miesięcznie.

Oprócz lepszej komunikacji w zespole redakcyjnym, LiveAgent jest również wykorzystywany do komunikacji z reklamodawcami. Ich dział marketingu jest teraz w stanie praktycznie natychmiast reagować na zgłoszenia, a pełna historia komunikacji z klientem w zasięgu jednego kliknięcia również pomaga. Doprowadziło to do ogromnego wzrostu przychodów.

“W LiveAgent uwielbiamy elastyczność w zakresie reagowania na zgłoszenia i lepszą komunikację w naszym zespole.”

Refresher

Co się zmieniło po wdrożeniu LiveAgenta?

Reguły automatyzacji działające w tle pomogły zespołowi Refresher natychmiast przenieść zgłoszenia do rąk właściwej osoby bez żadnych dodatkowych kłopotów. Ręczne przypisywanie zgłoszeń członkom zespołu również jest dla nich bardzo przydatne. LiveAgent pomaga Refresherowi filtrować naprawdę ważną komunikację biznesową z wiadomości społeczności. Po raz kolejny osiągnięto to dzięki potężnym algorytmom automatyzacji działającym w tle. Posiadanie prostej linii między buzzem tworzonym przez społeczność na Facebooku a szumem; Twitter lub e-mail oraz zawsze ważne źródła przychodów, tj. reklamodawcy, były kluczem do osiągnięcia stałego wzrostu.

Jaka jest więc główna zaleta LiveAgent dla Twojej firmy? „Musiałbym się powtarzać, ale nie mogę wystarczająco podkreślić, o ile szybsza, bardziej elastyczna i uporządkowana stała się nasza komunikacja”. Gabor Boros. „Kiedy zapytałem moich agentów, jak myślą o współpracy z LiveAgent, ich odpowiedź była krótka: Super!”

Gabor Boros – CEO Refresher

Wróć

Więcej historii

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo