Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

solidtrust pay

SolidTrust Pay

SolidTrust Pay to system płatności e-portfela, który wspiera firmy potrzebujące zarówno otrzymywania płatności, jak i wypłat. SolidTrust rozrósł się, by objąć każdy kraj na świecie. SolidTrust oferuje swoim handlowcom i członkom niezbędną elastyczność, w tym transakcje kartami, przelewy bankowe, przelewy bankowe, bankowość online w czasie rzeczywistym i czeki.

“Przejście na LiveAgent było dużym krokiem naprzód.”

SolidTrust Pay + LiveAgent

SolidTrust Pay szukał bardziej nowoczesnego oprogramowania, które byłoby w stanie sprostać wymaganiom liczby zgłoszeń i zapewnić wszystkie funkcje, których szukali – czat, zgłoszenia i obszerna baza wiedzy. Badając ich opcje, odkryli, że Live Agent oferuje wszystkie funkcje, których szukali, wraz z kilkoma nowymi i ekscytującymi funkcjami w doskonałej cenie. Byli również zadowoleni, że mogliśmy skontaktować się z pomocą techniczną LiveAgent 24 godziny na dobę.

SolidTrust Pay

Co się zmieniło po wdrożeniu LiveAgent

“Mamy teraz kompletne centrum pomocy zintegrowane z naszą witryną. Możemy również odbierać połączenia głosowe bezpośrednio z naszego centrum pomocy. Klienci mogą teraz utworzyć własne konto pomocy technicznej aby szybko i łatwo przeglądać/zarządzać własnymi zgłoszeniami.”

Najbardziej ulubione funkcje

Cieszymy się ze szczegółowych, aktualnych raportów agentów. Personel nadzorczy zawsze lubi widzieć produktywność każdego agenta. Klienci mogą stworzyć własny profil wsparcia, w tym swoje zdjęcie – to pozwoliło nam stworzyć bardziej osobisty kontakt z naszymi klientami.

Cieszymy się również z możliwości tłumaczenia zgłoszeń w systemie, zamiast kopiowania i wklejania treści zgłoszenia do innego tłumacza online.

SolidTrust Pay

Opinie klientów

Nasz personel pomocniczy cieszy się z funkcji nagrody/nagany. Bycie nagradzanym przez klientów jest zdecydowanym czynnikiem powodującym, że pracownicy czują się doceniani przez klientów, a możliwość zobaczenia negatywnych komentarzy pozwoliła również pracownikom zobaczyć, jak mogą się poprawić.

Cele SolidTrust Pay

Celem firmy STP jest zapewnienie szybkiego, wydajnego i kompleksowego wsparcia swoim klientom, a także zapewnienie pozytywnego doświadczenia użytkownika podczas przeglądania artykułów w bazie wiedzy lub pomocy agenta. .

“Otrzymywanie opinii klientów jest kluczowe, jeśli chcemy odnieść sukces.”

Wróć

Więcej historii

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo