Przycisk czatu

Przycisk czatu na żywo to ikona umieszczona w Twojej witrynie, umożliwająca klientom komunikowanie się z obsługą klienta w czasie rzeczywistym. Umożliwia Twoim agentom szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów. Przycisk czatu na żywo może zwiększyć zyski firmy, zadowolenie klientów, utrzymanie klientów i satysfakcję agentów.

Galeria przycisków czatu

Jeśli chcesz poznać inne funkcje usprawniające obsługę klienta, sprawdź oprogramowanie help desk.

Frequently asked questions

Czym jest przycisk czatu?

Przycisk czatu na żywo to ikona, która znajduje się w Twojej witrynie i umożliwia klientom Twojej firmy kontakt z obsługą klienta. Dzięki temu, że czat na żywo pozwala na kontakt w czasie rzeczywistym, masz szansę szybko odpowiedzieć naszym klientom.

Gdzie powinien znajdować się przycisk czatu?

Przycisk czatu na żywo powinien być umieszczony na każdej stronie Twojej witryny w widocznym miejscu. Klienci nie powinni mieć problemu ze znalezieniem przycisku czatu, a dzięki niemu mogą uzyskać szybką odpowiedź na nurtujące ich pytania.

Czy możliwa jest personalizacja przycisku czatu w LiveAgent?

Czat na żywo pozwala szybko odpowiadać na pytania klientów. Przycisk czatu, który powinien znajdować się na Twojej stronie, powinien być do tego dostosowany. W LiveAgent otrzymujesz możliwość personalizacji przycisku. Przechodząc do zakładki Konfiguracja> Czat> Przyciski czatu i klikając przycisk Utwórz, zobaczysz możliwość utworzenia przycisku. Możesz wybierać spośród dostępnych stylów: dymek, bok, narożnik lub wbudowany. Możesz także stworzyć własny, przesyłając obraz lub pisząc własny kod. W kolejnym oknie możesz zmienić tekst, położenie i kolory przycisków.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.