Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Przycisk czatu

Przycisk czatu na żywo to ikona umieszczona w Twojej witrynie, umożliwająca klientom komunikowanie się z obsługą klienta w czasie rzeczywistym. Umożliwia Twoim agentom szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów. Przycisk czatu na żywo może zwiększyć zyski firmy, zadowolenie klientów, utrzymanie klientów i satysfakcję agentów.

Przyciski czatu w LiveAgent
*przykłady przycisków czatu*

Jeśli chcesz poznać inne funkcje usprawniające obsługę klienta, sprawdź oprogramowanie help desk.

<![CDATA[ Czat> Przyciski czatu i klikając przycisk Utwórz, zobaczysz możliwość utworzenia przycisku. Możesz wybierać spośród dostępnych stylów: dymek, bok, narożnik lub wbudowany. Możesz także stworzyć własny, przesyłając obraz lub pisząc własny kod. W kolejnym oknie możesz zmienić tekst, położenie i kolory przycisków.” } }] } ]]]]>]]>

FAQ

Czym jest przycisk czatu?

Przycisk czatu na żywo to ikona, która znajduje się w Twojej witrynie i umożliwia klientom Twojej firmy kontakt z obsługą klienta. Dzięki temu, że czat na żywo pozwala na kontakt w czasie rzeczywistym, masz szansę szybko odpowiedzieć naszym klientom.

Gdzie powinien znajdować się przycisk czatu?

Przycisk czatu na żywo powinien być umieszczony na każdej stronie Twojej witryny w widocznym miejscu. Klienci nie powinni mieć problemu ze znalezieniem przycisku czatu, a dzięki niemu mogą uzyskać szybką odpowiedź na nurtujące ich pytania.

Czy możliwa jest personalizacja przycisku czatu w LiveAgent?

Czat na żywo pozwala szybko odpowiadać na pytania klientów. Przycisk czatu, który powinien znajdować się na Twojej stronie, powinien być do tego dostosowany. W LiveAgent otrzymujesz możliwość personalizacji przycisku. Przechodząc do zakładki Konfiguracja> Czat> Przyciski czatu i klikając przycisk Utwórz, zobaczysz możliwość utworzenia przycisku. Możesz wybierać spośród dostępnych stylów: dymek, bok, narożnik lub wbudowany. Możesz także stworzyć własny, przesyłając obraz lub pisząc własny kod. W kolejnym oknie możesz zmienić tekst, położenie i kolory przycisków.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.