A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.

If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
Frequently asked questions
Czym jest przycisk czatu?
Przycisk czatu na żywo to ikona, która znajduje się w Twojej witrynie i umożliwia klientom Twojej firmy kontakt z obsługą klienta. Dzięki temu, że czat na żywo pozwala na kontakt w czasie rzeczywistym, masz szansę szybko odpowiedzieć naszym klientom.
Gdzie powinien znajdować się przycisk czatu?
Przycisk czatu na żywo powinien być umieszczony na każdej stronie Twojej witryny w widocznym miejscu. Klienci nie powinni mieć problemu ze znalezieniem przycisku czatu, a dzięki niemu mogą uzyskać szybką odpowiedź na nurtujące ich pytania.
Czy możliwa jest personalizacja przycisku czatu w LiveAgent?
Czat na żywo pozwala szybko odpowiadać na pytania klientów. Przycisk czatu, który powinien znajdować się na Twojej stronie, powinien być do tego dostosowany. W LiveAgent otrzymujesz możliwość personalizacji przycisku. Przechodząc do zakładki Konfiguracja> Czat> Przyciski czatu i klikając przycisk Utwórz, zobaczysz możliwość utworzenia przycisku. Możesz wybierać spośród dostępnych stylów: dymek, bok, narożnik lub wbudowany. Możesz także stworzyć własny, przesyłając obraz lub pisząc własny kod. W kolejnym oknie możesz zmienić tekst, położenie i kolory przycisków.
Expert note
Przycisk czatu to ikona umieszczona na stronie internetowej umożliwiająca kontakt w czasie rzeczywistym z obsługą klienta. Poprawia to efektywność pracy agentów i zwiększa satysfakcję klientów.

Etykieta czatu na żywo dla obsługi klienta
Komunikacja online wymaga właściwej etykiety, aby zapewnić pozytywne wrażenia klientom. Używanie uprzejmych słów zapewnia naturalną i szanującą atmosferę w czacie na żywo. Wstrzymywanie lub przenoszenie rozmowy jest nieuniknione w niektórych przypadkach, ale klientów należy uprzejmie poinformować o zmianach. Follow-up pozwala na lepsze zrozumienie wymagań i sugestii klientów. Ważne jest, aby kończyć czat z podziękowaniami i życzeniem miłego dnia. LiveAgent jest idealny do obsługi wielu zapytań klientów w jednym interfejsie.
LiveAgent offers paid plans and a free version with 43 language options for widgets. It is a worthy alternative to CallPage with benefits like satisfied customers, industry solutions, support center, and partnerships. The company also provides a blog, academy, webinars, and newsletter. Quality Unit, LLC owns LiveAgent and offers a free trial. A new account email will be sent upon registration.
LiveAgent to narzędzie służące do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji i integracji. Firma zapewnia wsparcie klientów i oferuje programy lojalnościowe. LiveAgent oferuje blog, słowniczek, akademię, a także webinary i testy pisania. Kontakt można nawiązać przez telefon lub przez internet. Firma zapewnia również centrum wsparcia oraz możliwość subskrypcji newslettera. Po rejestracji, LiveAgent tworzy dla klienta indywidualny pulpit nawigacyjny.
LiveAgent to oprogramowanie z czatem na żywo dla sklepów i firm, oferujące wsparcie klientów poprzez szybki czat na żywo i potężną bazę wiedzy. Może pomóc w zwiększeniu zadowolenia klientów i sprzedaży. Firma oferuje różne funkcje i integracje oraz program lojalnościowy dla partnerów. Darmowa wersja próbna trwa 7 lub 30 dni, a istnieje również możliwość subskrypcji newslettera. LiveAgent jest dobrym narzędziem dla rozpoczynających sprzedaż online.