Przycisk czatu na żywo to ikona umieszczona w Twojej witrynie, umożliwająca klientom komunikowanie się z obsługą klienta w czasie rzeczywistym. Umożliwia Twoim agentom szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów. Przycisk czatu na żywo może zwiększyć zyski firmy, zadowolenie klientów, utrzymanie klientów i satysfakcję agentów.
Jeśli chcesz poznać inne funkcje usprawniające obsługę klienta, sprawdź oprogramowanie help desk.
<![CDATA[ Czat> Przyciski czatu i klikając przycisk Utwórz, zobaczysz możliwość utworzenia przycisku. Możesz wybierać spośród dostępnych stylów: dymek, bok, narożnik lub wbudowany. Możesz także stworzyć własny, przesyłając obraz lub pisząc własny kod. W kolejnym oknie możesz zmienić tekst, położenie i kolory przycisków.” } }] } ]]]]>]]>FAQ
Czym jest przycisk czatu?
Przycisk czatu na żywo to ikona, która znajduje się w Twojej witrynie i umożliwia klientom Twojej firmy kontakt z obsługą klienta. Dzięki temu, że czat na żywo pozwala na kontakt w czasie rzeczywistym, masz szansę szybko odpowiedzieć naszym klientom.
Gdzie powinien znajdować się przycisk czatu?
Przycisk czatu na żywo powinien być umieszczony na każdej stronie Twojej witryny w widocznym miejscu. Klienci nie powinni mieć problemu ze znalezieniem przycisku czatu, a dzięki niemu mogą uzyskać szybką odpowiedź na nurtujące ich pytania.
Czy możliwa jest personalizacja przycisku czatu w LiveAgent?
Czat na żywo pozwala szybko odpowiadać na pytania klientów. Przycisk czatu, który powinien znajdować się na Twojej stronie, powinien być do tego dostosowany. W LiveAgent otrzymujesz możliwość personalizacji przycisku. Przechodząc do zakładki Konfiguracja> Czat> Przyciski czatu i klikając przycisk Utwórz, zobaczysz możliwość utworzenia przycisku. Możesz wybierać spośród dostępnych stylów: dymek, bok, narożnik lub wbudowany. Możesz także stworzyć własny, przesyłając obraz lub pisząc własny kod. W kolejnym oknie możesz zmienić tekst, położenie i kolory przycisków.