Partner
Co to jest ComTalk?
ComTalk to firma telekomunikacyjna świadcząca usługi w całej Europie z siedzibą w Danii. Firma istnieje na rynku od ponad 10 lat i znana jest z wysokiej jakości produktów i doskonałej obsługi klienta. LiveAgent nawiązał współpracę z ComTalk, aby zapewnić lepsze rozwiązanie dla klientów, którzy są zainteresowani połączeniem swoich numerów VoIP z call center LiveAgent.


Ile kosztuje integracja ComTalk z LiveAgent?
ComTalk, jak wspomniano wcześniej, działa z Danii. Firma działa indywidualnie, dlatego odpowiednio pobiera opłaty za usługi. Jednak integracja ComTalk z LiveAgent nie kosztuje naszych klientów żadnych dodatkowych opłat.
Jak połączyć ComTalk z LiveAgent?
Oto kilka prostych kroków:
1. Skontaktuj się z ComTalk, aby uzyskać numer VoIP
2. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
3. Przejdź do Konfiguracje – Połączenie – Numery – (przycisk +)
4. Wyszukaj ComTalk
5. Podaj numer VoIP i inne istotne informacje
6. Zapisz wszystkie informacje
Korzyści:
- efektywna komunikacja z klientami
- lepsze doświadczenie klienta
- niższe koszty
- lepszy dostęp za pośrednictwem wielu urządzeń
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComTalk integration!
Frequently asked questions
Co to jest ComTalk?
ComTalk to firma telekomunikacyjna działająca od ponad 10 lat. Firma świadczy również usługi VoIP dla swoich klientów.
Ile kosztuje integracja ComTalk?
ComTalk pobiera osobne opłaty za swoje usługi. LiveAgent nie pobiera jednak od klientów żadnych dodatkowych opłat za podłączenie numeru ComTalk VoIP.
Gdzie znajdziesz partnerów VoIP w LiveAgent?
Po zalogowaniu się do LiveAgent kliknij Konfiguracje - Zadzwoń - Numery - Utwórz (+).
LiveAgent to potężne rozwiązanie pomocy technicznej dla każdej branży, które umożliwia zintegrowanie Kerio Connect email i zapewnienie najlepszej obsługi klienta. Można automatyzować zadania, ranga agentów, a także korzystać z funkcji grywalizacji, by stworzyć dobrze prosperujące środowisko pomocy technicznej. Dzięki LiveAgent można obsługiwać różne kanały komunikacji, w tym media społecznościowe, co zapewnia płynną procedurę komunikacji dla każdego agenta. Można łatwo zintegrować Kerio Connect z LiveAgent za pomocą opcji konfiguracji i IMAP/POP3, co umożliwia niezawodną i szybką obsługę klienta. LiveAgent oferuje również darmowy okres próbny i usługi migracji concierge.
LiveAgent to zaawansowane narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele możliwości komunikacji, w tym czat wewnętrzny i centrę telefoniczną wychodzącą. Platforma umożliwia otrzymywanie zgłoszeń w różnych kanałach komunikacji oraz korzystanie z reguł automatyzacji i integracji. LiveAgent oferuje również bezpłatne wersje próbne dla firm.
Centrum obsługi klienta to kluczowe narzędzie biznesowe, które może oferować wiele korzyści, takich jak automatyczna dystrybucja rozmów i zbieranie danych. Istnieją trzy rodzaje centrów obsługi klienta: Inbound Call Center, call center wychodzące i wirtualne call center. Oprogramowanie Contact Center zawiera wiele funkcji umożliwiających zarządzanie komunikacją z klientami w wielu kanałach, a aplikacja Call Center oferuje wsparcie dla klientów przez telefon. Centrum obsługi klienta może pomóc w poprawie doświadczenia klienta i obniżeniu kosztów operacyjnych.
LiveAgent to oprogramowanie pomocy technicznej, które pozwala na szybką reakcję w obsłudze klienta. Dzięki narzędziom takim jak zautomatyzowane zasady, czat na żywo, wbudowane CRM oraz funkcja zarządzania zgłoszeniami, personel obsługi klienta może skuteczniej i efektywniej pomagać klientom. LiveAgent oferuje wiele funkcji, takich jak tworzenie szablonów odpowiedzi, które poprawiają szybkość reakcji i oszczędzają czas zespołu. Dostępna jest również darmowa wersja próbna oraz wsparcie techniczne.