ConvergeHub

Czym jest ConvergeHub?

ConvergeHub to rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) dostępne za uczciwą cenę. Pozwala użytkownikom zarządzać potencjalnymi klientami, kontaktami, kontami użytkowników i transakcjami z jednego wygodnego rozwiązania. ConvergeHub zapewnia wgląd w informacje o klientach, aby wzmocnić pozycję przedstawicieli handlowych i oferuje automatyzację powtarzalnych zadań sprzedażowych. Może zwiększyć wydajność, pomóc w śledzeniu danych klientów, pomóc w zarządzaniu procesami sprzedaży i ułatwić pracę.

Jak korzystać z ConvergeHub?

Z łatwością przechowuj, organizuj i śledź informacje o klientach. ConvergeHub to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą korzystać z niezawodnego rozwiązania zarządzania relacjami z klientami. Może usprawnić procesy sprzedaży, pomóc w śledzeniu danych klientów, takich jak ich kontakty, upodobania, niechęci lub osobiste zainteresowania. ConvergeHub może być również doskonałym dodatkiem do obsługi klienta w połączeniu z LiveAgent. Dzięki Zapierowi proste integracje pozwalają na wykonywanie zautomatyzowanych działań, takich jak dodawanie danych klientów czy tworzenie bilingów.

Zarządzaj swoim biurem obsługi klienta z łatwością dzięki pomocy LiveAgent z funkcjami CRM. LiveAgent może bezproblemowo integrować z wieloma rozwiązaniami CRM, aby pomóc Ci zarządzać klientami i ulepszać klientów Komunikacja. Nasze w pełni funkcjonalne rozwiązanie może pomóc w zarządzaniu kontaktami wymiennie między CRM a działem pomocy dzięki różnym funkcjom.

Nasze funkcje obsługi zgłoszeń obejmują uniwersalną skrzynkę odbiorczą, w której można przechowywać komunikację pochodzącą z dowolnego kanału klienta i bezproblemowo ją dystrybuować zarówno agenci obsługi klienta, jak i sprzedawcy. Skonfiguruj reguły, aby zautomatyzować przyziemne zadania i skup się na ważnych, lub skonfiguruj gotowe wiadomości, aby szybko odpowiadać na często zadawane pytania, zachowując profesjonalne podejście do każdego klienta.

Jakie są zalety korzystania z ConvergeHub?

  • Elastyczny i łatwy w użyciu
  • Funkcje współpracy
  • Wspiera sprzedaż, marketing, wsparcie i rozliczenia
  • Spostrzeżenia i raporty klientów

Provide awesome customer support

Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps

Jak zintegrować ConvergeHub z LiveAgent za pośrednictwem Zapier

Połącz swoje konta LiveAgent i ConvergeHub po prostu przez Zapier i stwórz własną integrację. To, co czyni go świetnym, to fakt, że możesz dostosować typ integracji za pomocą wielu opcji. Zapoznaj się z poniższym przewodnikiem, który może pokazać przykład integracji między LiveAgent i ConvergeHub.

  • Przede wszystkim utwórz konto Zapier lub zaloguj się, jeśli już je posiadasz. Następnie przejdź do strony integracji LiveAgent + ConvergeHub. Teraz możesz wybrać wyzwalacz i akcję. Możesz wybierać spośród wielu opcji, więc zastanów się, co chcesz zrobić z integracją. Po wybraniu wyzwalacza i integracji kliknij przycisk Połącz LiveAgent + ConvergeHub i kliknij Rozpocznij.
Opcje integracji LiveAgent i ConvergeHub w Zapier
LiveAgent + ConvergeHub na Zapier
  • Kolejne kroki przeprowadzą Cię przez konfigurację wyzwalacza i akcji. Będziesz musiał połączyć oba konta aplikacji z Zapierem, aby mógł uzyskać dostęp do danych niezbędnych do utworzenia integracji. Następnie możesz dostosować integrację o nazwie Zap. Ostatnią niezbędną rzeczą jest przetestowanie Zapa przed uruchomieniem go, aby upewnić się, że będzie działał zgodnie z oczekiwaniami. Kiedy skończysz, włącz Zapa i integracja jest zakończona.
Łączenie kont LiveAgent i CovnergeHub z Zapier

Po włączeniu Zapa integracja jest zakończona. Całkowicie możliwe jest utworzenie większej liczby Zapów z różnymi ustawieniami, aby stworzyć więcej integracji dla swoich aplikacji. Dowiedz się, jak w pełni wykorzystać oprogramowanie Help Desk, przeglądając strony akademii LiveAgent.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Czym jest ConvergeHub?

ConvergeHub to rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Za pomocą jednego łatwego w użyciu narzędzia użytkownicy mogą zarządzać potencjalnymi klientami, kontaktami, kontami użytkowników i transakcjami. ConvergeHub zapewnia przedstawicielom handlowym informacje o klientach i automatyzuje powtarzalne zadania sprzedażowe. Twoja praca będzie bardziej wydajna, będziesz śledzić dane klientów, Twój proces sprzedaży będzie lepiej zarządzany, a Ty będziesz bardziej produktywny.

Jak korzystać z ConvergeHub?

Łatwo zarządzaj informacjami o klientach, przechowując, organizując i śledząc je. Klienci poszukujący rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami uznają ConvergeHub za idealne rozwiązanie. Korzystając z tego oprogramowania, możesz usprawnić proces sprzedaży i śledzić informacje o klientach, takie jak ich kontakty, upodobania, niechęci i osobiste zainteresowania. Korzystanie z ConvergeHub w połączeniu z LiveAgent może być również fantastycznym dodatkiem do obsługi klienta.

Jakie są zalety korzystania z ConvergeHub?

Korzyści to: elastyczny i łatwy w użyciu, funkcje współpracy, wsparcie sprzedaży, marketingu, wsparcia i rozliczeń, informacje o klientach i raporty.

Jak zintegrować ConvergeHub z LiveAgent?

LiveAgent i ConvergeHub można łatwo zintegrować za pośrednictwem usługi Zapier, która umożliwia tworzenie niestandardowych przepływów pracy. Wybierz wyzwalacz i akcję, aby utworzyć niestandardowe integracje dostosowane do Twojego celu. Zapoznaj się z tym artykułem, który dokładniej opisuje proces integracji.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo