Wersja próbna

Klaus

Co to jest Klaus?

Klaus to oprogramowanie do kontroli jakości obsługi klienta i przeglądu rozmów, które sprawia, że udzielanie wewnętrznej opinii jest znacznie łatwiejsze dla zespołów obsługi klienta. Dzięki wewnętrznym ocenom i innym funkcjom możesz łatwo poprawić wydajność swojego zespołu.

Jak możesz tego używać?

Integracja Klausa z LiveAgent umożliwia łatwe przekazywanie opinii zespołowi. Po aktywowaniu integracji możesz pobrać zgłoszenia LiveAgent w środku. Następnie możesz ocenić je według różnych kryteriów, ocenić jakość zgłoszeń i zobaczyć słabe punkty swoich agentów.

integracja liveagent i klaus

Korzyści

  • Oceń swoich agentów i zgłoszenia z LiveAgent
  • Przekaż opinię według różnych kryteriów
  • Popraw swój przepływ pracy
  • Zarządzaj wydajnością swoich agentów

Frequently asked questions

Co to jest Klaus?

Klaus to platforma, która umożliwia menedżerowi / przełożonemu ocenę wydajności obsługi klienta lub usług firmy.

Dlaczego warto zintegrować Klausa z działem pomocy LiveAgent?

Integracja Klausa pomoże Ci uzyskać lepszy przegląd wydajności Twoich agentów i umożliwi efektywne przekazywanie opinii zespołowi.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo