Partner
Co to jest Klaus?
Klaus to oprogramowanie do kontroli jakości obsługi klienta i przeglądu rozmów, które sprawia, że udzielanie wewnętrznej opinii jest znacznie łatwiejsze dla zespołów obsługi klienta. Dzięki wewnętrznym ocenom i innym funkcjom możesz łatwo poprawić wydajność swojego zespołu.
Jak możesz tego używać?
Integracja Klausa z LiveAgent umożliwia łatwe przekazywanie opinii zespołowi. Po aktywowaniu integracji możesz pobrać zgłoszenia LiveAgent w środku. Następnie możesz ocenić je według różnych kryteriów, ocenić jakość zgłoszeń i zobaczyć słabe punkty swoich agentów.

Korzyści
- Oceń swoich agentów i zgłoszenia z LiveAgent
- Przekaż opinię według różnych kryteriów
- Popraw swój przepływ pracy
- Zarządzaj wydajnością swoich agentów
Frequently Asked Questions
Co to jest Klaus?
Klaus to platforma, która umożliwia menedżerowi / przełożonemu ocenę wydajności obsługi klienta lub usług firmy.
Dlaczego warto zintegrować Klausa z działem pomocy LiveAgent?
Integracja Klausa pomoże Ci uzyskać lepszy przegląd wydajności Twoich agentów i umożliwi efektywne przekazywanie opinii zespołowi.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.