Klaus

Co to jest Klaus?

Klaus to oprogramowanie do kontroli jakości obsługi klienta i przeglądu rozmów, które sprawia, że udzielanie wewnętrznej opinii jest znacznie łatwiejsze dla zespołów obsługi klienta. Dzięki wewnętrznym ocenom i innym funkcjom możesz łatwo poprawić wydajność swojego zespołu.

Jak możesz tego używać?

Integracja Klausa z LiveAgent umożliwia łatwe przekazywanie opinii zespołowi. Po aktywowaniu integracji możesz pobrać zgłoszenia LiveAgent w środku. Następnie możesz ocenić je według różnych kryteriów, ocenić jakość zgłoszeń i zobaczyć słabe punkty swoich agentów.

integracja liveagent i klaus

Korzyści

  • Oceń swoich agentów i zgłoszenia z LiveAgent
  • Przekaż opinię według różnych kryteriów
  • Popraw swój przepływ pracy
  • Zarządzaj wydajnością swoich agentów

Frequently asked questions

Co to jest Klaus?

Klaus to platforma, która umożliwia menedżerowi / przełożonemu ocenę wydajności obsługi klienta lub usług firmy.

Dlaczego warto zintegrować Klausa z działem pomocy LiveAgent?

Integracja Klausa pomoże Ci uzyskać lepszy przegląd wydajności Twoich agentów i umożliwi efektywne przekazywanie opinii zespołowi.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo