Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klaus

Co to jest Klaus?

Klaus to oprogramowanie do kontroli jakości obsługi klienta i przeglądu rozmów, które sprawia, że udzielanie wewnętrznej opinii jest znacznie łatwiejsze dla zespołów obsługi klienta. Dzięki wewnętrznym ocenom i innym funkcjom możesz łatwo poprawić wydajność swojego zespołu.

Jak możesz tego używać?

Integracja Klausa z LiveAgent umożliwia łatwe przekazywanie opinii zespołowi. Po aktywowaniu integracji możesz pobrać zgłoszenia LiveAgent w środku. Następnie możesz ocenić je według różnych kryteriów, ocenić jakość zgłoszeń i zobaczyć słabe punkty swoich agentów.

integracja liveagent i klaus

Korzyści

  • Oceń swoich agentów i zgłoszenia z LiveAgent
  • Przekaż opinię według różnych kryteriów
  • Popraw swój przepływ pracy
  • Zarządzaj wydajnością swoich agentów

FAQ

Co to jest Klaus?

Klaus to platforma, która umożliwia menedżerowi / przełożonemu ocenę wydajności obsługi klienta lub usług firmy.

Dlaczego warto zintegrować Klausa z działem pomocy LiveAgent?

Integracja Klausa pomoże Ci uzyskać lepszy przegląd wydajności Twoich agentów i umożliwi efektywne przekazywanie opinii zespołowi.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo