Partner
Istnieją dwa sposoby korzystania z programu Meetingbird w usłudze LiveAgent. Pierwsza korzysta z funkcji zewnętrznej wtyczki LiveAgent, a druga korzysta z rozszerzenia Meetingbird Chrome. Tutaj pokażemy obie metody.
Korzystanie z funkcji zewnętrznej wtyczki LiveAgent
Uwaga: musisz mieć uprawnienia administratora, aby wprowadzić następujące zmiany w LiveAgent
- Otwórz pulpit nawigacyjny LiveAgent.
- Wybierz ikonę koła zębatego oznaczoną „Konfiguracja” na lewym pasku bocznym.
- W sekcji „System” wybierz „Wtyczki”.
- Przewiń opcje wtyczki, aby znaleźć opcję „Wyświetl informacje zewnętrzne w zgłoszeniu”. Kliknij „Aktywuj” obok opcji „Wyświetl informacje zewnętrzne w zgłoszeniu”.
- Pojawi się okno konfiguracji. Użyj poniższych ustawień, a następnie kliknij „Zapisz”
- Metoda wyświetlania: załaduj bezpośrednio do przeglądarki agenta.
- URL: https://www.meetingbird.com/plugin/partner
- HTTP Method: GET
- Treść żądania: pozostaw puste
- Użytkownik uwierzytelniania HTTP: pozostaw puste
- Hasło uwierzytelniania HTTP: pozostaw puste

Teraz otwórz dowolne zgłoszenie i kliknij ikonę chmury na prawym pasku bocznym, aby wyświetlić wtyczkę Meetingbird. Możesz użyć stopki na dole, aby dostosować wysokość wtyczki.
Korzystanie z rozszerzenia Meetingbird do przeglądarki Chrome
- Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, pobierz rozszerzenie Meetingbird do Chrome tutaj i wykonaj instrukcje dotyczące logowania się lub rejestracji konta.
- Otwórz LiveAgent w Chrome.
- Kliknij ikonę Meetingbird na pasku narzędzi przeglądarki Chrome, aby otworzyć integrację Meetingbird dla usługi LiveAgent. Z tego miejsca możesz dodawać wydarzenia do kalendarza, wstawiać terminy spotkań do odpowiedzi pomocy technicznej i uzyskiwać dostęp do linków do planowania.

Co to jest Meetingbird?
Meetingbird to platforma do planowania nr 1. Interfejs planowania Meetingbird ułatwia Twoim klientom lub współpracownikom znalezienie czasu na spotkanie. Dzięki solidnym preferencjom Meetingbird możesz bez wysiłku dostosowywać godziny spotkań, lokalizacje, strefy czasowe i nie tylko.
Jak możesz tego używać?
Przeglądanie kalendarza i tworzenie wydarzeń w kalendarzu
- Otwórz pasek boczny Meetingbird ze strony zgłoszenia (jeśli zainstalowałeś przy użyciu zewnętrznej wtyczki LiveAgent) lub klikając ikonę Meetingbird na pasku narzędzi Chrome (jeśli zainstalowałeś rozszerzenie Meetingbird dla przeglądarki Chrome).
- Click the “My Calendar” button.
- Kliknij w dowolnym miejscu kalendarza, aby utworzyć nowe wydarzenie w kalendarzu, lub kliknij istniejące wydarzenie, aby wyświetlić szczegóły wydarzenia.
- Kliknij niebieski przycisk „Zaplanuj”, aby utworzyć wydarzenie i wysłać zaproszenia kalendarza do wszystkich uczestników.

Wstawianie potencjalnych terminów spotkań do wiadomości e-mail
Zamiast wysyłać e-maile tam i z powrotem w celu znalezienia odpowiedniego czasu, możesz użyć Meetingbird do wstawienia sugerowanych terminów spotkań bezpośrednio do wiadomości e-mail, umożliwiając odbiorcy zarezerwowanie spotkania jednym dotknięciem:

Oto jak:
- Najpierw upewnij się, że edytor odpowiedzi jest w trybie HTML – możesz to włączyć, klikając przycisk HTML w prawym dolnym rogu edytora.
- Uzyskaj dostęp do paska bocznego Meetingbird ze strony zgłoszenia (jeśli zainstalowano przy użyciu zewnętrznej wtyczki LiveAgent) lub klikając ikonę Meetingbird na pasku narzędzi Chrome (jeśli zainstalowano rozszerzenie Meetingbird dla przeglądarki Chrome).
- Kliknij „Wstaw terminy spotkań”. Otworzy się wyskakujące okienko z kalendarzem.
- Zaznacz godziny, na które jesteś dostępny, klikając i przeciągając regiony kalendarza (na przykład 14:00 – 16:00 w czwartek).
- Użyj paska bocznego po lewej stronie, aby opcjonalnie dostosować temat spotkania, czas trwania, lokalizację i nie tylko.
- Kliknij niebieski przycisk „Wstaw terminy spotkań” i zamknij wyskakujące okienko.
- Zostaniesz poproszony o skopiowanie terminów spotkań i wklejenie ich do wiadomości e-mail. Przed kopiowaniem użyj listy ustawień, aby dostosować styl (siatka lub zwykły tekst), strefę czasową i format czasu.
- Wklej pola do odpowiedzi e-mail i wyślij e-mail. Odbiorca będzie mógł zarezerwować spotkanie, po prostu dotykając przedziału czasowego.
Frequently asked questions
Co to jest Meetingbird?
Meetingbird to platforma, która pomaga w planowaniu spotkań z klientami lub współpracownikami w sposób oszczędzający czas.
Jak możesz zintegrować Meetingbird z LiveAgent?
Oto krótki przewodnik krok po kroku dotyczący integracji Meetingbird:
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
2. Przejdź do Konfiguracje > System > Wtyczki > Meetingbird
3. Aktywuj wtyczkę
4. Zapisz</”
Co to jest rozszerzenie do Chrome?
Rozszerzenie do przeglądarki Chrome to niewielki program. Ponadto pomaga spersonalizować doświadczenie każdego użytkownika w oparciu o jego potrzeby i preferencje.
LiveAgent jest bardzo dobrze ocenianym narzędziem do komunikacji z klientami. Firmy, takie jak Huawei, BMW, Yamaha i O2, korzystają z niego. Według opinii użytkowników, LiveAgent przyspieszył komunikację z klientami, zwiększył satysfakcję klientów i poprawił współczynnik konwersji płatnych klientów. Będziesz w dobrych rękach, korzystając z LiveAgenta.
Szukasz alternatywy dla Kayako?
LiveAgent to potężna alternatywa dla oprogramowania Kayako w działach pomocy technicznej. Oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, w tym funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi, hybrydowy strumień ticketowania, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej. LiveAgent oferuje jedną uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 gotowymi do użycia funkcjami dla help desku, w tym tagi, przypomnienia i notatki, oraz ponad 40 integracji. Wypróbuj LiveAgent już dziś i rozpocznij darmowy okres próbny bez wymaganej karty kredytowej.
Szukasz alternatywy dla CallPage?
CallPage LiveAgent to nie tylko call center, ale kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta. Posiada wiele różnych kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, e-mail czy media społecznościowe. Oferta obejmuje trzy plany cenowe, które dają możliwość dostosowania do potrzeb i budżetu. Jest to niezawodna alternatywa dla innych rozwiązań.
Chcesz zamienić Birdseed na LiveAgent?
Tekst zawiera informacje o różnych sposobach migracji danych z różnych platform do LiveAgent. LiveAgent to narzędzie służące do zapewnienia lepszej obsługi klienta poprzez obsługę zgłoszeń z różnych kanałów. LiveAgent oferuje bezpłatny okres próbny, wsparcie techniczne i automatyczne przekazywanie danych. Firmy, które rozważają przeniesienie się z innych platform, takich jak Birdseed, Olark, osTicket, LeadDesk, Channels i Qonvo, mogą skorzystać z bezpłatnej pomocy w migracji danych do LiveAgent.