Partner
Upewnij się, że masz uprawnienia administratora zarówno do kont LiveAgent, jak i Quriobot. Pełna instrukcja integracji jest dostępna poniżej.
- Zarejestruj się w Quriobot tutaj .
- W tym celu nie możesz użyć domyślnego kodu widżetu dostarczonego przez LiveAgent, ponieważ czat zostanie uruchomiony dopiero po wybraniu tej opcji w Quriobocie, więc będziesz potrzebować Zaawansowane Integracja przycisku, ze szczegółami, które można znaleźć tutaj. Oprócz tego chcemy, aby Quriobot zaczął się od nowa po zakończeniu sesji czatu na żywo , więc do tego potrzebujemy trochę magia „blisko”, więcej informacji tutaj (w tym przypadku potrzebna jest tylko logika „przy zamknięciu”).
- Kod widżetu LiveAgent, który musisz dodać przed końcem sekcji na swojej stronie HTML, będzie wyglądał mniej więcej tak:
var chatButton; (function(d, src, c) { var t = d.scripts[d.scripts.length - 1], s = d.createElement('script'); s.id = 'la_x2s6df8d'; s.async = true; s.src = src; s.onload = s.onreadystatechange = function() { var rs = this.readyState; if(rs && (rs != 'complete') && (rs != 'loaded')) { return; } c(this); }; t.parentElement.insertBefore(s, t.nextSibling); }) (document, '//YOURURL', function(e) { chatButton = LiveAgent.createButton('YOURID', e); chatButton.oldOnCloseFunction_ = chatButton.onCloseFunction_; chatButton.onCloseFunction_ = function() { chatButton.oldOnCloseFunction_(); quriobot.show_frame(); } });
Uwaga: Zmień SWÓJ URL i SWÓJ ID w powyższym kodzie na własne dostarczone przez LiveAgent, a także zwróć uwagę na quriobot.show_frame (); co jest potrzebne, aby ponownie pojawił się Quriobot.
- Jeśli dodałeś to do swojej witryny, jesteśmy gotowi dodać niezbędne połączenia do Quriobot, aby rozpocząć czat na żywo LiveAgent. W tym celu potrzebujesz tylko dwóch wywołań, aby to działało: 1 do uruchomienia LiveAgent i 1 do ukrycia Quriobota.

function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); }
Otóż to! Jeśli dodasz to na przykład jako odpowiedź na opcję odpowiedzi, uruchomisz czat LiveAgent i ukryjesz Quriobot. Zamknięcie LiveAgent spowoduje ponowne pojawienie się Quriobota!
Dodatkowo: Jeśli chcesz, aby lepki awatar Quriobota był również ukryty po uruchomieniu rozwiązania LiveAgent, po prostu dodaj następujący wiersz do kodu, a Sticky avatar będzie ukryty, dopóki nie pojawi się ponownie podczas zamykania czatu na żywo.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); document.getElementById("botbutton").classList.remove('show'); }
Jeśli masz problemy z Quriobot, skontaktuj się z support@quriobot.com, a jeśli masz problemy z LiveAgent, skontaktuj się z nami pod adresem support@liveagent.com
Co to jest Quriobot?
Trudno być dostępnym na czacie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, ale nie jest to niemożliwe. Teraz nie musisz tracić okazji do zdobywania nowych potencjalnych klientów ani pozostawiania klientów w zawieszeniu. Dzięki Quriobot możesz stworzyć inteligentnego bota, który dostarcza inteligentnych odpowiedzi. Wyobraź sobie, że masz gotowy przycisk czatu , ale Twój klient potrzebuje czegoś prostego, co można by łatwo rozwiązać bez rozmowy? Albo skierować go bezpośrednio do najlepszego możliwego agenta? Oto, jak możesz to zrobić.
Dlaczego warto spróbować?
Quriobot jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jest bardzo dobrze udokumentowany, łatwy w obsłudze i bardzo intuicyjny. Pomaga zwiększyć konwersję o 28% i zwiększa wskaźniki wyszukiwania potencjalnych klientów nawet o 21%. Wielu naszych klientów już tego próbowało.
Jak to działa?
Możesz stworzyć intuicyjnego chatbota, który będzie wchodził w interakcję z Twoimi klientami przez cały czas. Chatbot Quriobot może być używany do generowania leadów, obsługi klienta i informacji zwrotnych. Możesz łatwo przełączać się między czatem na żywo a Quriobotem. Możesz wypróbować wszystkie funkcje na Quriobot.com. Najlepsze jest to, że możesz to przetestować za darmo.

Frequently asked questions
Co to jest Quriobot?
Quriobot umożliwia firmom tworzenie niestandardowych chatbotów. Główną zaletą jest to, że chatbot działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu może zapobiec utracie potencjalnych klientów.
Co to jest czatbot?
Chatbot to sztuczna inteligencja naśladująca naturalną rozmowę. Dzięki temu jest w stanie skutecznie komunikować się, na przykład z potencjalnymi klientami, gdy obsługa klienta / usługa nie jest dostępna.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.