Partner
Co to jest Vectera?
Vectera to oprogramowanie do wideokonferencji, które umożliwia swoim użytkownikom planowanie i uczestniczenie w wideokonferencjach. Pozwala im również na wspólne przygotowywanie tablicy przy różnych projektach. Vectera to idealne rozwiązanie dla uczniów, nauczycieli i właścicieli firm wszelkiego rodzaju. Pozwala połączyć się z maksymalnie 6 osobami jednocześnie.
Jak możesz tego używać?
Główna cecha Vectera umożliwia użytkownikom łączenie się online za pośrednictwem wideokonferencji.
Możesz to wykorzystać w różnych sytuacjach, takich jak spotkania biznesowe, spotkania last minute, zajęcia dydaktyczne, a nawet bezpośrednie rozmowy z klientami, aby zapewnić im wsparcie . Pozwala to usprawnić przepływ pracy, nawet gdy pracujesz zdalnie i musisz współpracować ze współpracownikami i klientami.
Korzyści
- Umawiaj spotkania bezpośrednio ze zgłoszeń
- Oszczędzaj czas, zapobiegając przełączaniu się między różnymi narzędziami
- Bądź na bieżąco z kalendarzem spotkań dzięki zgłoszeniom LiveAgent
Frequently asked questions
Co to jest Vectera?
Vectera to platforma, na której możesz zaplanować i ostatecznie spotkać się z klientami poprzez rozmowę wideo.
Jakie są korzyści ze stosowania Vectera?
- nie ma potrzeby instalacji - bezpłatna integracja z agentem na żywo -stabilne spotkania wideo
Jak zespół obsługi klienta LiveAgent wykorzystuje WhatsAppa
LiveAgent oferuje integrację z WhatsAppem, co pozwala na szybką i płynną komunikację z klientami. Dzięki temu można poprawić czas reakcji i budować lepsze relacje z klientami.
Makra w LiveAgent to gotowe odpowiedzi dla zespołu wsparcia, pomagające zaoszczędzić czas i uzyskać spójność odpowiedzi na powtarzające się pytania klientów. LiveAgent oferuje także inne funkcje takie jak czat w czasie rzeczywistym, zarządzanie kontaktami i obsługę techniczną. Przełącz się na LiveAgent i zyskaj wysokiej jakości wsparcie techniczne.
Jak wykorzystać WhatsApp dla obsługi klienta
WhatsApp jest cennym narzędziem do obsługi klienta, umożliwiającym budowanie silnych relacji, śledzenie podróży klienta, zwiększanie satysfakcji i lojalności klientów oraz wzrost przychodów. Aby skorzystać z pełnych możliwości, należy skonfigurować profil biznesowy i poinformować klientów o możliwości kontaktu przez WhatsApp. Integracja z oprogramowaniem do obsługi klienta jest również istotna.