Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?
LiveAgent to oprogramowanie oferujące znakomitą obsługę klienta 24/7, pełną funkcjonalność obsługi technicznej i wiele obsługiwanych języków. Aplikacja umożliwia przeniesienie wszystkich opinii, tagów i obszarów tickety oraz oferuje wiele funkcji i integracji. Oferuje również darmowy plan i trzy inne plany w znakomitych cenach, co zapewni znaczne oszczędności i zwrot inwestycji. Zalety przeniesienia się z HelpScout to między innymi znakomita obsługa klienta oraz pełna funkcjonalność obsługi technicznej.
Przenosisz się z Chanenls do LiveAgent?
Narzędzie obsługi klienta online LiveAgent oferuje różne kanały komunikacji, program lojalnościowy i wsparcie techniczne dla różnych branż. Integracja z Voyced VoIP zapewnia dodatkowe możliwości. Oferuje także obsługę w wielu językach i możliwość dostosowania języka. LiveAgent jest polecany przez klientów i oferuje doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Umożliwia także przeniesienie danych z Channels.
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania obsługi klienta, w tym przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe, blog, szablony, cennik, integracje. Platforma jest wykorzystywana przez renomowane firmy i oferuje wsparcie 24/7. Możliwa jest również migracja z innych oprogramowań. Dostępne są różne pakiety cenowe, a firma zdobyła wiele nagród i certyfikatów.
Prznosisz się z Vocalcom do LiveAgent?
LiveAgent to system obsługi klienta z WhatsAppem i narzędziami komunikacyjnymi, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Oferuje integracje z wieloma firmami i recenzjami pozytywnymi. Można przenieść tickety, załączniki, kategorie użytkowników, tagi i oceny klientów z Vocalcom.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.