Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
Przenosisz się z Novocall do LiveAgent?
Wypróbuj LiveAgent dla różnych kanałów komunikacji i doskonałej obsługi klienta. Zapewnij swoim klientom lepsze doświadczenia dzięki rozwiązaniu omnichannel.
Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?
Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.
Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?
Skup się na potrzebach klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu dla pomocy technicznej na różnych platformach.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach