Przenieś swoje dane z CallHub do LiveAgent

Nasz zespół pomocy technicznej z przyjemnością pomoże Ci w migracji danych do LiveAgent. Wszystkie Twoje dane z CallHub przeniesiemy bezpiecznie do LiveAgent, więc nie musisz się martwić o utratę pracy. Przejdź na LiveAgent już dziś!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Przeniesienie danych do innego oprogramowania

Bezpłatna migracja z CallHub

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail lub czatu na żywo i omów migrację z CallHub do LiveAgent z naszymi agentami pomocy technicznej. Ty będziesz mógł usiąść i zrelaksować się, podczas gdy my zajmiemy się Twoimi danymi i bezpiecznie przeniesiemy je na nowe konto LiveAgent.

Chcesz samodzielnie przeprowadzić migrację do LiveAgent?

Obecnie pracujemy nad wtyczką migracyjną specjalnie dla CallHub. Więcej informacji wkrótce.

Samodzielnie przenieś dane do LiveAgent

Jakie dane mogę migrować z CallHub?

Ocena na 3 gwiazdki

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane przez portal klienta.

Menedżer

Ludzie

Łatwo migruj role agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów/p>

Tagi

Tagi

Przenieś wszystkie tagi działów i zgłoszeń.

E-mail w skrzynce odbiorczej

Zgłoszenia

Przeprowadź migrację zgłoszeń, załączników, pól użytkowników i pól zgłoszeń.

Gotowy do migracji z CallHub do LiveAgent?

Przyjrzyj się niektórym korzyściom, które otrzymujesz po przejściu na LiveAgent

Klient wystawiający recenzje usłóg na telefon komórkowy

Znakomita obsługa klienta

Wsparcie 24/7 od naszych agentów. Jesteśmy zawsze tam, gdzie nas potrzebujesz.

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Doskonałe rozwiązania dla systemów obsługi klienta

Przydatne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Mamy wszystko to, czego potrzebujesz.

Osoba zbierająca papiery do sieci

Zwiększ swoje oszczędności i zwrot z inwestycji

Korzystaj z LiveAgent za darmo na zawsze lub wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów.

Wybierz preferowany język

Wybierz swój język

Wybierz jedno z 43 różnych tłumaczeń. LiveAgent obsługuje również widżety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś swoje dane z CallHub już dziś

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.

Package Name

All-inclusive

Dla małych firm i agencji, ale i dużych korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Potrzebujesz migracji z innego narzędzia call center?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zMigracja z CallHub
Podziel klientów na firmy i śledź, czego żądają te firmy. Wypróbuj tę funkcję LiveAgent – kolekcje Twoich kontaktów.

Firmy

Firmy to zbiory kontaktów Twoich klientów, oferujące narzędzia do obsługi klienta, szablony, webinary i blog z informacjami na temat branży. LiveAgent pomaga w organizowaniu pracy poprzez zarządzanie kontaktami i obsługę klienta. Dostępne w różnych rozmiarach, oferuje także możliwość wypróbowania za darmo.

Zaproś odwiedzających witrynę do czatu na żywo z agentami. LiveAgent zapewnia różne zaproszenia. Przeczytaj o tym i wypróbuj teraz w LiveAgent.

Galeria zaproszeń do czatu

Agent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent gwarantuje zadowolenie klientów i oferuje kompleksowe wsparcie.

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Akademia - Jak Zbierac Referencje

Jak zbierać referencje

Tekst zawiera wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta w firmie. Wskazano na potrzebę korzystania z ankiet i recenzji, automatyzację e-maili po sprzedaży oraz wykorzystanie narzędzi do obsługi zgłoszeń. Omówiono różne wskaźniki, takie jak czas odpowiedzi czy liczba zgłoszeń, które mogą być przydatne dla menedżerów zajmujących się obsługą klienta. Tekst sugeruje również wykorzystanie czatu na żywo w celu poprawy konwersji i lojalności klientów.

Integracje - Haraka

Haraka

LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu w przemyśle oraz wsparcie techniczne i dostęp do dziennika zmian. Firma posiada nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy dla partnerów. Na blogu znajdziesz szablony, słowniczek, akademię oraz testy pisania. Można się zarejestrować, by otrzymać dostęp do konta, które zostanie skonfigurowane w ciągu kilku minut. Strona korzysta z plików cookie.

Chcesz wiedzieć, jak przeprowadzić audyt call center? Poniżej znajduje się podstawowa lista kontrolna audytu call center, której możesz użyć we własnym procesie audytu.

Lista kontrolna audytu Call Center

Twój call center musi zadbać o skuteczność, procedury i szkolenia, aby zapewnić satysfakcję klienta i zatrzymanie pracowników. Monitoruj rotację agentów i zarządzaj siłą roboczą.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x