Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.
Przenosisz się z Teamsupport do LiveAgent?
LiveAgent to platforma wsparcia technicznego z funkcjami takimi jak obsługa klienta w różnych językach, narzędzia, integracje oraz wsparcie 24/7 od agentów. Platforma pozwala na oszczędność i zwrot z inwestycji. Przejście na LiveAgent z Teamsupport daje dostęp do wielu korzyści, w tym do najlepszego rozwiązania wsparcia technicznego.
Prznosisz się z Vocalcom do LiveAgent?
LiveAgent to rozwiązanie dla obsługi klienta, oferujące ponad 175 funkcji oraz ponad 40 integracji. Dostępny jest w 43 językach, a także zapewnia wsparcie klienta 24/7. LiveAgent pozwala na oszczędności i zwrot z inwestycji dzięki zamówieniu planu bezpłatnego lub jednego z trzech płatnych. To jedyne w swoim rodzaju rozwiązanie dla obsługi klienta, z przydatnymi narzędziami i obsługą wielojęzycznego widgetu.
Przenosisz się z Novocall do LiveAgent?
LiveAgent to rozwiązanie dla systemu obsługi klienta, które oferuje znakomitą obsługę klienta i całodobowe wsparcie. Posiada ponad 175 funkcji i wysoko zintegrowaną obsługę klienta. Przygotowanie się do migracji z Novocall do LiveAgent może przynieść wiele korzyści, a także pomóc w pomnażaniu oszczędności i uzyskaniu zwrotu z inwestycji. LiveAgent obsługuje 43 języki i oferuje darmowy plan oraz trzy płatne.
Przenosisz się z Pure Chat do LiveAgent?
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które można dostosować do potrzeb różnych firm. Oferuje Ticket i Ticket + Czat w różnych cenach, a Huawei, BMW, Yamaha i O2 to tylko niektóre z firm, które już z niego korzystają. Platforma umożliwia także migrację z innych dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Wypróbuj teraz za darmo, bez potrzeby posiadania karty kredytowej.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach