Quality Unit, firma odpowiedzialna za oprogramowanie LiveAgent, zawsze tworzyła produkty zapewniające stabilność i bezpieczeństwo. Od początku naszej podróży w 2004 r., osiągnęliśmy dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów, którzy mają różne wewnętrzne wymagania wobec dostawców rozwiązań.
Nasze systemy są dość złożone, dlatego nie możemy polegać na 1 lub 2 centrach danych, obsługujących LiveAgent. Obecnie mamy wiele centrów danych na całym świecie. Instalujemy konta naszych klientów na najlepszym możliwym punkcie serwera w zależności od miejsca ich lokalizacji i biorąc pod uwagę ich krajowe prawo.

Lista aktualnych centrów danych na całym świecie:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Teksas, USA
- Londyn, Wielka Brytania
- Frankfurt, Niemcy
- Bratysława, Słowacja
- Singapur, Singapur
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"