Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Recenzja oprogramowania call center Odoo
Odoo jest oprogramowaniem call center oferującym wiele funkcji, choć ma słaby wybór funkcji i trudną integrację VoIP. Ma przestarzały design interfejsu.
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.
Konsultant ds. obsługi klienta
Obsługa klienta przez konsultantów to narzędzie do komunikacji, reklamacji i zamówień. Wymaga umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych.
Szukasz alternatywy dla Qonvo?
Klienci chwalą LiveAgent za przystępną cenę, wsparcie 24/7 i zaawansowaną automatyzację. System oferuje wiadomości e-mail, czat, arkusze kalkulacyjne i integracje.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach