Key takeaways
Pros
- Wspaniały, wolny od błędów interfejs
- Działa bez awarii
- Łatwa nawigacja
- Świetne doświadczenie użytkownika
Cons
- Może być drogie
Pierwsze kroki z funkcją call center od CloudTalk
CloudTalk umożliwił mi rozpoczęcie bezpłatnego okresu próbnego poprzez wypełnienie formularza dostępnego na ich oficjalnej stronie internetowej. Musiałam jedynie podać moje dane kontaktowe i na szczęście nie wymagają wprowadzania danych karty kredytowej. Następnie CloudTalk utworzył bezpłatny numer na czas trwania mojego okresu próbnego, więc nie musiałam nawet szukać innych dostawców VoIP.
CloudTalk działa bardzo dobrze już od samego początku. Nie tylko udostępniono mi testowy numer telefonu, ale także dokładnie i prosto wyjaśniono różne części oprogramowania. Mogłam też odebrać połączenie testowe, aby zorientować się, jak korzystać z funkcji połączeń. To świetne podejście i taki rodzaj poradnika przydałby się w oprogramowaniu każdego typu. CloudTalk zaproponuje ci też pobranie ich aplikacji telefonicznej. Po zakończeniu konfiguracji możesz zacząć przyglądać się interfejsowi.
CloudTalk ma estetyczny, nowoczesny interfejs. Nawigacja już od początku wydaje się łatwa, więc znalezienie poszczególnych opcji nie powinno sprawić ci problemu. Główny pulpit nawigacyjny pokazuje statystyki dla wybranego okresu, takie jak nieodebrane połączenia, średni czas oczekiwania i średni czas trwania połączeń. Wszystkie opcje nawigacji znajdują się na lewym pasku menu. CloudTalk oferuje również saldo w wysokości 5$, które pomaga rozpocząć korzystanie z połączeń. Doświadczenie użytkownika w aplikacji CloudTalk Phone jest równie dobre.
Nie musiałam zajmować się tworzeniem numeru telefonu VoIP ani jego integracją, więc mogłam niemal natychmiast rozpocząć korzystanie z funkcji call center. Zapoznanie się z interfejsem użytkownika jest naprawdę łatwe. Zanim przejdę do części testowej recenzji, najpierw przyjrzymy się temu, jakiego rodzaju funkcji call center można spodziewać się od CloudTalk.
Funkcje call center CloudTalk
CloudTalk oferuje specjalistyczne, ale nieskomplikowane rozwiązanie dla call center, które jest wzbogacone o zestaw różnych funkcji. Obejmuje on możliwość dostosowywania podstawowych ustawień, takich jak włączanie lub wyłączanie poczty głosowej, domyślne dodawanie nagrań jako załączników do wiadomości e-mail, inteligentny dialer i kilka innych. CloudTalk oferuje również tagowanie połączeń, które ma własny zestaw ustawień i opcji personalizacji, które można dostosować w dowolnym momencie.
Mogłam również osobno dostosować ustawienia widoczności połączeń dla połączeń przychodzących i wychodzących. Funkcje CloudTalk obejmują również prostą, ale potężną listę kontaktów ułatwiającą zarządzanie kontaktami. Opcje dialera obejmują kampanie i ankiety, a także skrypty połączeń. Te możliwości są bardzo dobrym dodatkiem do zestawu funkcji CloudTalk. Można również zarządzać poszczególnymi agentami, tworzyć grupy i zarządzać nimi, a także przeglądać kompleksowe statystyki i analizy.
Wydajność i użyteczność
Od samego początku miałam numer telefonu w CloudTalk, więc nie musiałam zajmować się żadnymi trudnymi konfiguracjami. Mogłam od razu zacząć dzwonić. Wykonałam kilka połączeń testowych, aby sprawdzić, jak działa oprogramowanie i z przyjemnością stwierdzam, że moje wrażenia były świetne. Po pobraniu aplikacji CloudTalk Phone można rozpocząć wybieranie numerów i nawiązywanie połączeń. Aplikacja jest bardzo prosta w użyciu, ponieważ oferuje bardzo mało opcji, a zatem bardzo małe szanse na pomylenie się. Otrzymujesz ogromny panel wybierania numeru z dodatkowymi funkcjami, takimi jak Power Dialer, Smart Dialer, historia połączeń, kontakty, wiadomości i ustawienia profilu użytkownika.
Doświadczyłam kilku krótkich opóźnień podczas korzystania z aplikacji, ale nie było to coś, co w znaczący sposób utrudniłoby mój przepływ pracy. Od razu wykonałam połączenie testowe i proces przebiegł sprawnie. Nie napotkałam żadnych problemów z połączeniami. Dźwięk był czysty po obu stronach, nic nie przerywało, nie wystąpiły żadne awarie. CloudTalk bardzo dobrze wykonuje swoje zadanie również pod innymi względami. Nie było większych problemów i wszystko działało zgodnie z oczekiwaniami, dlatego postanowiłam przetestować inne funkcje aplikacji CloudTalk Phone.
Funkcja kontaktu w aplikacji CloudTalk Phone działa tak samo dobrze, jak w aplikacji internetowej. Pozwala na dodanie wielu szczegółów kontaktu. Nie będę rozpisywać się na temat części aplikacji dotyczącej historii połączeń – działa naprawdę dobrze i można od razu wykonywać połączenia zwrotne. Nie udało mi się przetestować funkcji wiadomości, ponieważ nie była dostępna w moim bezpłatnym okresie próbnym. Z kolei ustawienia profilu i aplikacji pozwalają dostosować język, skróty, zachowanie aplikacji, a także ustawienia dźwięku.
Cennik CloudTalk
CloudTalk oferuje cztery plany cenowe. Każdy droższy plan rozszerza zestaw funkcji z poprzedniego. Wszystkie plany oferują rozwiązanie dla call center, więc podejmowanie decyzji będzie najprawdopodobniej zależeć od tego, jakie inne funkcje oprogramowania przydadzą się w twojej firmie. Przyjrzyjmy się poszczególnym planom i zobaczmy, co otrzymamy.
Starter
Plan Starter kosztuje 25$ miesięcznie za użytkownika przy rozliczeniu rocznym. Daje dostęp do nieograniczonych połączeń przychodzących i wewnętrznych, funkcji click 2 call, automatycznej dystrybucji połączeń, aplikacji mobilnej, nieograniczonego kolejkowania połączeń, numerów międzynarodowych, dostępności dla ponad 160 krajów i nie tylko.
Essential
Plan Essential kosztuje 30$ miesięcznie za użytkownika przy rozliczeniu rocznym. Zapewnia wszystkie funkcje z planu Starter, a także zaawansowaną analitykę z nieograniczoną historią, pulpit klienta w czasie rzeczywistym, integracje z innymi systemami, Open API, routing oparty na umiejętnościach, inteligentne kolejkowanie, wiadomości SMS/tekstowe, automatyzację przepływu pracy i wiele innych.
Expert
Plan Expert kosztuje 50$ miesięcznie za użytkownika przy rozliczeniu rocznym. Zapewnia wszystkie funkcje z poprzednich dwóch planów, a także integrację z Salesforce, Power Dialer i Smart Dialer, monitorowanie połączeń, pulpity nawigacyjne, zamianę mowy na tekst, pojedyncze logowanie, eksporter SQL, nieograniczoną liczbę jednoczesnych połączeń i wiele więcej.
Custom
Niestandardowy plan Custom oferuje ceny dostosowane do indywidualnych potrzeb. Oferuje wszystkie funkcje z poprzednich planów i dodaje niestandardowe wdrażanie, nieograniczoną liczbę połączeń wychodzących, bezpieczeństwo na poziomie przedsiębiorstwa, wsparcie dla programistów, niestandardowe raportowanie, umowy SLA i wiele innych.
Wniosek
CloudTalk oferuje świetne oprogramowanie call center i jeśli zdecydujesz się je wybrać, na pewno cię nie rozczaruje. Zawiera wszystko, czego można wymagać od standardowego oprogramowania call center, a co ważniejsze, wszystko jest częścią dobrze zaprojektowanego interfejsu, który oferuje łatwą nawigację. Wszystkie dostępne funkcje bez wątpienia przyniosą ci korzyści. Najważniejszą decyzją, jaką musisz podjąć, jest to, ile jesteś w stanie zapłacić za oprogramowanie tej klasy. Plany mogą być dość drogie, więc wybierz mądrze.