agreement illustration

Chcesz rozpocząć współpracę?

To świetna wiadomość! Skontaktuj się z naszym wicedyrektorem sprzedaży, żeby omówić, na czym ma polegać współpraca. Użyj przycisku poniżej, żeby napisać bezpośrednio do niego i rozpocznij nową przygodę.

Jeszcze nas nie znasz?

Poznaj nasze funkcjonalne, wielokanałowe oprogramowanie do obsługi klienta i zobacz, jaką rolę odgrywa w wielu firmach o przeróżnych branżach na całym świecie. Zaprezentuj LiveAgent na twoim lokalnym rynku i skorzystaj na obopólnej współpracy.

introduce web metrics - illustration
agreement illustration

Konkretne potrzeby?

Przygotowujemy zapytania ofertowe dostosowane do potrzeb naszych klientów. Rozumiemy, że niektóre firmy mają określoną politykę wewnętrzną i z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania. Skontaktuj się z nami po więcej informacji.

Related Articles to Chcesz rozpocząć współpracę?
Własna czy zlecona obsługa klienta? Przeczytaj i poznaj plusy i minusy obu rodzajów obsługi klienta w artykule Akademii LiveAgent.

Własna a zlecona na zewnątrz obsługa klienta

Firma LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta, w tym czat na żywo i aplikacje mobilne. Platforma ta jest dostępna w programie lojalnościowym. Zachęty dla klientów, w tym programy lojalnościowe, są ważne przede wszystkim dla konsumentów. Takie zachęty pomagają firmom poprawić retencję i zwiększyć sprzedaż. Darmowe oprogramowanie czatu na żywo jest korzystne zarówno dla klientów, jak i pracowników. Firma Quality Unit LLC odpowiada za rozwój i funkcjonowanie LiveAgent.

Własna czy zlecona obsługa klienta? Przeczytaj i poznaj plusy i minusy obu rodzajów obsługi klienta w artykule Akademii LiveAgent.

Własna a zlecona na zewnątrz obsługa klienta

The use of pre-defined email responses, centralized customer service responses, and knowledge base articles is crucial for effective marketing. Templates for sales, call centers, social media, and macros can improve response times and increase the effectiveness of customer service teams. Managing customer inquiries is vital for better organization and more effective assistance. Customer service consultants are key members of the team, requiring communication skills, interpersonal skills, and knowledge of computer software. Customer service reports are useful for managing client expectations and evaluating team member efficiency and productivity. LiveAgent is a comprehensive set of tools for customer service, including social media, live chat, video chat, phone calls, emails, Slack communication, and even forum creation.

Triplt – kontakty z działem pomocy

LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu, zadowalając klientów i oferując wsparcie przez centrum wsparcia. Można uzyskać informacje o firmie, nagrodach i programie lojalnościowym, a także działać w społeczności związanej z platformą. LiveAgent zapewnia również aktualizacje i zniżki dla subskrybentów newslettera.

Jak skontaktować się z obsługą klienta Ipsos za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu na żywo, numeru telefonu, wsparcia w mediach społecznościowych i samoobsługi.

Ipsos – kontakty z działem obsługi

Jak skontaktować się z obsługą klienta Ipsos za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu na żywo, numeru telefonu, wsparcia w mediach społecznościowych i samoobsługi.

Czy potrzebujesz konkretnych odpowiedzi na specyficzne pytania odnośnie naszego oprogramowania? Skontaktuj się z nami, a my zwrócimy się do Ciebie bezpośrednio z wyjaśnieniami.

Potrzebujesz oferty?

Czat na żywo jest szybką i niezawodną usługą wsparcia dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Dzięki czatowi na żywo agenci mogą udzielać szybkich i bezpośrednich odpowiedzi na pytania klientów, co przyczynia się do zwiększenia satysfakcji klientów. LiveAgent jest alternatywą dla Helpshift w dziedzinie wsparcia technicznego i klienta, a oprogramowanie do nagrywania rozmów jest doskonałym narzędziem do zapewniania jakości i szkoleń agentów.

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, aby zapewnić wyjątkowe wsparcie. Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent już dziś.

Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent!

LiveAgent proponuje uniwersalną skrzynkę odbiorczą, obsługę czatu na żywo oraz wygodne wbudowane centrum telefoniczne w celu zwiększenia sprzedaży i przekształcenia odwiedzających witrynę w płacących klientów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.