Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Widżet opinii

Co to jest widżet Facebooka?

Widżet opinii to narzędzie używane na dowolnej stronie internetowej lub w aplikacji, w której przekazujesz swoją opinię na temat swoich doświadczeń. Może na przykład przybrać dowolną formę; może to być ankieta lub po prostu formularz.

Jest to również pomocne dla klientów, ponieważ najczęściej podczas korzystania z nowej aplikacji/strony internetowej masz problemy z ustaleniem, co zrobić. W takich przypadkach widżet opinii jest najłatwiejszym sposobem, aby klienci uwolnili się od wszelkich napotkanych problemów. Dla firmy dobrze jest również wiedzieć, w jaki sposób może ulepszyć swoją stronę internetową dla swoich klientów.

FAQ

Jaka jest definicja widżetu opinii?

Widżet opinii to doskonałe źródło informacji zwrotnych od klientów na temat postępów w zakupach i obsługi klienta. Może przybierać różne formy. Może to być niewielka ankieta dotycząca satysfakcji klienta osadzona w Twojej aplikacji lub witrynie internetowej lub może to być widżet w skali od 1 do 5, który pozwala ocenić ogólne zadowolenie z Twoich produktów i usług.

Jaka jest rola widżetu opinii?

Główną rolą widżetu opinii jest łatwe zbieranie opinii. Dzięki niemu możesz poprosić swoich klientów o więcej informacji z niskim progiem wejścia. Ponadto możesz na bieżąco zbierać opinie i łatwo wybierać opinie. Ponadto pokazujesz klientowi, że Ci na nim zależy, co usprawnia ogólny proces sprzedaży i automatyzuje czynności związane z obsługą klienta.

Czy możesz ustawić widżet opinii w LiveAgent?

W LiveAgent możesz ustawić widżet opinii. Ułatwia to uzyskanie opinii od klientów. Możesz umieścić go w dowolnym miejscu (lub miejscu) na swojej stronie. To świetny sposób na szybkie uwolnienie się od problemów po stronie klienta. Dzięki temu firma otrzymuje szybki sygnał o błędach lub problemach.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.