Co to jest widżet Facebooka?
Widżet opinii to narzędzie używane na dowolnej stronie internetowej lub w aplikacji, w której przekazujesz swoją opinię na temat swoich doświadczeń. Może na przykład przybrać dowolną formę; może to być ankieta lub po prostu formularz.
Jest to również pomocne dla klientów, ponieważ najczęściej podczas korzystania z nowej aplikacji/strony internetowej masz problemy z ustaleniem, co zrobić. W takich przypadkach widżet opinii jest najłatwiejszym sposobem, aby klienci uwolnili się od wszelkich napotkanych problemów. Dla firmy dobrze jest również wiedzieć, w jaki sposób może ulepszyć swoją stronę internetową dla swoich klientów.
Frequently Asked Questions
Jaka jest definicja widżetu opinii?
Widżet opinii to doskonałe źródło informacji zwrotnych od klientów na temat postępów w zakupach i obsługi klienta. Może przybierać różne formy. Może to być niewielka ankieta dotycząca satysfakcji klienta osadzona w Twojej aplikacji lub witrynie internetowej lub może to być widżet w skali od 1 do 5, który pozwala ocenić ogólne zadowolenie z Twoich produktów i usług.
Jaka jest rola widżetu opinii?
Główną rolą widżetu opinii jest łatwe zbieranie opinii. Dzięki niemu możesz poprosić swoich klientów o więcej informacji z niskim progiem wejścia. Ponadto możesz na bieżąco zbierać opinie i łatwo wybierać opinie. Ponadto pokazujesz klientowi, że Ci na nim zależy, co usprawnia ogólny proces sprzedaży i automatyzuje czynności związane z obsługą klienta.
Czy możesz ustawić widżet opinii w LiveAgent?
W LiveAgent możesz ustawić widżet opinii. Ułatwia to uzyskanie opinii od klientów. Możesz umieścić go w dowolnym miejscu (lub miejscu) na swojej stronie. To świetny sposób na szybkie uwolnienie się od problemów po stronie klienta. Dzięki temu firma otrzymuje szybki sygnał o błędach lub problemach.
Uwaga eksperta
Widżet opinii jest niezwykle przydatnym narzędziem umożliwiającym gromadzenie opinii od klientów na temat produktów i usług firmy.

Najlepsze praktyki pomocy technicznej
Stworzenie katalogu wiadomości gotowych, portalu samoobsługowego i obszernej bazy wiedzy są ważnymi elementami efektywnej pomocy technicznej dla klientów. Dodatkowo, analiza wskaźników i regularne badania satysfakcji klientów pomogą usprawnić proces obsługi.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które umożliwia przekierowanie połączeń i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. LiveAgent oferuje wiele rozwiązań biznesowych, przenoście danych, wsparcie i dziennik zmian. System zapewnia możliwość testowania przez 7 lub 30 dni oraz prowadzi blog z poradnikami i testami pisania. Pola zgłoszeń LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie oferujące wiele narzędzi z obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.
Co to jest interakcja z klientem?
Interakcja z klientem to nie tylko dostarczanie produktów lub usług, ale także budowanie relacji. Zrozumienie klientów daje przewagę konkurencyjną.