Co to jest widżet Facebooka?
Widżet opinii to narzędzie używane na dowolnej stronie internetowej lub w aplikacji, w której przekazujesz swoją opinię na temat swoich doświadczeń. Może na przykład przybrać dowolną formę; może to być ankieta lub po prostu formularz.
Jest to również pomocne dla klientów, ponieważ najczęściej podczas korzystania z nowej aplikacji/strony internetowej masz problemy z ustaleniem, co zrobić. W takich przypadkach widżet opinii jest najłatwiejszym sposobem, aby klienci uwolnili się od wszelkich napotkanych problemów. Dla firmy dobrze jest również wiedzieć, w jaki sposób może ulepszyć swoją stronę internetową dla swoich klientów.
Frequently asked questions
Jaka jest definicja widżetu opinii?
Widżet opinii to doskonałe źródło informacji zwrotnych od klientów na temat postępów w zakupach i obsługi klienta. Może przybierać różne formy. Może to być niewielka ankieta dotycząca satysfakcji klienta osadzona w Twojej aplikacji lub witrynie internetowej lub może to być widżet w skali od 1 do 5, który pozwala ocenić ogólne zadowolenie z Twoich produktów i usług.
Jaka jest rola widżetu opinii?
Główną rolą widżetu opinii jest łatwe zbieranie opinii. Dzięki niemu możesz poprosić swoich klientów o więcej informacji z niskim progiem wejścia. Ponadto możesz na bieżąco zbierać opinie i łatwo wybierać opinie. Ponadto pokazujesz klientowi, że Ci na nim zależy, co usprawnia ogólny proces sprzedaży i automatyzuje czynności związane z obsługą klienta.
Czy możesz ustawić widżet opinii w LiveAgent?
W LiveAgent możesz ustawić widżet opinii. Ułatwia to uzyskanie opinii od klientów. Możesz umieścić go w dowolnym miejscu (lub miejscu) na swojej stronie. To świetny sposób na szybkie uwolnienie się od problemów po stronie klienta. Dzięki temu firma otrzymuje szybki sygnał o błędach lub problemach.
- Co to jest funkcja opinii i sugestii? | LiveAgent
- Integracja z Facebookiem (instrukcje i korzyści) | LiveAgent
- Obsługa klienta online (wyjaśnienie)
- Jak zbierać recenzje (nowy przewodnik)
- Zgłoszenia na Facebooku (wyjaśnienie)
- Wsparcie przez czat [wyjaśnienie]
- Funkcja śledzenia odwiedzających witrynę (+ bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent
- Obsługa czatu na żywo (wyjaśnienie)