Wersja próbna

Dowiedz się więcej dzięki webinarowi LiveAgent

Witaj na webinarze LiveAgent o obsłudze klienta! Nasi specjaliści zapoznają Cię z naszym wielokanałowym rozwiązaniem helpdesk, które zawiera oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, czat na żywo, wbudowane call center i wiele innych funkcji. Pomożemy Ci w prawidłowej instalacji i konfiguracji konta, a także odpowiemy na Twoje najważniejsze pytania. Odkryj z nami LiveAgent i usprawnij swoją obsługę klienta – tak jak wiele biznesów na całym świecie.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Webinary LiveAgent

Na tym webinarze pokazujemy podstawy interfejsu LiveAgent oraz najważniejsze funkcje i ustawienia, na które warto zwrócić uwagę na samym początku.

Optymalna komunikacja przetworzona na zgłoszenia (tickety) jest kluczową funkcją LiveAgent. Zwiększ swoją produktywność przechodząc do LiveAgent!

Używanie programu do czatu na żywo lub aktywnych zaproszeń do czatu jest świetnym sposobem na to, aby stale mieć bezpośredni kontakt z zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi klientami, tak aby nie zgubili się na Twojej stronie internetowej.

Multi baza wiedzy jest naszym najnowszym dodatkiem do ekosystemu portalu klienta. Z wieloma bazami wiedzy możesz odseparować porady według języka, produktu czy marki.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.