Dowiedz się wszystkiego o
LiveAgent dzięki webinariom

Odkryj, jak możesz wykorzystać każdą funkcję na swoją korzyść.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Dowiedz się więcej dzięki webinarowi LiveAgent

Witaj na webinarze LiveAgent o obsłudze klienta! Nasi specjaliści zapoznają Cię z naszym wielokanałowym rozwiązaniem helpdesk, które zawiera oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, czat na żywo, wbudowane call center i wiele innych funkcji. Pomożemy Ci w prawidłowej instalacji i konfiguracji konta, a także odpowiemy na Twoje najważniejsze pytania. Odkryj z nami LiveAgent i usprawnij swoją obsługę klienta – tak jak wiele biznesów na całym świecie.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

Na tym webinarze pokazujemy podstawy interfejsu LiveAgent oraz najważniejsze funkcje i ustawienia, na które warto zwrócić uwagę na samym początku.

Optymalna komunikacja przetworzona na zgłoszenia (tickety) jest kluczową funkcją LiveAgent. Zwiększ swoją produktywność przechodząc do LiveAgent!

Używanie programu do czatu na żywo lub aktywnych zaproszeń do czatu jest świetnym sposobem na to, aby stale mieć bezpośredni kontakt z zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi klientami, tak aby nie zgubili się na Twojej stronie internetowej.

Multi baza wiedzy jest naszym najnowszym dodatkiem do ekosystemu portalu klienta. Z wieloma bazami wiedzy możesz odseparować porady według języka, produktu czy marki.

Artykuły powiązane zWebinary
Rozpocznij zarządzanie projektami dzięki funkcjom zarządzania projektami i integracji LiveAgent. Planuj zadania i zarządzaj agentami i działami.

Zarządzanie projektami

Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent umożliwia natychmiastową pomoc klientom i zwiększenie konwersji.

Zaloguj się na swoje konto LiveAgent na tej stronie.

Zaloguj się do swojego konta LiveAgent

Czat na żywo i narzędzia self-service są ważne dla biznesów e-commerce, ponieważ pozwalają na zwiększenie satysfakcji klientów, zmniejszenie liczby zgłoszeń i kosztów wsparcia. LiveAgent to elastyczne i cenowo przystępne narzędzie samoobsługowe, które oferuje bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Oprogramowanie do obsługi doświadczeń klientów, takie jak LiveAgent, może pomóc firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów poprzez zdolność do skalowania komunikacji z klientami w różnych kanałach cyfrowych.

Posiadanie dobrego oprogramowania obsługi klienta stało się koniecznością dla nowoczesnych firm, które dążą do budowania pozytywnych relacji z klientami.

Co to jest obsługa klienta?

Oprogramowanie obsługi klienta powinno umożliwiać automatyzację procesów, integrację z narzędziami marketingowymi, nagrywanie rozmów, zbieranie opinii klientów i wsparcie 24/7. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania, takich jak dział pomocy, czat na żywo i biuro obsługi IT, które pomagają utrzymać wysoki poziom satysfakcji klientów.

Chcesz znaleźć konkretną stronę w witrynie LiveAgent? Sprawdź naszą mapę witryny, aby szybko znaleźć informacje, których szukasz.

Mapa strony

Rozwój umiejętności miękkich, obsługa klienta, chatboty a obsługa reklamacji to kluczowe elementy sukcesu. LiveAgent oferuje elastyczne oprogramowanie CRM i mobilne aplikacje pomocy technicznej. Zapewnia wsparcie techniczne i integrację z Voyced VoIP. Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta.

Przedstawiciel obsługi klienta powinien mieć zarówno doskonałe umiejętności twarde, jak i miękkie. Ale które umiejętności miękkie klienta są najważniejsze?

Umiejętności miękkie w obsłudze klienta

Umiejętności miękkie w obsłudze klienta są kluczowe, a empatia i umiejętności komunikacyjne mogą zmienić trudną sytuację na pozytywną. LiveAgent oferuje narzędzia do skutecznej komunikacji i obsługi klienta.

Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.

Szablony dla obsługi klienta

Szablony e-maili, wiadomości o podwyżkach, zapowiedzi webinarów - narzędzia do skutecznego komunikatu z klientami.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x