Witaj na webinarze LiveAgent o obsłudze klienta! Nasi specjaliści zapoznają Cię z naszym wielokanałowym rozwiązaniem helpdesk, które zawiera oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, czat na żywo, wbudowane call center i wiele innych funkcji. Pomożemy Ci w prawidłowej instalacji i konfiguracji konta, a także odpowiemy na Twoje najważniejsze pytania. Odkryj z nami LiveAgent i usprawnij swoją obsługę klienta – tak jak wiele biznesów na całym świecie.
Na tym webinarze pokazujemy podstawy interfejsu LiveAgent oraz najważniejsze funkcje i ustawienia, na które warto zwrócić uwagę na samym początku.
Optymalna komunikacja przetworzona na zgłoszenia (tickety) jest kluczową funkcją LiveAgent. Zwiększ swoją produktywność przechodząc do LiveAgent!
Używanie programu do czatu na żywo lub aktywnych zaproszeń do czatu jest świetnym sposobem na to, aby stale mieć bezpośredni kontakt z zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi klientami, tak aby nie zgubili się na Twojej stronie internetowej.
Multi baza wiedzy jest naszym najnowszym dodatkiem do ekosystemu portalu klienta. Z wieloma bazami wiedzy możesz odseparować porady według języka, produktu czy marki.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach