Dowiedz się więcej dzięki webinarowi LiveAgent

Witaj na webinarze LiveAgent o obsłudze klienta! Nasi specjaliści zapoznają Cię z naszym wielokanałowym rozwiązaniem helpdesk, które zawiera oprogramowanie do sytemu ticketowego, czat na żywo, wbudowane call center i wiele innych funkcji. Pomożemy Ci w prawidłowej instalacji i konfiguracji konta, a także odpowiemy na Twoje najważniejsze pytania. Odkryj z nami LiveAgent i usprawnij swoją obsługę klienta tak jak wiele biznesów na całym świecie.

Webinary LiveAgent

Na tym webinarze pokazujemy podstawy interfejsu LiveAgent oraz najważniejsze funkcje i ustawienia na które powinieneś zwrócić uwagę na samym początku.

Optymalna komunikacja przetworzona na tickety jest kluczową funkcją LiveAgent. Zwiększ swoją produktywność przechodząc do LiveAgent.

Używanie programu do czatu na żywo lub aktywnych zaproszeń do czatu jest świetnym sposobem by mieć bezpośredni kontakt z klientami, obecnymi lub potencjalnymi, tak by nie zgubili się na Twojej stronie internetowej.

Multi baza wiedzy jest naszym najnowszym dodatkiem do ekosystemu portalu klienta. Z wieloma bazami wiedzy możesz odseparować porady według języka, produktu czy marki.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Nie potrzebujesz do tego karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.